صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۳۲۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش قوه قضائیه به ماجرای بولتن‌های خبرگزاری فارس

سخنگوی قوه قضائیه در واکنش به ماجرای بولتن‌های خبرگزاری فارس گفت: چیزی که بتوان بولتن‌های منتشر شده در فضای مجازی را ارتباط داد یا ارتباطش با خبرگزاری و ساختار و سازمان خبرگزاری فارس مشخص باشد، دریافت نشده است.

رویداد۲۴  مسعود ستایشی در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره بولتن‌های منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌های داخلی گفت: ما متاسفیم که این اتفاق برای خبرگزاری وزین فارس رخ داد. چیزی که بتوان بولتن‌های منتشر شده در فضای مجازی را ارتباط داد یا ارتباطش با خبرگزاری و ساختار و سازمان خبرگزاری فارس مشخص باشد، دریافت نشده است.

ما چیزی که مربوط به خبرگزاری فارس و مربوط به مجموعه ارزشی سپاه پاسداران باشد را دریافت نکردیم. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده و همین موارد مورد تعرض واقع شده است. فردی در این زمینه مرتکب این اقدام و عمل شده و به موجب قرار صادره در بازداشت است. تحقیقات از این فرد ادامه دارد و بولتن‌ها به مجموعه سپاه پاسداران ارتباطی ندارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
چرا تا قبل از این ماجرا کسی به این آقا نگفته چرا اخبار جعلی پخش میکنی و میفروشی ؟ کلا چه کسانی بابت این بولتن پول پرداخت میکردند ؟
رضا
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
یا علی گفتیم و ماست مالی آغاز شد ...
نظرات شما