صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 24
کد خبر: ۳۶۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پس‌لرزه‌های ادعای رائفی‌پور درباره دریافت ۱۴۰ سکه توسط نماینده مجلس/ وزیر اطلاعات به موضوع ورود کند

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید موضوع ادعای مطرح شده مبنی بر دریافت سکه از سوی یک نماینده و یا نمایندگان با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا؛ کیومرث سرمدی در جلسه علنی عصر امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اطلاعات گفت: دشمن در آستانه برگزاری انتخابات به دنبال ناامید کردن مردم است، در شهرستان اسدآباد در طول یکسال گذشته در فضای مجازی عده‌ای با تشویش اذهان با فحاشی و توهین ایثارگران آبرومند و خانواده‌های شهدا و مسئولین را مورد تهمت قرار می‌دهند و هر کسی که تلاش می‌کند تنور انتخابات را گرم کند مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: این موضوع یک‌سال است ادامه دارد لذا لازم است وزیر اطلاعات به این موضوع ورود کند چون سرنخ این کارها مشخص است.


بیشتر بخوانید: رائفی پور: ۶۰۰ میلیون پول دست دوستم دارم با سود آن زندگی می‌کنم


این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات رئیسه اظهار کرد: تهمتی به نمایندگان زده شده است مبنی بر این‌که ۱۴۰ سکه در قالب رشوه به نماینده و یا نمایندگان داده شده است، این اتهام را فردی بیان کرده که ادعای اطلاع کامل از قضیه را دارد.

سرمدی اضافه کرد: وقتی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بحث خودروهای شاسی‌بلند را شفاف نکرد اکنون کار به جایی می‌رسد که اتهاماتی همچون دریافت رشوه و سکه به نمایندگان می‌زنند. لازم است هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای دفاع از شأن و حیثیت نمایندگان به این موضوع ورود کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
حسن
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
این آقا مرد با ایمانی هستش، اگه این ادعا را میکنه حتمآ درسته، لااقل این حرف را ازش قبول کنید!
نظرات شما