صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 17
کد خبر: ۲۶۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

پر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در یک استان/ درخواست تعطیلی ۳ روزه برای اداره‌ها

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در یک استان جنوبی، با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق این استان، تعطیلی ۳ روزه همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی را درخواست کرد.

رویداد۲۴ علی رئوفی (جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان) در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بندرعباس گفت: متاسفانه در پی سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری‌ها، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان به حد اشباع رسیده است که امکان خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

وی بیان کرد: اکنون برای عبور از شرایط بحرانی و حاد کرونایی در هرمزگان، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مهم‌ترین راه مبارزه با این ویروس است.


بیشتر بخوانید: هشدار وزارت بهداشت درباره شیوع کرونای جهش‌یافته/ انتشار کرونای هندی و آفریقایی در شهرهای قرمز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اظهار کرد: در خانه ماندن در شرایط فعلی بهترین راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کمک به کارکنان ایثارگر بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری است.

رئوفی همچنین از دورکاری دوسوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان هرمزگان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان، تنها یک‌سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و دوسوم کارکنان باید دورکار باشند.

منبع: ایسنا
نظرات شما