تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

واکنش علم‌الهدی به حوادث اصفهان/ مردم اصفهان برای نان و آب مقابل انقلاب نمی‌ایستند!

امام جمعه مشهد با اشاره به حوادث اصفهان گفت: مردم اصفهان برای نان و آب مقابل انقلاب نمی‌ایستند این‌ها عده‌ای مزدور دشمن و عده‌ای هم جوان ناآگاه به تحریک دشمن بودند، اما خوشبختانه مسئله جمع شد.

واکنش علم‌الهدی به حوادث اصفهان/ مردم اصفهان برای نان و آب مقابل انقلاب نمی‌ایستند!

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهارداشت: فطرت و خلقت و تکوین انسان مبتنی بر دشمنی و عداوت نیست.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی گفت: انسان در زندگی با امکانات محدود روبروست و ممکن است برخورد منافع ایجاد شود. در کره زمین باید زندگی اجتماعی داشت و در این همزیستی بعضاً ناسازگاری رخ می‌دهد.

وی افزود: انسان‌ها در کره زمین در یک میدان رقابت با دیگران هستند و طبیعی است رقابت و حس برتری جویی مشکلاتی را ایجاد کند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه دو چیز حق قطعی مردم است بیان کرد: مطالبه از جریان‌های حکومتی و نقد آن‌ها حق مردم است. مردم نماینده در مجلس تعیین کردند و رئیس جمهور انتخاب کردند و با یک تشخیصی این انتخاب‌ها رخ داده و مطالبه حق مردم است.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی افزود: اگر کوتاهی و عدم تدبیری را مردم احساس کردند حق مردم است که نقد منصفانه کرده و راهکار را نیز بگویند. ممکن است این دو حق مبدل به ناحق شده و تبدیل به زیاده‌خواهی شود.

وی گفت: امروز دچار فریب رسانه‌ای هستیم و حق به ناحق تبدیل شده؛ این‌ها مطالبه حق مردم را تبدیل به جریان ساختارشکنانه می‌کنند و این بزرگترین عداوت جریان رسانه‌ای است، اما مسائل رسانه‌ای داخل هم در شبکه‌های اجتماعی نگران‌کننده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: عده‌ای هم در داخل آگاهانه یا ناآگاهانه ابزار فریب رسانه‌ای دشمن می‌شوند و مطالبات مردم تحریف می‌شود. از دشمن اشکال نیست، اما آن که مهم است دنباله‌روی افرادی در داخل از دشمن است تا ناحق‌سرایی را رایج کنند.


بیشتر بخوانید: هشدار مسئولان به اصفهانی‌ها؛ هرگونه تجمعی غیر قانونی است


حجت‌الاسلام علم‌الهدی بیان کرد: در هفته‌های گذشته مردمی برای مطالبه حق در اصفهان تجمع و حق آبه خود را مطالبه کردند و علت هم از میان رفتن مزارع بود، اما اصل تجمع به حق بود. بعد از تجمع با مذاکرات و مدیریت قابل توجه رسانه‌ای مسئله در یک مثلث حل شد و همه جا این مثلث در مسائل اجتماعی ما باید حاکم شود.

وی افزود: یک ضلع این مثلث مطالبه بصیرت‌مدارانه مردم بود. مدیریت رسانه‌ای هوشمندانه رسانه ملی هم مهم بود و ضلع سوم پاسخگویی مسئولان بود.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی ادامه داد: با این مثلث مشکل مردم حل شد، اما فریب رسانه‌ای مطالبه را تحریف کرد و بعد از حل مسئله پای کار آمد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دلسوز پاسخگو شدند و برحسب راهکار مردم توافقی با دولت انجام شد، اما یک حرکت ناهنجار ساختارشکنانه رخ داد و دشمنان برای این جریان برنامه‌ریزی داشتند و مزدوران خود را با کوکتل مولوتوف به میان مردم فرستادند. مردم اصفهان برای نان و آب مقابل انقلاب نمی‌ایستند این‌ها عده‌ای مزدور دشمن و عده‌ای هم جوان ناآگاه به تحریک دشمن بودند، اما خوشبختانه مسئله جمع شد.

وی بیان کرد: مردم اصفهان در هشت سال دفاع مقدس فعال بودند و نمونه بارز آن لشکر نجف اشرف است و اینک هم اصفهان مهد شهید حججی‌هاست. این مردم مقابل انقلاب می‌ایستند؟ مگر آب از خون بالاتر است؟

امام جمعه مشهدمقدس اظهار داشت: این شعار‌های هنجارشکنانه توهین به نظام نبود بلکه توهین به مردم اصفهان بود. این حرکت‌های هنجارشکنانه را دشمنان مردم اصفهان صورت دادند و یک عده جوان خام هم دنبال این‌ها راه افتادند. این‌ها مردمی هستند که برای انقلاب خون داده‌اند.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی افزود: برادر و خواهر مسلمان حواستان به حرکات رسانه‌ای جمع باشد. بزرگترین جنایت در این مسئله تحریف مطالبات مردم بود. در عرصه مطالبات به حق آن‌ها را به شکلی انجام دهید که قابل تحریف نباشد.

وی گفت: امروز روز اول و دوم پیروزی انقلاب نیست. مردم ثابت کرده‌اند که مدیریت داهیانه رهبری بر همه چیز زندگی آنان مقدم است.

امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: مردم پای انقلاب تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند. مردم از همه چیز ممکن است دست بردارند، اما از نظام و انقلاب دست برنمی‌دارند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
5
اخه این چیکارس
مهدی صفرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
10
0
باسلام وصلوات بررهبر فرزانه وتمام شهدای ایران عزیز ودرود برمسئولانی که دلسوزانه برای ایران عزیز کارمیکنند.
حوادثی که دراصفهانن رخ دادعزیزان کشاورزهمانگونه که دیدیم فقط برای حل مشکلات بااجازه از وزارت کشور وقانونی دنبال حل مشکلات بودندو به صورت خوبی درفضای برادرانه انجام شد وعده ای خودفروخته که به صورت هیجانی وبی خردانه سعی داشتند فضا راملتهب کنندوبه حول قوه الهی توسط مردم ولایتمداراصفهان این گول خورده ها وفتنه گران ناآگاه،آگاه شدندوبه اشتباه خود پی بردند ومطمئنا خیلی از اینهاازاین به بعدبه عنوان حامی ایران حرکت میکنند
ورسانه ها ودشمنان بدانند ماباداشتن رهبری مقتدر همیشه پیروزوبرهمه مشکلات فائق میاییم وافرادناآگاه رابه اشتباهشون آگاه میکنیم چون همه ایران حتی اونایی که لحظه ای احساسز عمل میکنند ازجان ودل عاشق رهبر ومملکت شهیدپرورخودهستند۰پس درودبرایران پایدار وننگ بردشمنانش باد. آمین یارب العالمین
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
با سلام و صلوات ... سخنرانی باشکوهی بود شبیه حرفهای نان به نرخ روزخورها هستش از کدوم سمت سفره انقلاب صداتون میاد؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
6
آقای علم الهدی مردم خون دادندکه آب ونانشان تضمین بشه . اگه آب ونان نباشه مردم خونی هم ندارن که پا شما بریزند.اگه راست میگن خودتان وخانواده تان یک ماه مثل این مردم فقیر وکارگر زندگی کنید .
Masmas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
5
امام جمعه مشهد برای خودش حرف میزند مردم فقیر فقیتر شده شما مشکل نداری خدا. را در نظر داشته باش مردم گروسنه دین ندارند کلام مولا امیرلمعمنینین فرمودن فقر از در بیاید ایمان از پنجره میرود شما داناتر نیستی همش فکر خودتان نباشید به مردم ظلم نکنید از شما بزرگ تر لغزید مواظب حرف زدند باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
7
اینا خودشونو انقلاب می دونن
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
3
جدی نگیرید این حرفارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
7
پس چرا کل خیابون با نیرو ضد شورش بستن؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
5
پس با این حساب ۷۰ درصد مردم مزدورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
7
آقای علم الهدا. حدیث داریم که اگر فقر از در وارد شود ایمان از پنجره خارج می شود پس مردم وقتی دست خالی به خانه می روند و شرمنده بچه هایشان می شوندمطمئن باشید نه مقابل انقلاب که مقابل هر چیز دیگری هم خواهند ایستاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
3
درود


چطور سال 96 بعد از ماجرای موسسه های بانکی مردم و تشویق به تظاهرات کرد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
4
ایشون قبلا فرمودن مردم دوران شاه نان خوردن نداشتند الان که نه آب دارند نه نان ادعا میکنن مردم برای نان آب مقابل انقلاب نمی ایستند ما که از فلسفله ایشان سردر نیاوردیم ولی معلومه که بدجور از کسب و کار پررونقش نگران تشریف دارند میترسند از دستش گرفته بشه درامدش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
1
شاه بد بود اما به این اندازه جنایت نکرد
نظرات شما
پیشخوان