صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 25
کد خبر: ۳۳۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

دربی، همه چیز لیگ را عوض کرد!

 تیم فوتبال پرسپولیس حالا دست بالاتر را برای کسب قهرمانی لیگ برتر دارد.

رویداد۲۴ ‌هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر که تمام شد، هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس موفق به شکست حریفان خود شدند که به ترتیب مس رفسنجان، هوادار و مس کرمان بودند. با این نتایج سپاهان و استقلال 55 امتیازی شدند و پرسپولیس با 54 امتیاز پشت سر آنها قرار گرفت. با این حال شاگردان مورایس به دلیل برتری در بازی رو در رو مقابل پرسپولیس و استقلال قهرمانی را از آن خودشان می‌دانند.

با برگزاری دیدارهای هفته بیست و هفتم اما شرایط به طور کلی دگرگون شد و به نفع پرسپولیس چرخید. شاگردان یحیی گل‌محمدی البته برای رقم زدن این دگرگونی کار بسیار سختی داشتند و علاوه بر پیروزی در دربی باید در انتظار امتیاز از دست دادن سپاهان هم می‌ماندند که این اتفاق هر طور بود برای آنها رقم خورد و ورق برایشان چرخید.

حالا با توجه به ۵۷ امتیازی شدن پرسپولیس و قرار گرفتن سپاهان و استقلال پشت سر این تیم به ترتیب با 56 و 55 امتیاز، همان‌طور که محمد کریمی در مصاحبه خود پس از تساوی برابر ملوان بر آن تاکید داشت، سپاهانی‎‌ها و استقلالی‌ها باید در انتظار فرصت‌سوزی قرمزپوشان پایتخت بمانند و با پیروزی در مقابل رقیبان خود جای این تیم را بگیرند.

منبع: ورزش سه
نظرات شما