صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 15
کد خبر: ۳۳۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

با این گوشی از شر اعتیاد به دنیای مجازی خلاص شوید

یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی به نام Duoqin گوشی جدیدی را معرفی کرده که قرار است با اعتیاد به موبایل و دنیای دیجیتال مبارزه کند.

رویداد۲۴ یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی به نام Duoqin گوشی جدیدی را معرفی کرده که قرار است با اعتیاد به موبایل و دنیای دیجیتال مبارزه کند. این برند در سال 2018 نیز از اولین گوشی Qin با فناوری 4G و قابلیت‌های هوشمند رونمایی کرده بود. در ادامه مشخصات گوشی جدید Qin 3 Ultra شیائومی را مرور می‌کنیم.

شیائومی تحت برند Duoqin از یک گوشی جدید رونمایی کرده است. این گوشی یک نمایشگر 5 اینچی دارد و از بسیار گوشی‌های اندرویدی دیگر کوچک‌تر طراحی شده است. در ساخت این گوشی هدف اصلی حذف حواس پرتی‌های دیجیتال از زندگی روزمره عنوان شده است.

مشخصات گوشی Qin3 Ultra
گوشی جدید Qin 3 Ultra به اندروید دوازده اختصاصی و فروشگاه‌ اپلیکیشن مجزایی مجهز شده که البته در آن بازی، شبکه اجتماعی و اپ‌هایی مانند تیک تاک با ویدئوهای کوتاه وجود ندارند. از دانش‌آموزان به عنوان مشتریان اصلی و جامعه هدف شیائومی در هنگام عرضه این گوشی یاد شده است.

گوشی Qin 3 Ultra یک نمایشگر 5 اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن تا +HD برای کاربران به نمایش می‌گذارد. در بالای این نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. پشت این گوشی به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز شده و طراحی آن نیز تقریباً مدرن است. این گوشی 118 گرم وزن دارد.



برای گوشی Qin 3 Ultra از تراشه G99 مدیاتک استفاده شده و در کنار آن تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه تا 7 روز در حالت استندبای و تا 9 ساعت در زمان مکالمه بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد.

گوشی Qin 3 Ultra را می‌توان در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی خریداری نمود. برای این گوشی قیمتی در حدود 230 دلار در نظر گرفته شده است.

نظرات شما