صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 21
کد خبر: ۳۲۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۹ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی!

با وجود قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور تعدادی از کانال‌های تلگرامی از انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی خبر دادند و مدعی شدند که سوالات کنکور را در اختیار دارند و براساس آن پاسخ سوالات را هم داده‌اند.

رویداد۲۴ با وجود قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور تعدادی از کانال‌های تلگرامی از انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی خبر دادند و مدعی شدند که سوالات کنکور را در اختیار دارند و براساس آن پاسخ سوالات را هم داده‌اند.

در توضیح این خبر آمده:

* نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از صبح امروز در ۴۱۷ شهرستان، ۵۸۵ حوزه اصلی و ۲۰۴۱ حوزه فرعی آغاز شد، امروز صبح داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت خود را آغاز کرده‌اند، در گروه علوم تجربی ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

* با وجود قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور تعدادی از کانال‌های تگرامی از انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی خبر دادند و مدعی شدند که سوالات کنکور را در اختیار دارند و براساس آن پاسخ سوالات را هم داده‌اند.

* براساس این گزارش، در تعدادی از این کانال‌ها باید درخواست ورود به کانال دهید تا پس از دریافت مبالغی امکان حضور در آن کانال را داشته باشید و این در حالی است که کنکوری‌ها همچنان سرجلسه آزمون هستند و اینترنت مکان‌های برگزاری کنکور قطع است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرزاد
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
این مثلا مسئولین چقد ناکارامدن چقدر ناتوانن چقدر بیچارن
رضا
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کار خودتونه و از هر حقه ای برای دریافت پول استفاده میکنین از سیستم فاسد کشور داری تون همه چی مثل روز بر همگان روشن و محرزه ...
نظرات شما