صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۲۶۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟

امروز در آخرین روز معاملاتی هفته و در روز قرمز بورس ارزش سهام عدالت ۱.۹ درصد کاهش یافت. همچنین ارزش دارایکم به عنوان اولین صندوق دولتی نیز کاهش یافت.

رویداد۲۴  روند معاملات منفی دیروز بر دادوستدهای امروز، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، نیز تاثیر گذاشت و شاخص بورس کار خود را با روند نزولی آغاز کرد، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ریزش ۱۸ هزار و ۷۴۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۷۶۷ واحد رسید. شاخص کل ۱.۶۰ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۴۵ درصد کاهش داشت که نشان دهنده این است که شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم موجب افت شاخص شدند.

«فملی»، «فارس» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند. «برکت»، «فملی» و «ثامید» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۵۹۲ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۹ درصد معادل ۱۵۴ هزار و ۵۲۹ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۹۵۵ تومان رسیده است.

 

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۰۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۰۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۲۹۳ تومان معامله شد.

نظرات شما