صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 07
کد خبر: ۳۱۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

بازگشت یاغی جوان به استقلال! +عکس

خبرورزشی نوشت: عرفان باقری بازیکن مدنظر پرسپولیس که حتی برای بستن قرارداد به این باشگاه هم رفته بود، عکس‌های اینستاگرامش را دوباره از آرشیو خارج کرد.

رویداد۲۴ عرفان باقری بازیکن جوان استقلال که در بازار نقل و انتقالات مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، برای مذاکره با مدیران این باشگاه راهی ساختمان خیابان شیخ بهایی شد. پس از این اتفاق مدیر تیم‌های پایه استقلال اعلام کرد باقری با استقلال قرارداد دارد و قرارداد بستن پرسپولیس با این بازیکن باعث محرومیت این تیم می‌شود. همین مساله باعث شد تا باشگاه پرسپولیس بیخیال جذب باقری شود و حتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادی با این بازیکن امضا نکرده اند.


بیشتر بخوانید: اولین بمب نقل و انتقالات استقلال در راه است


باقری که حتی عکس پروفایل خود را نیز با پیراهن پرسپولیس قرارداده بود، پس از عدم انتقال به این تیم پست‌های آرشیو شده خود با پیراهن استقلال را برگرداند و پروفایل خود را نیز عوض کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
امیدوارم باشگاه تنبیه خوبی براش درنظر بگیره
عدالت
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
شماکه به یک جوان هفده ساله لقب یاغی میدهید ده هاهزارنفر درپیج او با اوفحاشی ناموسی میکنن این رامیگوینداشدانسانیت بخاطراینکه چندنفرازسایت تون بازدیدکنن متاسفم براتون
کیسه سوز
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
سلام وقتی این بازیکن جوان و بزور میخواید نگهدارید اونم آن انگیزه لازمه را ندارد وبعد از اینکه قراردادش تمام شر میاد پرسپولیس تا پوز اون آرش فیفی را بزنه تا بفهمه با بازیکنان جوان نمیتونه اینجوری برخورد کند
ناشناس
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
بره گم شه همون بهتربره لنگ استقلال بهش نیازی نداره لنگی رو
علیرضا
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
بره گم بشه کسی که میره توساختمون لنگ که استقلالو بفروشه نمیخوایم
عدالت
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
ازاینکه اسم یاغی راگذاشتی روی یک جوان هفده ساله بخاطرچهارتابازدید خیلی هنرکردی حرامز.اده بی پدر؟تف به شرفت بیاد اسم خودت راگذاشتی انسان؟
نظرات شما