تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۵ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

هشدار سردار سلامی به داعش؛ شما را خواهیم یافت، هر جا باشید شما را می‌یابیم

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه خطاب به داعش گفت: شما در صف اصحاب جهنم قرار دارید. هر جا باشید شما را می‌یابیم. شما نمی‌توانید از عذاب الهی دور شوید. اگر هزار سال هم عمر کنید، شما را خواهیم یافت. مردم ما بدانند ما آن‌ها را هرروز شکست می‌دهیم. اجازه سیطره دشمن را نمی‌دهیم.

سردار سلامی

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: داعش محصول سیاست آمریکاست که می‌خواست نقشه سیاسی جدید و خلافت اسلامی در جهان اسلام ایجاد کند، اما باز هم با مجاهدت جوانان انقلابی از جهان اسلام و به فرماندهی شهید سلیمانی، آتشفشان تکفیر خاموش شد و آن‌ها ناپدید و گم شده اند و جایی در نقشه سیاسی منطقه ندارند. آن‌ها فقط می‌توانند به عنوان مزدوران آمریکا و صهیونیسم عمل کنند، ولی به آن‌ها هشدار می‌دهیم که اگر مرد هستید با ما بجنگید چرا زنان و کودکان را می‌کشید؟ اگر مرد هستید بیاید آشکار با ما طرف شوید. شما مردان تقابل رو به رو با اصحاب صبر و استقامت نیستید. شما می‌گویید پیرو سنت پیامبر هستید. در کجای قرآن و سنت پیامبر، جواز کشتن زنان و کودکان مسلمان صادر شده است؟


بیشتر بخوانید: جزئیات تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان


فرمانده کل سپاه خطاب به داعش گفت: شما در صف اصحاب جهنم قرار دارید. هر جا باشید شما را می‌یابیم. شما نمی‌توانید از عذاب الهی دور شوید. اگر هزار سال هم عمر کنید، شما را خواهیم یافت. مردم ما بدانند ما آن‌ها را هرروز شکست می‌دهیم. اجازه سیطره دشمن را نمی‌دهیم.

سلامی ادامه داد: دشمن ضربات سخت و دردناک دریافت کرده است. مقامات صهیونیستی هیچ راهی جز فرار از این باتلاق ندارند. فرار هم کنند باز هم شکست خورده اند. ما اصحاب شهادتیم و با این شهادت‌ها از میدان خارج نمی‌شویم. ما گوش به فرمان رهبری هستیم و دنبال تحقق فرمان ایشان پیش خواهیم رفت.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
5
خدا رو شکر امنیت داریم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان