تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲

رائفی‌پور اسناد ماجرای پخش ۱ ۴۰سکه طلا در مجلس را به قوه قضائیه ارائه می دهد؟

در شرایطی که به نظر می‌رسد، نمایندگان طیف نواصولگرا تلاش می‌کردند رائفی‌پور را وادار به عقب‌نشینی کنند، پیگیری‌ها نشان می‌دهد، رائفی پور خطاب به نزدیکانش اعلام کرده، اسناد و مدارک این تخلفات و مفاسد را در اختیار دارد و در صورت نیاز حاضر است اسناد این رشوه را به مقامات قضایی ارایه کند.

رائفی‌پور
رویداد۲۴ روزنامه اعتماد با اشاره به اظهارات اخیر علی‌اکبر رائفی‌پور مبنی بر رشوه ۱۴۰ سکه‌ای یکی از نمایندگان مجلس برای متنفی کردن یک طرح تحقیق تفحص خبر داده که «مرد همه چیزدان اصولگرا» خطاب به نزدیکانش اعلام کرده اسناد و مدارک تخلفات را به مقامات قضایی بدهند.

به گزارش اعتماد، در شرایطی که به نظر می‌رسد، نمایندگان طیف نواصولگرا با استفاده از ادبیات حقوقی و تند، تلاش می‌کردند رائفی‌پور را وادار به عقب‌نشینی کنند، پیگیری‌های «اعتماد» از یکی از نزدیکان دفتر رائفی‌پور نشان می‌دهد، مرد همه‌چیزدان دایره اصولگرایی! خطاب به نزدیکانش اعلام کرده، اسناد و مدارک این تخلفات و مفاسد را در اختیار دارد و در صورت نیاز حاضر است اسناد این رشوه را به مقامات قضایی ارایه کند. باید دید پرده‌های نهایی این رویارویی میان طیف‌های مختلف اصولگرایی چه خواهد شد؟


بیشتر بخوانید: ماجرای دریافت سکه از سوی نماینده مجلس چیست؟


گروه‌هایی که قرار بود با تشکیل حاکمیت یکدست به جای برخورد‌های سیاسی و جناحی بر سر قدرت، تلاش خود را معطوف تحقق توسعه و پیشرفت کشور کنند، اما به اندازه‌ای بر سر تکه‌های کیک قدرت دچار تنازع و درگیری شده‌اند که روزی نیست پرونده تازه‌ای از تخلفات هم را رو نکنند. یک روز ماجرای سیسمونی‌گیت رو می‌شود. روز دیگر ماجرای تخلفات اوقاف. یک پرونده شاسی بلندگیت‌ها را رو می‌کند و برهه دیگر رسوایی سکه‌گیت و رشوه ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده تایید صلاحیت شده. در این میان واقعیتی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند، منافع مردمی است که کمر آن‌ها این روز‌ها زیر بار گرانی‌ها و نوسانات قیمتی بازار‌ها خم شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان