صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 06
کد خبر: ۳۵۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیسی: ابتکار عمل انتقام در دست نیرو‌های مسلح ماست

رئیس جمهور گفت: دشمن قدرت ایران دیده و تجربه کرده است؛ در این قضایا به مردم اطمینان می‌دهم و یقین بدانید ابتکار عمل در دست نیرو‌های مسلح ماست و زمان و مکان را نیرو‌های مسلح ما تعیین خواهند کرد.

رویداد۲۴ به گزارش خبر فوری، سیدابراهیم رئیسی در آیین اجتماع مردمی، گرامیداشت و وداع با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در مصلی بزرگ امام علیه السلام شهر کرمان برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان بی‌دفاع و زائران دلباخته اسطوره فراموش نشدنی تاریخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این اقدام را جنایت ایران ستیزان و عمال ترور و سیاهی عنوان کردو اظهار داشت: این مجلس، مجلس بسیار محترمی در محضر مقدس شهیدان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و در کنار قدم‌های مجروح و آسب دیده از ظلم دشمنان و عداوت اعدا و شرارت اشرار هستیم.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمان مردمی با بصیرت، انقلابی، در صحنه و مردمی که در عرصه‌های مختلف هستند که به خوبی در آزمون‌ها درخشیدند، افزود: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افتخاری است که نه فقط برای کرمانی‌ها بلکه برای ایران عزیز ما و برای همه امت اسلامی است، اما چرا حقد و کینه دشمنان نسبت به سردار و سلیمانی تا این حد است؟ نسبت به عکس او چرا؟ نسب به مزار او چرا؟ نسبت به زائر او چرا؟ 


بیشتر بخوانید: ضجه‌های دردناک مادرانه بر سر تابوت فرزندان شهید


وی با طرح این سئوال که چرا دشمنان نسبت زائر، عکس، تصویر و ... حاج قاسم این همه کینه دارند، گفت: دشمن می‌خواست بعد از شکل‌گیری اسرائیل و ۷۵ سال ظلم، کار دیگری را آغاز کند. اسرائیل سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود شکل گرفت. دشمن می‌خواست در عراق و سوریه داعش را با عنوان خلافت اسلامی حاکم کند.

وی با بیان اینکه امروز صدمین روز استقامت مردم فلسطین است، افزود: نیروی مقاومتی که قدرت هوایی و دریایی ندارد و قدرت کوچ زمینی دارد، اسرائیل در برابر این نیرو مستاصل شده است. همین امروز فلسطین پیروز میدان است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم داعش را در منطقه نابود کرد و امنیت را در منطقه برقرار کرد، تصریح کرد: نقشه آمریکایی برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم بر آب شد و حاج قاسم زیر میز زد؛ لذا آمریکا آمریکا از زائران او کینه به دل دارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم تولید قدرت کرد، گفت: مردم همیشه صحنه ایران اسلامی مهمترین مولفه قدرت در ایران اسلامی محسوب می‌شوند؛ دشمن قدرت ایران دیده و تجربه کرده است؛ در این قضایا به مردم اطمینان می‌دهم و یقین بدانید ابتکار عمل در دست نیرو‌های مسلح ماست و زمان و مکان را نیرو‌های مسلح ما تعیین خواهند کرد.

منبع: خبر فوری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
آقا چندتا دیگه باید جاسوس باشه که مردم بمیرن؟ چندتا سرباز تو مرز کشته بشن؟ چند نفر تو مراسمات قتل عام شن؟ این دولت که یه دست بود
رضا
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
و با این ابتکار عمل روزگار ملت و کشور رو سیاه کردید
ناشناس
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
یعنی منحوس تر از فقط خودتی
مهدی
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
از زيرش در رفت
اشنا
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
بیش از حد صدایش تیزه ایکاش بم بود و سنگین تر و متشخص تر ایکاش صدای احمدی نژاد و انعطاف خاتمی را داشت پشتکارش خوبه ولی باز ایکاش فهمیده تر بود
نظرات شما