صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۲۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

پلمب پارچه فروشی در مهاباد به خاطر حضور چند خانم

یک پارچه فروشی در مهاباد آذربایجان غربی به دلیل حضور چند خانم پلمب شد.

رویداد۲۴ اکبر تابوغ مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی گفته پرونده افتتاح پارچه فروشی در مهاباد هم اکنون در دادستانی مهاباد در دست بررسی است و نتایج آن پس از مشخص شدن اطلاع رسانی می شود.

این چند خانم در مراسم افتتاحیه فروشگاه حاضر شده بودند. فیلم این مراسم منتشر شد و مسوولان هم پلمپ کردند.

براساس گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان مهاباد به ماجرای افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان ورود کرد.

اکبر تایوغ ، با اشاره به افتتاح پرحاشیه یک واحد پارچه فروشی در مهاباد،افزود: هفته گذشته یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود که به محض اطلاع، دادستان پیگیر این موضوع شد.

تایوغ گفت: با ورود دادستانی مهاباد ضمن پلمب این واحد پارچه فروشی صاحب مغازه شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد و سایر عوامل دخیل نیز شناسایی وتحت تعقیب قرار گرفتند. این پرونده هم اکنون در دادستانی مهاباد در دست بررسی است و نتایج آن پس از مشخص شدن اطلاع رسانی می شود.

او، رعایت نکردن عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی را از مهمترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت به هرگونه تخلف صنفی رسیدگی و با هر گونه سهل انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خب مزون که نیست مغازه است ورداشته مدل آورده تو مغازه ی دم خیابون. انگاری که برای فروش فرش و کیف و کفش هم ازین به بعد مانکن زنده بگذارن تو ویترین .اگه مزون بود حالا یه چیزی
ناشناس
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خب یک مغازه کوچک چرا فروشنده هاش رو شبیه مدلهای ویکتوریا سکرت دراورده
ناشناس
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
کاهش همین حساسیت و بلوا را برای مراکز و مدیران و دستگاههایی که فساد و رانت و اختلاس میلیاردی از بیت المال را دارند هم بخرج می دادید.
یک سری مسائل ظاهری را بزرگ می کنید و در بوق می کنید تا دزدی های کلان ویده نشه
ناشناس
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
كاش روي گرانفروشي و دزدي و اختلاس هم يك ذره حساسيت داشتيد
ناشناس
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اصلا نباید طالبان را با لقاعده مقایسه کرد!
ناشناس
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
تیترتون خیییلی رندانه و مغرضانه است اگر پارچه فروشی رو بخاطر حضور چند خانم تعطیل کنن که همه ی پارچه فروشیها باید تخته بشه. لطفا بفرمایید چند مانکن که لباس دکلته پوشیده بودند و در کارشون فروشنده ی مرد هم بوده .
ناشناس
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
ریشه فساد خشکانیده شد
نظرات شما