صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 28
کد خبر: ۲۵۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰

مسافران هر چه سریع‌تر به شهر‌های خود بازگردند

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس گفت: کسانی که به هشدار ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن توجه نکرده‌اند هرچه سریع‌تر به شهر‌های خود بازگردند.

رویداد۲۴ رحمت الله فیروزی در گفتگویی، اظهار کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان و فوتی‌ها در کشور در حال افزایش است مردم در ایام باقی مانده تعطیلات به هیچ وجه به سفر نروند و کسانی هم که به هشدار ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن توجه نکرده‌اند هرچه سریع‌تر به شهر‌های خود بازگردند.

وی افزود: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را در ایام نوروز بیشتر رعایت کنند، چرا که کرونای انگلیسی در بیشتر استان‌های کشور شناسایی شده است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، گفت: درباره سفر‌ها بیشتر می‌توان ارشادی عمل کرد تا دستوری، البته اگر حجم سفر‌ها افزایش یابد بدون شک باید اقدامات عاجل و محدود کننده بیشتری اعمال شود. مردم نباید با جان و سلامت خود و دیگران بازی کنند.

فیروزی خاطرنشان کرد: در موقعیت کنونی باید سریع‌تر مراحل تهیه واکسن از کشور‌هایی مانند هند، چین و روسیه که با آن‌ها در زمینه واردات واکسن قرارداد بسته ایم، انجام شود تا مردم نگرانی کمتری داشته باشند و در سال جدید بهتر بتوانند به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کنند.

نظرات شما