صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 11
کد خبر: ۲۷۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پروتکل‌های بهداشتی چقدر در تهران رعایت می‌شوند؟

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، بر ضرورت نظارت بیشتر بر رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های کرونایی در تهران تاکید کرد.

رویداد۲۴ محسن فرهادی، در گفتگو با شبکه خبر سیما، در ارتباط با نحوه نظارت‌های بهداشتی بر رعایت پروتکل‌ها در تعطیلات کشور، گفت: از قبل آمادگی‌های لازم انجام شده بود و در روز‌های اخیر با ابلاغ محدودیت‌های بهداشتی، بازرسی‌ها تشدید شده است تا جایی که روز گذشته بیش از ۸۰ هزار مورد بازرسی داشتیم.

وی افزود: رعایت پروتکل‌ها در گروه شغلی یک، حدود ۷۰ درصد است در این میان استان‌های شمالی رعایت بیشتری دارند، اما پایتخت اینگونه نیست. باید در تهران هم تلاش شود تا رعایت پروتکل‌ها به سطح قابل قبولی برسد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: گروه یک یعنی ۲۱ گروه شغلی در شهر‌های قرمز می‌توانند فعالیت کنند.


بیشتر بخوانید: افزایش ۱۰ درصدی بستری‌‎های کرونایی در تهران +فیلم


فرهادی با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی ناظر عالی هستند، افزود: ما دستور تعطیلی و برخورد را به همه جا و همه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرده ایم.

وی گفت: این روند تا شنبه آینده ادامه دارد و در پایان گزارش‌ها را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه می‌کنیم و امیدوارم این محدودیت‌ها مؤثر باشد تا مجبور به ادامه محدودیت‌ها نباشیم.

فرهادی در واکنش به برخی تخلفات محدودیت‌های کرونایی، گفت: ناوگان حمل و نقل زمینی باید ۵۰ درصد ظرفیت مسافر سوار کنند، اما رانندگان در بیرون پایانه‌ها ظرفیت را تکمیل می‌کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
وقتی هیچکس هیچ قانونی را رعایت نمی کند حتی نماینده قانون گذار مجلس توقع دارید مردم قانون رعایت کنند.
اصلا قانون یعنی چه؟ معنی کنید.
نظرات شما