صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۲۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

اعلام زمان حضوري شدن آموزش‌ در دانشگاه‌ها

 زلفي گل گفت: دانشگاه هاي کشور بعد از اتمام فرآيند واکسيناسيون حضوري خواهند شد.

رویداد۲۴ محمدعلي زلفي گل وزير علوم، تحقيقات و فناوري درباره بازگشايي دانشگاه‌ها اظهار کرد: وزارت علوم براي بازگشايي دانشگاه‌ها تابع ستاد ملي مقابله با کروناست.

او افزود: ستاد ملي کرونا به وزارت علوم گفته که روند واکسيناسيون دانشجويان به صورت جدي در حال پيگيري است و اگر تزريق واکسيناسيون به خوبي اعمال شود براي بازگشايي دانشگاه‌ها اولويت با دانشجويان دکتري و سپس کارشناسي ارشد و کارشناسي است که پايان نامه‌ها و دروس عملي آن‌ها در جريان است.

زلفي گل تصريح کرد: اگر فرايند واکسيناسيون دانشجويان به خوبي انجام شود با اجازه ستاد ملي مقابله با کرونا مي‌توانيم در هر زماني تمامي دانشگاه‌هاي تابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري را بازگشايي کنيم و در اين زمينه آمادگي‌هاي لازم را داريم.

وزير علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينکه وزارت علوم به تنهايي تصميم گيرنده حضوري شدن آموزش‌ها نيست، تاکيد کرد: ستاد ملي مقابله با کرونا بايد تصميم نهايي را در اين زمينه اتخاذ کند و بازگشايي حضوري دانشگاه‌ها بستگي به واکسيناسيون دانشجويان دارد، يعني اگر تزريق واکسن تمام شود تمامي دانشجويان مي‌توانند حضوري سر کلاس‌هاي درس بنشينند.

نظرات شما