صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 03
کد خبر: ۲۷۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

هشدار پلیس به مسافرین: خودرو‌ها بازگردانده می‌شوند

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در جا‌هایی که خروجی شهر‌ها و استان‌ها محسوب می‌شود اگر خودرویی مشاهده بشود که قصد خروج دارد جلوی ادامه حرکتش گرفته می‌شود و توسط نیرو‌های پلیس بازگردانده می‌شود.

رویداد۲۴ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص اعمال جریمه متخلفان در تعطیلات پیشرو یا بستن جاده‌ها به میزان گفت: عنوان طرح ممنوعیت تردد است. بر این اساس کنترل جاده‌ها هم توسط دوربین‌های ثبت تخلف انجام می‌شود و هم توسط نیرو‌های پلیس به شکل فیزیکی این ممنوعیت‌ها اعمال می‌شود.

وی در خصوص نحوه اعمال جریمه‌ها گفت: در طول این دوره‌ی تعطیلی‌ها هر خودرویی که دارای پلاک غیر مجاز باشد اگر در جاده‌ای مشاهده شود قطعا با جریمه مواجه خواهد شد. اما در جا‌هایی که خروجی شهر‌ها و استان‌ها محسوب می‌شود اگر خودرویی مشاهده بشود که قصد خروج دارد جلوی ادامه حرکتش گرفته می‌شود و توسط نیرو‌های پلیس بازگردانده می‌شود.
 
شیرانی در مورد گمانه‌های مطرح شده درباره دو برابر شدن جریمه رانندگان متخلف گفت: مقرر شده مهلت پرداخت جریمه‌ها یک ماه باشد. چنانچه بعد از گذشت یک ماه راننده متخلفی جریمه را پرداخت نکند این جریمه به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: میزان
نظرات شما