تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۱

انتقاد جنجالی رسانه لهستانی از سرمربی جدید استقلال

ساپینتو برای هواداران لژیا ورشو شناخته شده است. لژیا زیر نظر او نتایج هیجان‌انگیزی نگرفت و مربی ۴۹ ساله با افراد زیادی درگیر شد.

انتقاد جنجالی رسانه لهستانی از سرمربی جدید استقلال

رویداد۲۴ سرمربی تیم استقلال که سابقه هدایت لژیا ورشو را در کارنامه دارد، مورد انتقاد یک رسانه لهستانی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، سایت «sport.pl» لهستان در مورد سرمربیگری ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال نوشت: ساپینتو شغل دیگری یافت و یک باشگاه دیگر به او اعتماد کرد. این مربی که در جهت کاملاً جدیدی حرکت می‌کند، فصل گذشته نتوانست موریرنسه را در لیگ برتر پرتغال حفظ کند و از این باشگاه جدا شد.

ساپینتو برای هواداران لژیا ورشو شناخته شده است. لژیا زیر نظر او نتایج هیجان‌انگیزی نگرفت و مربی ۴۹ ساله با افراد زیادی درگیر شد. شیوه‌های تمرینی ساپینتو غیرعادی بود. او قرارداد یک ساله‌ای با استقلال امضا کرده و جانشین فرهاد مجیدی شده است؛ کسی که میان هواداران این تیم بسیار محبوب بود و قراردادش پس از قهرمانی به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال


پس از پرتغال، بلغارستان، یونان، عربستان، لهستان، بلژیک و برزیل، ایران کشور دیگری خواهد بود که ساپینتو در آن فعالیت می‌کند. لژیا زیر نظر این مربی به ۱۶ پیروزی، شش تساوی و شش شکست دست یافت و با اینکه ساپینتو کمتر از یک فصل را در لهستان گذراند، فراموش نخواهد شد. موریرنسه با وی، دو بازی پلی‌آف را به چاوس باخت و نتوانست در لیگ برتر پرتغال بماند تا ساپینتو، این تیم را به دلیل نتایج ضعیف ترک کند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان