صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۳۰۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱

گل عجیب فاینورد با پاس ۶۰متری «جهانبخش» +فیلم

تیم فاینورد در حضور ستاره ایرانی خود مقابل ویلم به پیروزی رسید.

رویداد۲۴ تیم‌های فاینورد و ویلم در ادامه مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ اردیویسه هلند شب گذشته به مصاف هم رفتند که هم‌تیمی‌های علیرضا جهانبخش با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش کشورمان علی‌رغم گلزنی در هفته پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان در دیدار برابر ویلم روی نیمکت حضور داشت و تنها ۱۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

جهانبخش از دقیقه ۸۱ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و روی گل دوم فاینورد تاثیرگذار بود. بازیکنان تیم ویلم در دقایق پایانی برای جبران گل خورده جلو کشیده بودند و ستاره ملی‌پوش ایرانی که برای کمک به مدافعان فاینورد در داخل محوطه جریمه این تیم قرار گرفته بود روی سانتر ارسالی بازیکنان ویلم روی دروازه فاینورد صاحب توپ شد و با یک پاس بلند و هوشمندانه توپ را نیمه حریف انداخت و همین دور کردن توپ تیم فاینورد را در یک موقعیت گل قرار داد، توپی که در نهایت مدافع ویلم را به اشتباه انداخت و مهاجم فاینورد به شکلی فرصت طلبانه در دقیقه ۹۰ گل دوم را برای این تیم به ثمر رساند.

یاران جهانبخش با کسب ۱۸ پیروزی و چهار مساوی و همچنین ۶ شکست در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویسه هلند ۵۸ امتیازی و تیم سوم جدول لیگ اردیویسه هلند هستند.

برچسب ها: علیرضا جهانبخش
نظرات شما