صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۲۸۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

اجرای تغییرات در پارک طبیعت پردیسان

سرهنگ جمشید محبت خانی از اجرای تغییراتی درترددخودروها در«پارک طبیعت پردیسان» به‌منظور رفاه حال ورزشکاران و خانواده،با دستور ریاست سازمان خبر داد .
 
 
رویداد۲۴ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست؛فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست در خصوص اجرای تمهیداتی که برای بهبود وضعیت تردد خودروها در پارک طبیعت پردیسان و اطراف ساختمان سازمان حفاظت محیط‌زیست انجام‌گرفته تصریح کرد :ازهمکاری همکاران سازمان و ارباب‌رجوع که در اجرای طرح جداسازی تردد خودروها از مسیر ورزشی و پیاده‌روی پارک طبیعت پردیسان همکاری داشته‌اند کمال تشکر رادارم ،ضمن اینکه ما در امسال و سال گذشته شاهد افزایش حضور و استقبال مردم برای ورزش و پیاده‌روی در پارک طبیعت پردیسان هستیم .

وی افزود :پیش‌ازاین نیز شلوغی و تردد در پارک ما را نگران کرده بود،که متأسفانه حدوداً یک ماه پیش تصادفی با یک دونده‌ای که در حال ورزش کردن بود رخ داد،که بازتاب خوبی نداشت ، لذا بعدازاین اتفاق با دستور ریاست سازمان و راهکارهایی که احصاء کردیم و تصمیم گرفته شد که همکاران سازمان و مراجعه‌کنندگانی که با خودروی شخصی درتردد بودند به سمت پارکینگ سازمان هدایت شوند و حداقل در محل تلاقی خودروها با افرادی که در حال پیاده‌روی و ورزش هستند دیگر  شاهد حادثه‌ای نباشیم .

محبت خانی در ادامه گفت : این مسیر تردد خودروها به ورودی پارک از دو جهت پیش‌بینی‌شده است که از سمت ورودی اتوبان حکیم و اتوبان همت قابل‌دسترسی خواهند بود .

در پایان فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گفت : از عزیزانی که پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده نسبت به این طرح دارند ما را مطلع کنند تا در اجرای هرچه مفیدتر اقدامات لازم مبذول شود.
منبع: سازمان حفاظت محیط زیست
نظرات شما