صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 03
کد خبر: ۳۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

شهردار تهران قیمت هر سطل آشغال را اعلام کرد

زاکانی شهردار تهران در پاسخ به این سوال که نرخ سطل اشغال چقدر است چون در این مورد حواشی ایجاد شده بود، گفت: قیمت سطل آشغال ۷ میلیون تومان است. دقیقش همین است نه ۵ میلیون نه ۱۵ میلیون.

رویداد۲۴ علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: ما کسری بودجه نداریم. سال گذشته به لطف الهی ۹۹ درصد بودجه ما محقق شد که نسبت به سال‌های گذشته بی‌نظیر بود. امسال هم کسری بودجه نداریم نهایت رعایت برای مردم عزیز زا هم انجام می‌دهیم که خود این موضوع برای ما گشایش‌هایی به همراه خواهد داشت.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران بعد از جلسه هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن گفت: قرار است از شش طبقه به بالا را بررسی کنند و برای هر ساختمان یک دفترچه‌ای تشکیل شود و بعد از آن سه دسته شوند. یک دسته ساختمان‌هایی که ایمنی دارند، یک دسته ساختمان‌هایی که با بازسازی ایمن می‌شوند و دسته سوم ساختمان‌هایی که نیاز به نوسازی دارند. ما برای هر کدام برنامه خاص داشته باشیم.


بیشتربخوانید: جنجال مخازن زباله تهران؛ سود ۱۱ میلیونی شهرداری تهران از هر سطل آشغال؟ +فیلم


وی افزود:‌ چون این کار هنوز انجام نشده هر ادعایی صورت می‌گیرد و تنها کاری که انجام شده فقط ناظر به حوزه آتش‌نشانی است ولی در این کاری که ما انجام می‌دهیم دستگاه‌های مختلف مانند نظام مهندسی و نظامات مختلف هستند وانشالله جمع‌بندی خوب و گره‌گشایی خواهیم داشت.

زاکانی در پاسخ به این سوال که در ناآرامی‌های اخیر چه مقدار به اموال عمومی و شهرداری آسیب وارد شده است، گفت: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان آسیب وارد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که نرخ سطل اشغال چقدر است چون در این مورد حواشی ایجاد شده بود، گفت:  قیمت سطل آشغال ۷ میلیون تومان است. دقیقش همین است نه ۵ میلیون نه ۱۵ میلیون.

برچسب ها: شهرداری تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آریو برزن
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
سلام آقای روکشی عزیز.گنده لات کوچه خلوت!ممنون از اعلام هزینه سطل.شق القمر کردی!
ناشناس
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
قیمت خودت چند؟خخخخخخ.......
ناشناس
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
اگه تورو هم بزارن روش می شه ۵۰۰ هزارتومن !
ناشناس
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
آیا حقیقت دارد بودجه یک سال مقابله با آلودگی هوا (۹۰ میلیون) یک هفتم بودجه یک شب افطار مدیران شهرداری تهران (۶۴۵ میلیون تومان) بوده است؟!
نظرات شما