صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۲۸۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

سخنگوی قوه قضاییه: در اعتراضات اصفهان ۱۳۰ نفر بازداشت شدند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آن‌ها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

رویداد۲۴ ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه، در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اعتراضات اصفهان چه تعداد از معترضین بازداشت شدند؟ گفت: در ارتباط با تجمع مردم در اصفهان باید بگویم که مردم حق دارند اگر خواسته یا مطالبه‌ای دارند را به اطلاع مسولان برسانند.

خداییان اضافه کرد: مردم اصفهان هم تجمع واعتراضاتی را داشتند و چندین روز ادامه داشت و آرام و مسالمت آمیز بود و مشکلی ایجاد نشد و همین تجمع مسالمت آمیز و شعور مردم اصفهان، دشمنان را عصبانی کرد و باعث شد تحت تاثیر دشمنان افرادی در صفوف مردم نفوذ کنند و دست به اغتشاش بزنند. ما نمی‌توانیم اسمشان را مردم بگذاریم و آن‌ها اقدام به سلب امنیت مردم و تخریب اموال مردم کردند و مانع طرح صحیح خواسته مردم شدند. خود مردم اصفهان وارد عمل شدند و با کمک نیروی انتطامی آنرا خاتمه دادند.


بیشتر بخوانید: کنترل اعتراضات اصفهان با قانون منع رفت‌وآمد/ تصمیمات نظامیان وزارت کشور شرایط را آرام می‌کند؟


وی افزود: ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آن‌ها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

خداییان تاکید کرد: مساله آب اختصاص فقط به اصفهان ندارد و در برخی استان‌های دیگر ما کمبود آب داریم و مردم توجه داشته باشند اگر آب پشت سد کاهش پیدا کند مسولان باید اولویت بندی کنند. آب آشامیدنی بر آب کشاورزی و صنعتی اولویت دارد و اگر بنا باشد آب بلافاصله رهاسازی شود ممکن است با کمبود آب آشامیدنی روبرو شویم البته دولت مبالغی اختصاص داد و به خواسته کشاورزان توجه می‌شود و ان‌شاءالله خسارتشان جبران می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
این قدر دروغ نگید زدن مردم بیچاره رو اشو لاش کردن با تفنگ ساچمه ای به مردم شلیک کردن بعد هم میگن مردم نیستن اغتشاش گرند بس کنید با شرف و ازاده باشید این همه دروغ نگید
عاقل
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خیلی بی شرفید مردم کشور خودتونو بخاطر اب ریختن بیرونو میزنید
نظرات شما