صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 07
کد خبر: ۲۵۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

پشتیبانی مردم از نظام با تحقق حداقل انتظارات آن‌ها ممکن می‌شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است مردم نسبت به نظام مسئولیت‌پذیر هستند و مسئولان وظیفه دارند تأمین حداقل انتظارات آن‌ها را در اولویت‌های ۱۴۰۰ قرار دهند.
رویداد۲۴  رسول فرخی میکال  با اشاره به اولویت‌های سال ۱۴۰۰ که باید از سوی دولت و مجلس مد نظر قرار گیرد، گفت: پایه و اساس همه مسائل مورد بحث در کشور حل مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر توان اقتصادی نداشته باشیم و مسیری برای حل مشکلات اقتصادی پیدا نکنیم، اولویت‌های بعدی کمرنگ می‌شود، عنوان کرد: باید به حداقل‌های انتظارات مردم با توجه به ظرفیت‌های اجتماعی موجود توجه شود.

وی افزود: اگر حداقل انتظارات مردم فراهم شود، می‌توان از آن‌ها انتظار داشت تا در مناسبت‌های مختلف، نظام را حمایت و پشتیبانی کنند که البته مردم ما بیش از آنچه تصور می‌کنیم در قبال امورات کشور خود مسئولیت پذیر هستند.
بیشتر بخوانید: شرایط احراز انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است به مباحث اقتصادی و فرهنگی با توجه به فلسفه انقلاب پرداخته شود و نظارت همگانی از سوی مردم، مسئولان و نهاد‌های فرهنگی که بستر تغییرات اجتماعی را فراهم می‌کنند، صورت گیرد
منبع: خانه ملت
نظرات شما