صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 March 31
کد خبر: ۳۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۳۲۷ نظر
گزارش رویداد۲۴ به بهانه باز شدن پای سخنران هتاک به تلویزیون؛

چرا هیچکس «حسن عباسی» را به حساب نمی‎آورد؟

رفتارهای حسن عباسی نشان می‎دهد که او هیچگاه مورد توجه نبوده است و او اکنون به گونه‎ای رفتار میکند که این خلا را پر کند. لذا با خود عهد بسته است که «برترین» شود یعنی به جایگاهی برسد که از او به عنوان «تک برند» نام ببرند و به او مباهات کنند.
رویداد۲۴در فضای گسترده سیاسی کشور، عده ای هستند که راه کسب شهرت و تاثیرگذاری بر مخاطب را هتاکی و فحاشی برگزیده اند و تلاش می کنند با هجمه به بزرگان کشور، بر رونق دکه خود بیفزایند. یکی از این افراد، شخصی به نام «حسن عباسی» است.

فردی که به سخنران هتاک معروف شده و به تازگی بار دیگر پایش به تلویزیون هم باز شده است. وحید یامین پور مجری برنامه جهان آرا در شبکه افق تلویزیون که در جبهه پایداری عضویت دارد، شب گذشته در برنامه زنده خود میزبان این سخنران هتاک بود، کسی که رفتارهای هتاکانه خود را سال‎ها است به طور مداوم، تکرار می‎کند و در روزهای گذشته هم عباراتی را به کار برده است که حاوی اتهامات فراوانی به مسئولان نظام و مراجع تقلید بود.

وی اخیرا در اظهاراتی هتاکانه، آیت الله هاشمی رفسنجانی را متهم اصلی وقایع سال 88 دانسته و همچنین رفتار بسیاری از مراجع تقلید را در سال 88  نادرست برشمرده است.

اما مگر حسن عباسی کیست؟
حسن عباسی را همه می شناسند؛ اما نمی دانند از کجا آمده و اصالتش از کجاست یعنی اصلا اصالتی دارد یا نه؟ همه می‎دانند دکتر است؛ اما نمی‎دانند در کدام دانشگاه درس خوانده و از کجا مدرک گرفته است.

همه می‎دانند متخصص است اما نمی‎دانند دقیقا تخصصش در چه موضوعی است و آیا می‎شود از مباحث مربوط به فوتبال، تخصص داشت تا مسائل سینما، و تا مسائل سیاست و اقتصاد؟

 همه می‎دانند نظریه‎پرداز است اما نمی‎دانند نظریاتش بر چه مبنایی ارائه شده و اصلا آیا ارائه شده است یا نه؟ همه می‎دانند ایده‎پرداز قهاری است اما نمی‎دانند ایده‎هایش در مورد تمام مشکلات جهان، آیا کاربردی است یا فقط از منظر هوچی‎گری باید به آن نگریست؟و بسیاری از این موارد که همه در مورد آنها مطلعند. 

تنها یک موضوع وجود دارد که هیچکس از آن مطلع نیست و آن هم این است که چرا با این همه خصوصیات، هیچکس او را به حساب نمی آورد؟

رفتارهای حسن عباسی نشان می‎دهد که او هیچگاه مورد توجه نبوده است و او اکنون به گونه‎ای رفتار میکند که این خلا را پر کند. لذا با خود عهد بسته است که «برترین» شود یعنی به جایگاهی برسد که از او به عنوان «تک برند» نام ببرند و به او مباهات کنند.

استراتژیست قصه ما برای «تک برند» شدن، دو استراتژی را تدوین کرده است. اولین استراتژی حسن عباسی، «نظریه پرداز سازی» از شخصیت خود است بدین معنی که در موضوعات مختلف، صاحب نظریه -ولو پوچ و بیهوده- باشد.

او با خود اندیشیده است که اگر بتواند «خوب» حرف بزند دیگر نیازی نیست که «حرفِ خوب» بزند و لذا تلاش کرده است که در موضوعات مختلف، از سینما و فوتبال گرفته تا سیاست و اقتصاد، «خوب» حرف بزند و به ارائه نظریه! بپردازد.

عباسی می داند که قرار نیست دانشمندان و صاحبان اندیشه، به نظریات بی‎اصالت او توجه کنند و آن را مورد نقد قرار دهند لذا نظریات خود را مسیری برای کسب درآمد قرار داده است.

اگر هم افرادی در سطوح بسیار پایین بخواهند در نقد نظریات او وارد میدان شوند تلاش می‎کند با «اتصال بدون مبنای نظریات»، «هوچی گری» و «تخریب شخصیت»، آنان را از میدان به در کند و مانع از انقطاع کسب فیض برای خود شود.

به همین دلیل است که «کیسینجر جهان اسلام»! در افاضه‎ای شاز و در نظریه‎ای بدیع، در یک لحظه، هم مجتهد علوم دینی می‎شود و هم کارشناس ورزش و هم تحلیلگر سینما  و می‎گوید: فوتبال، قمار است و تماشای آن، معادل تماشای نبرد گلادیاتورهاست!

استراتژی دیگر «کارشناس تمام مسائل موجود بر روی زمین» برای «تک برند» شدن، استراتژی تعیین «فردِ مقابل» توسط خود است. بدین معنی که حسن عباسی می خواهد خودش مشخص کند که سطح و جایگاه او در چه رتبه‎ای است و این تعیین سطح را با انتخاب رقیبی که دارای سطح بسیار بالاتری از خود است انجام می‎دهد تا به واسطه جایگاه و سطح رقیب، خودش هم بالا بیاید.

حسن عباسی، رئیس‎جمهور را خطاب قرار می‎دهد تا به وسیله جایگاه او و پاسخ رئیس جمهور، خودش هم جایگاهی بدست آورد. اگر رئیس جمهور، پاسخ او را بدهد حسن عباسی سطح خود را در سطح رئیس‎جمهور تعریف می‎کند و از آن به بعد، با «انداختن باد در غبغب» می گوید : من همانم که رئیس جمهور هم مجبور شد تا پاسخ مرا بدهد و مرا شخصیت دانشمندی بیابد.

به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هتاکی می‎کند تا بلکه اگر وی پاسخش را نداد یکی از نزدیکانش-که یا وزیرند و یا مدیر- پاسخ او را بدهند و از این کشمکش‎های سیاسی، برای خود جایگاهی ساخته و پرداخته کند و شخصیتی تاثیر‎گذار شود.

راز هتاکی و عصبانیت های حسن عباسی هم همین است که در جواب هتاکی‎های وی، پاسخ افرادی چون آیت الله هاشمی و دکتر روحانی یک آیه قرآن است: و إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلاَماً/فرقان/63 (هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند، به آنها سلام می گویند.) البته پیگرد قضایی هتاکی‎ها و فحاشی‎ها، مانعی در این امر، ایجاد نمی‎کند.

با توجه به اینکه استراتژی حسن عباسی نسبت به مقامات ارشد کشور، هتاکی و هوچی‎گری است و این اقدام، با هدفِ بیان شده انجام می‎گیرد لذا اگر پاسخ وی هم داده شود باز هم بنا نیست که او از چنین اقداماتی دست بکشد. 

داستان حسن عباسی همانند داستان شخصی است که به داروخانه مراجعه کرد و درخواست میخ کرده. متصدی داروخانه با اشاره به اینکه اینجا داروخانه است و نه ابزار فروشی، آدرس ابزار فروشی را به او داد اما آن شخص، با فحاشی و اعتراض به این موضوع که چرا میخ ندارید داروخانه را ترک کرد.

روز بعد هم چنین اتفاقی رخ داد و با فحاشی مراجعه کننده به پایان رسید. برای روز سوم، متصدی داروخانه، تعدادی میخ تهیه کرد تا در صورت مراجعه آن شخص، به او بدهد.

هنگامی که مراجعه کننده، طلب میخ کرد و با میخ‎های متصدی داروخانه مواجه شد شروع به فحاشی کرد که این چه داروخانه‎ای است که میخ دارد و رفت.

روز چهارم که به داروخانه مراجعه کرد و درخواست میخ کرد متصدی داروخانه به او گفت: تو فحاشی خود را انجام بده و برو.

داستان حسن عباسی هم مشابه همین داستان است که وی، در هر صورت باید لفاظی‎های هتاکانه خود را انجام دهد تا التیام بر زخم‎هایش باشد؛ زخم‎هایی که احتمالا ریشه در گذشته او دارد.

علاوه بر موارد گفته شده، ادعاهای حسن عباسی دارای سند نیست و فقط برای هوچی‎گری به کار می‎آید؛ چرا که اگر متقن بود تاکنون هزاران بار، آنها را منتشر کرده بود.

برای نمونه، یکی از موارد ادعایی او در مورد ارتش بود که در سخنانی عجیب گفته بود :« اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی‎آید و هیچ موضعی نمی‎گیرد.» با شکایت ارتش و بازداشت حسن عباسی، نامه ندامت او منتشر شد و قضیه فیصله یافت.

حسن عباسی از حامیان محمود احمدی‎نژاد در دوران ریاست جمهوری وی بود و بارها در سخنرانی‎های خود از او حمایت کرده و همچنان هم از او به نیکی یاد می‎کند اما پاسخ احمدی‎نژاد هم همانند دیگران، به او در حد همان «سلام» بود چرا که او را با وجود تخصص در تمام مسائل جهان!، مناسب برای هیچ منصبی ندانست و از ظرفیت عظیم! او در هیچ مسوولیتی بهره نجست و با بررسی‎های دقیق، همان معاونان و مشاورانی که تعدادی از آنها در حال حاضر، مشغول «آب خنک» خوردن هستند را بر حسن عباسی ترجیح داد. 

سالها است که حسن عباسی، استراتژی‎های گفته شده را دنبال می‎کند و در این مسیر، مرتبا بر حجم برجستگی «رگ گردن» خود می‎افزاید ولی هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده است. 

براستی چرا هیچکس حسن عباسی را به حساب نمی‎آورد؟




نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۴
معصومه
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
ای کاش زود تر ،پای این فتنه گر به محکمه و دادگاه باز می شد ، گاهی اگه یه سلبیریتی خطا می کنه ،زیاد تاثیری نداشته باشه، ولی وقتی کسی رو امثال حسن عباسی می بینه ،بیشتر نگران مجلس ودولت میشه که شاید کم نباشند از این منافقین به ظاهر اسلامی
mohammad
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
رویداد 24 خیالت راحت ما هم تورو نمیشناسیم
زنده بادپارسی
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
حیف وقت طلاتون هست که دارین درمورد این مردک میگید
ناشناس
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
به نظر می‌رسد تمام این کامنتها را مش حسن عباسی نوشته چون خودشیفته است والا کسی او را به حساب نمی اورد
۱۱۰
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
داری ادای حسن عباسی در میاری ولی خیلی فرق داره مدل تخریب تو با اون نمیشی پسر اونجوری یکمی سخنرانی های حسن گوش بده بعد اراجیف بنویس
ناشناس
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
درود بر حسن عباسی
امین
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
درود بر رزمنده دلاور عباسی عزیز که هم در زمان حیات امام در حال مبارزه با صدام و منافقین بود و هم امروز در حال مبارزه با منافقین روز است
ناشناس
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
خوب سوزندتون عباسی
چهل دقیقه در موردش زر زدی خودت بعد میگی کسی به حسابش نمیاره؟؟
کیا طاهری
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
یک موی این حسن،(دکتر عباسی) به صدتای اون حسن(کلیدساز) می ارزه.
خادم ولایت و دکتر حسن عباسی و ضایع شدگان حق
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
تا کور شود هرآنکه نتواند دید دکتر هرکه و هر کجا باشد خاریست بچشم دزدان غارتگران داخلی بیرحم . جوابتان قرآن ۱۴۰۰ ساله داده جاعل الحق و ... شما نمی فهمید رهبر عزیز و دکتر عباسی با حرف بعد چماق بشما میفهمانه بمردم ظلم نکنید ولی شما بار سنگین حق مردم چشمتان را کور گوشتان را کر کرده نمی فهمید ولی چوب بی صدا و بی دوای خدا را که خوردید می فهمید قارون ها و فرعون های امروزی .
د. عبدالله جعفری
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
من نمیدانم چرا عباسی فساد این تاج زاده وبرخی وزرای روحانی رانمیگه چرا قضیه این آشنا وارتباطش را باسیا فاش نمیکنه چرا درمورد فساد اصلاح طلبان در سفارت انگلیس رانمیگه روحانی دیگرکارش تمامه. چرا قضیه حسین فریدون وجعفری تبار را نمیگه چرا قضیه خانداده اشنا وبرخی اقازادها راکه حتی نمیتوانم اسم ببرم چرا نمیگه. اگرمردم اینها رابفهمند چه میشود ومن خددم چندین شبکه وکانال زدم بر علیه اینها چون کشوری که امپراطوربود چرا اینها چپاول میکنند چرا این اشنا وان فسادهای اخلاقی وارتباط او راباسیا نمیگخه مردم که تو رابیشتر این مسولان قبول دارند چرا اینها را دربین مردم رسوا نمیکنی یا همین مردی که این مقاله رانوشته وباانکه میشناسمش ولی چون تعصب وان سوادی که دارد وپولی که سراین حرفها میگیره ارزش کلکل کردن نداذه ازاده باش جناب باپول حرف درست کردن راحته وکرارا هم این کار راکردی ویکباردوستم بهت گفت که این پولها حرامه
د. عبدالله جعفری
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
دکتر حسن عباسی درپیش اصلاح طلبان قاعدتارنگی ندارد ولی دربین اکثر مردم بخاطر مواضع رک وتند به همراه شجاعت محبوبیت زیادی دارد این حرف که زدید او دنبال شهرتست غلطه شهرت طلب غالبا مثل بازیگران و... کارهای عجیب میکنند دکترعباسی جان خود وزندگیش رابخطر می اندازد کرارا بازداشت میشود ولی عباسی بیست سال همین عباسی امسال است هرچند اعتقادم اینه تند موضع گیری میکند ولی اززمان احمدینژاد تا الان که 98 است محبوبیت خاصی بین اکثرمردم دارد واگردرسخنرانیهایش بیایید جمعیتی می اید که هیچ وقت درسخنرانی مخالفین عباسی یک پنجم ان هم نمی اید باحرف شما واصلاحطلبها یابرخی اصولگراها حسن عباسی کوچک نمیشود چون عباسی عباسی است وشاید تنها کسی است که نظر من را درمورد روحانی میگوید
مرتضی
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
این آقای نویسنده لطف کنه ی مقاله در مورد نا آقای آشنا بنویسه . اول شما بفرمایید ایشون کیه ؟ بعد دهنتو آب بکش اسم حسن عباسی رو بیار . تا الان چند بار ازتون خواسته شده مناظره بذارید . چرا حاضر نمیشید ؟؟؟؟؟؟به آقای آشنا بگید اگر تو مناظره شرکت کنه اسمش بزرگ میشه
هادی
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
تخم یزید و معاویه بودن باعث نمیشه آدم شاخ و دم داشته باشه ، همین که این ممقاله رو علیه انسان بزرگی چون حسن عباسی نوشته لقمه ای که سر سفره اش بوده حرام بوده ، روزی که امام حسین میخواست بجنگه خیلی ها بودن در لشگر یزید که دوست دار امام حسین بودن ، اما به یزید پیوسته بودن ، این افراد شکمشون از حرام پر شده بود که جلوی امامشون ایستادن و به شهادت رسوندنش ، الان هم چیزی فرق نکرده ، ک سری حرام لقمه میان از این مقالات مینویسن تا کمی از اعتبار حسن عباسی و انسان هایی که در جهت حق قدم بر میدارن بکاهن .
حسین بزی
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
این متن پر از هتاکی دی ماه ۹۵ منتشر شده و الان دی ماه ۹۸ هست. امروز هم ما و هم شما می دانید که هر چه عباسی گفت به حقیقت پیوست. نمونه اش اینکه فریاد میزد برجام حتی ۵ درصد هم در اقتصاد کشور تاثیر مثبت ندارد.
همچنین ثابت شد رئیس جمهور شما از همه هتاک تر و هوچی گر است نمونه اش ۵۲ فحش و نسبت ناروا به مخالفان در ایام برجام است.
و در آخر این شما هستید که نان به نرخ روز می خورید و بدنبال کسب درآمد از قلم تان هستید وگرنه من ده ساله صحبت های عباسی رو دنبال می کنم تاکنون یک جمله برای چاخان و نوکری کسی نگفته. درضمن برای جلساتش پول نمی گیره و صاحب تنها کرسی نظریه پردازی گشوده و کلاس درسش در تهران بزرگترین کلاس خاورمیانه ست و از اول سال وقت سخنرانی هاش توی کشور تا آخر سال پره. اونوقت هزاران دانشجو و محقق که ازش وقت میگیرن نفهمن فقط شما جیره خورها می فهمید؟ توبه کنید و قلم تان را نفروشید.
ناشناس
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اگر هزاران عباسی توی این مملکت حرف بزنند
از نظر اخلاق خاک پای شهید سلیمانی نمی شود

افتادگی آموز
اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
ازاد
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من نه با حسن عباسی کار دارم نه با این نویسنده. معیار قضاوت من همین پیج هست. وقتی انقدر تبلیغات زرد و دری وری و بی ربط و با ربط در این صفحه هست مشخصه نوشتن این متن هم برای فروش و تبلیغات هست پس کلا فاقد محتوا و احتملا دری وریه .نه طرفدار عباسیم نه مدافع این رژیم .البته منتقد این رژیم هستم. اما نوشتن متن غیر علمی و تخریب رو میشه در نوع نوشته و وسیله انتقال پیام هم دید . این روانشناسی تبلیغات
ناشناس
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
عجب!!! نمیدونی کجا دکترا گرفته؟حسن روحانی رو میدونی که چه جوری گرفته... نمیدونی چون از عباسی بدت میاد تهمت میزنی بهش تخریب میکنی، چرا؟؟؟چون مجبوری از اصلاح طلب دفاع کنی چرا از خیانتهای لیبرال نمی گی چون مجبوری از اونا حمایت کنی ازت حمایت میکنن اسپانسرت هستن وابسته ای وابسته که باشی نمی تونی از حق دفاع کنی درست مثل حسن روحانی که از خیانت خاتمی و مهدی رفسنجانی و زنگنه تو قرار داد کرسنت خبر داشت از حجم خسارت اصلاح طلب به کشور تو همین قرار داد اطلاع داشت لذا با احمدی نژاد همگام بود نامه زد به خاتمی که جلوی خیانت رو بگیر اونم دوبار ولی موقعی که خودشو انداخت تو دامن لیبرال مرحوم و خاتمی، مجبور شد تهمت ببنده به دولت احمدی نژاد و چشم وببنده رو خسارت به کشور و دوباره سریع السیری زنگنه با خیانت لاریجانی و حذف اسم نمایندگان مخالفی که میخواستن با سند خیانت زنگنه رو آشکار کنن تا رای اعتماد نگیره، دوباره این آقای زنگنه بشه وزیر نفت هم احتمال شکست کشور تو پرونده ی کرسنت بالا بره هم دین روحانی به اصلاح طلب ادا بشه اونا راحت منافع ملی رو بخاطر رشوه های امارات بذارن زیر پا و از این دست خیانتا و زد وبندا...
شمام همینی مجبوری فکر میکنی تفکر لیبرالی تا ابد هست تو این کشور و برنامه های اونا ضد نظام اجرایی میشه به یه نو و نوایی میرسی اومدی داری چرند میگی...عباسی کسیه که میخواد این خیانتا رو آشکار کنه تو چرا نمیری در مورد دکترای روحانی مقاله بنویسی چرا در مورد کرسنت چیزی نمیگی چرا از جمشید آرین نخبه چیزی نمیگی که دولت روحانی و خاتمی چه بلایی سرش آوردن در واقع سر خودروسازی کشور بلا آوردن که اگر از جمشید آرین حمایت میشد الان نه بنزینی گرون میشد نه آشوبی برپا بود نه سوخت فسیلی نابود میشد نه آلودگی هوایی در کار بود... پس لطفا بجای معرفی بی انصافانه و مغرضانه ی مخالفین تفکرِ لیبرال و غرب زده های بزدل و خائن بیا و وقت خودتو صرف معرفی لیبرال های آشغال بکن و ازخیانت هاشون بنویس... خیانتهایی که باعث شده کشور به این روز بیفته
شاهین صبوری
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
درود و مرگ دردی دوا نمیکنه
به نظرم کذب نویسنده متن از حجم نوشته ها معلوم است.
اگر کسی حسن عباسی رو حساب نمی کرد چرا بیشترین کامنت زیر پست مربوط به ایشان است.

هدف نویسنده این بود که بازدیدش برود بالا که با این تیتر و بحث به مقصودش رسید
وحید
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
نظراتو خوندم خوب حالتو گرفتن خدایی حال کردم فقط نمیدونم تو کدوم سوراخ رفتی جواب نمیدی
حمید
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
اگر مهم نبود و کسی به حساب نمی آوردش شما مطلب نمینوشتین اولا دوم اینکه وجود بعضی ها توهین به انسانیت و شرافت است لیبرال های خاینی مثل هاشمی و روحانی و جهانگیری نفس کشیدن شون راه رفتن شون زیست شون و حیات شون نوهین به انسانیت و شرافت است
سعید
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
سلام
این آقا یک جیره خوار است واز خدا نمی ترسد
انتقاد ات او فقط از یک طیف و یک جناح است
یک زمانی از احمدی نزاد دفاع می کرد و مثل جناب ریسی اینها دین ندارند برای رسیدن به اهداف خود شون از هر تهمتهایی به دیگران ابایی ندارند
سید مصطفی
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
چرا حسن عباسی رو کسی بحساب نمیاره چون حتما رقمی نیست
پاسخ ها
مرتضی
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
حتما آقای آشنا خیلی رقمه !!!!!!!!!
ناشناس
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
درود بروحسن عباسی
مرگ بر نویسنده متن
M
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
درود بر حسن عباسی... مشخصه از. دستش خیلی ناراحتی...خوشم میاد
مهدی
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
و مکرو و مکر الله ان الله خیر الماکرین
خداوند مکر دشمنانشو به خودشون برمیگردونه
خواستی یه انسان متفکرو در عین حال انقلابی و با شرافتو مث اون امالی که ازشون پول میگیری کوچیک و تحقیر کنی با
اکثریت کامنت هایی که به مطلبت دادن خودتو کوچیک و حقیر شدی
روستای حی حسین محمدی
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
زنده باد دکتر عباسی
ناشناس
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
چرندیاتی که نوشتی رو واقعا خودت قبول داری خدا لعنتت کنه که یه ادمی که حرف حق می زنه رو می خوای بی ارزش نشون بدی مردم انقدر باهوش هستند که بدونند کی راست می گه کی دروغ تولازم نیست بیای شخصیت ایشون رو خورد کنی تو با این چرندیات که نوشتی معلومه که چه جور ادمی هستی ابشون هر چی که درسته رو گفته واقعیت جامعه رو گفته مثل اینکه به مزاق شماا وامثال شما خوش نیومده
پوریا
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
یه بار یه سایت حرفِ درست زده مگه میذارین!!!!
حسن عباسی دروغ گویی بیش نیست. فقط دلش میخاد با تخریب این و اون خودشو مطرح کنه
پاسخ ها
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
تو خوبی
رها
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
گرچه مطالب قدیمیه اما باید بگم من که خیلی خوشم میاد از ایشون وقتی حرف میزنه طوفان به پا میکنه ما هم فوق لیسانس کامپیوتر هستیم به هرحال یه چیزهایی میفهمیم، درود بر دکتر حسن عباسی و هر کسی که دلسوز واقعی این کشوره
امین
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اینکه خود شما راجب کسی مقاله مینویسید یعنی اینکه از وجودش هراس و ترس دارید . و الا اگر آدم مهمی نبود که شما هم بی اهمیت از کنارش رد میشدید. استاد حسن عباسی رو همه میشناسند و با منطق و افکارش آشنا هستند.اون چیزی که شما بهش میگید هتاکی و .... در واقع سر آمدن صبر مردم از دست امثال شما است که یکی مثل او این شهامت رو داره که فریادش بزنه و جور مردم رو بکشه. خدا ریشه شما رو از این سرزمین بکنه ایشالا
محمدرضاقاسمی.
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سلام آقا،
یک جان دارم،فدای حسن عباسی وحسن عباسی ها که درد دین،مسلمین را بدل داشته دارنند.مربوط به امروز نیست.
حرف های یک مشت دین به دنیافروش،
بقول برادرعباسی گذشت جام زهر...شمشیردربیخ گلو آقا امیرالمومنین(ع)...نخواهم گذشت تاریخ تکرارشود.
ناشناس
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مقاله خوبی بود و اگر جای حسن عباسی رو با حسن روحانی عوض کنین میبینین باز هم به یک نتیجه شخصیتی خواهید رسید
بنيامين
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چقد كوچك و حقيريد كه در مورد استاد حسن عباسي اينجوري نوشتين. وقتي نتونيد جواب يك نفر رو بين شروع كنين به تخريبش. همين كه اينجوري داريد ميسوزيد كيف ميكنم
جوادنطیف
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
هرکار کنی عباسی عشق همه مردمه ایرانه
ناشناس
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
اندکی صبر سحر نزدیک است عجله نکنید معلوم میشود نظریه های چه کسانی درست از آب در میاد کدخداپرستان یا خداپرستان البته اگر بواسطه ی لقمه ی شبهناکی که تناول فرمودید اگر چشم و گوشتان و قلبتان مهر نخورده باشد بایستی تا الان متوجه شده باشید که نظریه های کدام جریان به وضوح به اثبات رسیده است. ان شاالله خداوند همه ی ما را هدایت کند
گمنام
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
واقعا متاسفم برا همچین مطالبی
درود بر حسن عباسی
زنده باد حسن عبااااااااسی
ناشناس
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
خوب اولا حساب کردن سواد و مطالعه افراد با مدرک تحصیلی یکی از کوتاه بینانه ترین نگاههایی هست که همه رو بدبخت کرده در شهر من شخصی وجود داره که با وجود مدرک دیپلم الان بیش از سی سال عمرش رو صرف امور خیریه کرده و برای خودش وزنه ای محسوب میشه و دارای تقدیر نامه ها و جوایز حتی از خارج کشور هست . حالا با این دیدگاه شما ایشون نباید اینقدر جدی گرفته بشن حال اینکه به سمت معاونت استانداری هم رسیدن . بیل گیتس هم دیپلمه هست . و خیلی از نوابغ که جهان رو دچار دگرگونی کردن هم سواد آکادمیک نداشتن . اقای محمود دولت آبادی نویسنده کلیدر سوادشون سیکل بود . با این حساب چون مدرک دانشگاهی نداشتن اصلا نباید به کارهاشون پرداخته بشه . واقعا مضحک هست حرفتون . آقای عباسی اصلا لیسانس هم نداره اما اگر ایشون مطالعات زیادی داشته باشن چطور ؟ من خودم یکی عین ایشون رو تو دانشگاه میشناسم مدرکشون معادل ارشد هست اما سالهاست دارن تدریس میکنن و یکی از غولهای تدریس هستن و جالبه که رشته اصلی خودشون به کنار وقتی با اساتید سایر رشته ها بحث میکنن متوجه میشید بیشتر از اونها مطالعه دارن . پس بهتره به جای کار رسانه ای بی فایده و اینجور مقالات سر تا ته به درد نخور اگر نقدی دارید ارائه بدید .
ناشناس
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
البته بعضی ازافراد برای اینکه هطرح بشن کاری مثل کاربرادر حاتم طایی میکنند یعنی به شخصیتی مثل دکتر میتازنند تا خودشان را مطرح کنند البته این از حقارت است
امین
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
من تا الان فیلم های زیادی از سخنرانی های استاد عباسی دیدم.در صحبت های ایشان استکبارستیزی، شجاعت و دفاع از آرمان های انقلاب موج میزنه. ایشون میتونه بهترین مشاور برای هر دولتی باشه.
مینا
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
اگر هیچ کس به حساب نمیاره شما جرا آتیش گرفتید ؟ یادتونه رفته همون اربابتون رفسنجانی سال هشتاد و هشت تو نامش به رهبر دقت کن رهبر از سخنرانی سال هشتاد و سه عباسی صحبت کرد ؟ یا از شدت سوزش خودتونو مفتضح نکنید یا بعد ادعای بی تفاوتی و به حساب نیاوردن نکنید . به حساب نمیارید و رییس جمهورتون انقدر درگیرشه تیم حقوقی و
وکلاتون چپ و راست در حال شکایت ازش هستن . بیشتر از طرفداراش پیگیر سخنرانیاش هستید ؟
محمد
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام.
بنظرم فقط در مورد برجام که دکترحسن عباسی صحبت کرد ومنتقدش بود وقبل از اینها صحبت کرد واتفاقاتی که الان توی بعد از برجام شد رو ببنید وقضاوت کنید.واگر اظهار نظرش اشتباه بود میتونید نقد کنید....
یا گار در هرزمینه ای صحبت کرده رو بررسی کنید واز منابعی که میگه رجوع کنید .راجع به سقوط ازاد علم اقتصاد دنیا هم استنادش رو ببینید.
حقیقت جو حقیقت گو باشید....
نادر
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
بایاید کسانی ازدست دکتر عباسی ناراحت باشند چون پته اونا روی آب میریزد
علی
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
چه قدر بیشعورید شما
یه عده الاف که فقط سعی میکنن شخصیت های مردمی رو تخریب کنن
خدا انشاالله هدایتتون کنه
شما چه جونوری هستید
Nrgs
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چرا هیچ کس آدم حسابش نمیکنه؟ اصن شما کسی رو دارید که در حد و قواره استاد باشه ؟ توانایی مناظره باهاشو ندارید چ برسه بخاین کل کل کنید ....میگین هوچی بازی میکنه...همیشه جوابتون همینه وقتی حرف حق میشنوین و پاسخ ندارین میگین هوچی گری....دست شما خاعنا واس ما رو شده است...
ناشناس
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
واقعا که این متن دقیقا درسته. این آقا فقط با هوچی گری و توهین قصد خودنمایی و مطرح شدن داره. اصلا ایشون عددی نیست. فقط هارت و پورت میکنه. البته چون کسی بهش اهمیت نمیده بیشتر میسوزه.
ناشناس
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
معلومه خیلی بهتون فشار اومده که توی روز روشن می خواهید خورشید رو پنهان کنید
حسن عباسی جایگاه خودشو داره به کوری چشم خیلی ها
ثمین
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آقای حسن عباسی حرف حساب میزنه چون از دین و رهبر دفاع میکنه شما ناراحتین
و مثلا شدین با ادب نقطه ضعفشو کردین هتاکی ؟بله کسایی که دارن اشکار به کشور خیانت میکنن حقشونه بایدبدتر از اینا بهشون هتاکی بشه ؟؟؟روحانی و هم فکراش جای طرفداری دارن ؟؟؟دارین از کسایی دفاع میکنین که جز خودشون به کسی فکر نمیکنن و به ریش امثال شما میخندن خدا لعنتتون کنه غرب زده های خود زن با خود زنی کمبوداتون جبران میشه؟؟
ناشناس
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
سلام،یه سوال.میخوام بدونم چند نفری باهم نشستین این چرت و پرتا رو سر هم کردین؟لطفا جواب بدین ممنون
ناشناس
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
درود بر حسن عباسی بزرگ
احمد
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
دوست عزیزی که فرمودی جایگاه پرفسوری این واژه را از کجا آوردی در مورد چیزی که اطلاعاتی ندارید نظر ندید ما کرسی استادی شنیده بودیم جایگاه پرفسوری جدیده فکر کنم عباسی هم مثل شماست دانشمند
عباسی به گواهی هم جناحی هاش هنوز مدرک لیسانسشو نگرفته
دانشجوی کارشناسی فلسفه بوده و مدرکش هم نگرفته اگه نمی دونید لااقل برین تحقیق کنید حرف بادهوا نزنید
ابی چلنجر
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اگر واقعا شخصیتهای پوشالی اصلاح طلب دوستی ک ایمیل زدن واقعا شخصیت حسن عباسی رو بخاطر توهین هاش به ارباباشون غیر محبوب و ناشناس میدونن پس هرچی توهین آقای حسن فریدون بهشون میکنه تا آخر عمر نوش جونشون بشه ان شا الله
ناشناس
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این سایته می خواد دیده بشه و خودش رو بکشه بالا برا همین طبق گفته ی خودش، اومده حسن عباسی رو نقد می کنه که بلکه از بغل دکتر عباسی خودشم دیده بشه.

ریاد جدیش نگیرید!
بختیاری
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
حالا فهمیدید کدام حسن راست گفت ،نویسنده مقاله بسیار بی ادب است و معلومه کجاها بوده ومیزان درک و شعورش چقدره و معلومه که هویت چندانی ندارد.
آفرین به حسن عباسی آینده نگر و لعنت به سازشکارانی که کشور را نابود کردند.
اگر وطن دوستی و آزادی عقاید را میفهمید نظر من را هم بگذارید.
مهدی
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
یه کلام ختم کلام ما ديگه به مرزی رسیدیم که دیگه میدونیم کی راست ميگه کی دروغ
درود بر حسن عباسی
فعلا که روحانی و کابینه اش هیچ غلطی نکردن که هیچ مملکتو به تاراج دادن
ناشناس
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
باسلام
من بعنوان یک فرزند ارتشی عرضی دارم زمانی که جنگ شروع شده یک گردان تفنگدار ارتش در مقابل چند لشگر عراق چند روز مقاومت کردن و شهر خرمشهر را تبدیل به گورستان تانکهای عراقی کردن در عملیات مروارید نیروی دریایی عراق کلا نابود شد ودر منطقه خلیج همیشگی فارس سیادت دریایی ایران حاکم بود در عملیات اچ نیروی هوای ایران یکی از بزرگترین عملیات تاریخ هوایی دنیا را انجام داد و باعث فتح خرمشهر شد درعملیات بیت المقدس 750نفر نیروی خط شکن ارتش وارد شهر شدن و 19هزار عراقی را اسیر کردن و پل مهم استراتژیکی و لجستیک روی اروند رود را مرحوم خلبان اسکندری با گذشتن از رنج پدافند سنگین ارتش عراق زد آقای عباسی نکته ای به شما متذکر بشوم برو تارخ جنگ ایران و عراق را مطالعه کن ارتش زمانی وارد عمل میشود ناموس و شرف ایرانی در خطر باشه ارتش همیشه بیداره و مراقب مرزها بقول ابراهام لینکلن کسی که خواب می توانی بیدارش کنی ولی کسی که خودش به خواب زده نمی توانی بیدارش کنی آقای عباسی من فکر می کنم شما خودتون به خواب زدید واز حقایق اطرافتان خبر ندارید
رضا
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
چرا هر وقت یکی حرف حساب میزنه بعضی ها حساب کتابشون می ریزه بهم کجای حرف دکتر ناحقه کمی نگاه کنید به کارنامه دولت به اصطلاح محترم متوجه می شید !!!!
واقعا کور هستید یا دوست دارید کور باشید
رحمان
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
حسن عباسی به جای این همه داد و هوار و انتقاد به نمایندگان مردم زمان انتخابات و رای گیری بره از کاندید محبوب و مورد علاقش حمایت کنه و جار بزنه بعد ببینید عایا رای میاره یا نه . مردم مشخص میکنن جایگاهشو . بنده که مطمعنم ایشون از هر کسی حمایت کنه تاثیر منفی بر رای اون نامزد خواهد داشت . چرا که دیگه مردم دل خوشی از این تندروی ها و نظامی ها ندارن و بپر بپر به این و اون نان شب نمیشه .
پاسخ ها
محمد
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
دلیل نمیشه مردم همیشه به اصلح رای بدهند نمونش هم همیش انتخابات سال 96 هست
داروین
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
متاسفم برای جامعه ای که از ایده ئولوژی اعتقادی تبعیت میکنه و منطق و تحصیل علم رو فدای گوش دادن به هتاکی های یه آدم جلوه نما میکنه. جامعه بیمار مصداق بارز ایران امروز ماست که فرهنگ کتاب خوانی را کنار گذاشته و راحت ترین روش گوش دادن رو انتخاب کرده. گویند آزموده را آزمودن خطاست. روی حرفم با کسانیست که چهل و یک سال دست آوردهای جمهوری اسلامی را ندیده اند و هنوز هم امیدوار به درست شدن اوضاع توسط کیسینجرهایی هایی مثل حسن عباسی هستند که حاضرند کشور از فقر و بیکاری نابود بشه ولی کشورهای امریکای لاتین رو مسلمان شیعه بکنند و انفلابشان را صادر. اساسا نمیتوان از این مردم بدون اندیشه و معجزه پرست زیاد از این هم انتظار داشت. آری راست میگویند که درود بر عباسی... چون عباسی گنجایش ذهنی مخاطبانش را میداند و خوب از آنها نردبانی میسازد برای بهتر دیده شدن...
پاسخ ها
محمد
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
ما هم اسلام رو عقلانی پذیرفتیم و هم از ته دل قبول داریم مبنای نظریه های عباسی هم بر اساس تفاسیر قرآن و خود قرآن و نحج البلاغه و احادیث صحیح معصومین (ع) است
شاگرد عباسی معلم انقلاب
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
چقدر بی سوادانه و بی خردانه و از روی کینه نوشته شده این مقاله اگر میگید حسن عباسی کسی نیست
بسم الله نظریاتشو رد کنین نه با هوچی گری و فحاشی که منطق همیشتونه

بلکه با استدلال و سند و مدرک



البته که میگین حسن عباسی دکتر نیس دکتراشو از همون جایی گرفته که ارباب فتنه گرتون خاتمی بی شرف و یاغی دکتراشو گرفته



از شما خبرگزاری های چاپلوس دولت و جریان سرمایه داری همچین کاری بعید نیس تا حقارت و عقده هاتونو بیشتر به رخ بکشین



لعنت بر منافقان و دروغگویان چاپلوس و بی شرف


که شرف و قلم را یکجا فروخته اند
ضربعلی
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
درودخداوندبرمردشجاع ودلیرحسن عباسی
مهدی
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
چه شر و ور هایی
ناشناس
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
سلام کاشکی یکم سوادسیاسی داشتی ادمین عزیز.هرچه امثال دکترعباسی توتاریخ گفتن راست بوده.امثال روحانی فقط دروغ به مردم گفتن.ولی چه فایده.تاریخ همیشه تکرارمیشه.
تینا
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اگه فکر میکنید حسن عباسی هتاکی میکنه بعد میآیید تعریف از روحانی میکنید بد نیست یه بار هم که شده برید فحش های حسن روحانی رو بشمارید عباسی هم طرفدارها زیادی داره جنابعالی چشم بصیرت نداری.
علی
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
در منطق انسان نماها هیچوقت کسانی که حرف حق میزنند واز حق دفاع میکنند به حساب نمیان همچون ابوذر سلمان
علی
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
آیا یا خانم به ظاهر نویسنده اما هیچ درکی از اشخاص ندارید
اینکه که هست و از کجا آمده اش را میتونید برید مطالعه کنید کارنامه انقلابی این شخص کاملا مشخص است
در ثانی نگاه کن که چه می گوید نه اینکه کی است
ضمن اینکه هرکسی اشتباهاتی دارد ما نمیگیم ایشون معصوم است اما در زمینه سخنرانی های انقلابی و جهادی بسیار خوب هستند
که از همین مطلب مشخص است دین ندارید وگرنه کار ایشون دفاع از ارزشهای دین و انقلاب و مطالبات برحق ملت از سیاسیون و مسئولان هست
اینکه اگر کسی اورا به حساب نمی آورد به دلیل اینکه یه مشت کج و کوله عین خودت حکم ران این مملکت شدند و دارند مملکت خودشون رو میفروشن معلومه به حساب نمی آورند
اون از وضع مجلس اون از صداوسیمای کج و کوله وووو

اما تا کور شود هرآنکس که نتوان دید
ناشناس
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
جمله نویسنده به ظاهر محترم مبنی بر چرا هیچ کس حسن عباسی را به حساب نمی آورد مصداق حرف در دهان شنونده انداختم می باشد.اگر زحمت نباشد نویسنده به میزان مراجعاتی که مردم ما به کلیپ ها و سخنان حسن عباسی دارند سری بزنند تا بلکه نگاه معاند ایشان کمی کمرنگ شود و شاید کمی سر عقل بیایند.
ناشناس
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خیانت کار ها
ناشناس
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خیانت کار ها
ناشناس
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خیانت کار ها
بی نام
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
خوابای خوش ببینید،عسلم.اینجا جمهوری اسلامیه با کرور کرور نوکر وفدایی
بختیاری
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اگر حسن عباسی می مطالعه بخود اجازه توهین به کورش بزرگ را نمی‌ داد.
بالاخره روزی خواهد امد که سوراخ موش برایت هتل هیلتون بشه
عسگری
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
یک مشت مطالب بی سر وته
از مطالب بالا فهمیدم نویسنده لیبرال تشریف دارن بیخود از امثال هاشمی دفاع نکنید دستتون رو شده
اگر کسی فقط یک بار سخنرانی استاد عباسی رو گوش کرده باشه میفهمه شما از کدوم قماش هستید
ناشناس
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
درود و سلام خدا بر حسن عباسی
رضا
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
درود بر دکتر حسن عباسی
ا
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
متاسفم برای رسانه ای به نام رویداد 24 و امیدورام کارکنان این رسانه زودتر متوجه بشن در کدام جبهه دارن قلم میزنن.
نامیرا
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
الان دیگه قدیم نیست که مردم در بی خبری رسانه ای باشند اگه شما استاد رو نمیشناسید مشکل از خودتونه ضمن اینکه انسان کم خرد در مورد شخصی که نمیشناسد اظهار نظر میکند...خدا را سپاس که دشمنان اسلام از احمقها هستند...
مصطفی صحت
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
خطاب به نویسنده مطلب :

شما خاک پای جناب عباسی هم نیستید ، عباسی مردیه که پای انقلاب ایستاده.
ناشناس
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
دورد بردکتر حسن عباسی همش چرته که گفتین چون حرف حقو میزنه به کام دولت مردا خوش نمیاد بعد اینجوری میخواد خرابش کنن دکتر حرفاش بدون دلیل و منطق حرفی نمیزنه
مهدی
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
متاسفم برا رویداد 24 و این نوشته سرتاسر هجوی نسبت به ساحت استاد بزرگوار و صاحب سبک دکتر عباسی عزیز. خداومد همه مارا به راه راست هدایت فرماید.
مجید
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
یعنی گند کشیدید به سایتتون به این مطلبتون
محسن
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
مشکل اصلی جامعه ما همینه که وحدت از بین رفته و جناح های چپ و راست درست شده و دو گروه بر اساس تعصب بیجا حتی حق را برای خودشان و دیگران از بین می برن. مناظره هایی که هدف به کرسی نشاندن جناح موافق باشد دردی را ازجامعه دوا نمی کند. اگر دو جناح ب
اینهمه به هم توهین نمی کردند مشکلات زیادی از جامعه حل می شد. جالب اینجاست که نه رهبرمعظم انقلاب و نه سران جناح های دیگر این توهین ها را به طرف مقابل قبول ندارند و یه عده از خدا بی خبر به جان هم افتادن. بهتره اینهمه به هم توهین نکنید یکی میگه فتنه گر اون یکی یه توهین دیگه. بابا بس کنید مردم خسته شدن از این تعصبات بی پایه و اساس یه عده که بدون سن و مدرک صحبت میکنن. حسن عباسی هم خیلی صحبت هاش درسته اما نباید به مسئولین نظام توهین کنه و این راهش نیست...
پاسخ ها
محمد
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
تعصب بیجا نیست اصلاح طلب ها و غرب گرا ها و لیبرال ها به دنبال غرب و اروپا و آمریکا هستند که تکه استخوانی به آن ها بدهند ولی انقلابی ها در عمل حرف می زنند و در صنایعی مثل موشی و هسته ای بسیار پیشرفت کرده اند
ناشناس
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
قغقفغقفغ
من
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
خودتون رو جر وا جر نکنید.... سرنوشت همه ما دست خود ماست..... با همین کارا و حرفا دارید راه رو واسه دشمن بازتر میکنید. هفته وحدت هستش... باهم دوس باشیم
پاسخ ها
محمد
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
وحدت داشتن دلیل بر این نمیشه که از خرابکاری های دولتی ها انتقاد نکنیم با این تفکر شما باید اجازه بدهیم همه رانت خواران مملکت را بچاپند و ما هیچ انتقادی نکنیم
ناشناس
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
اگه ی ذره تحقیق می‌کردی می‌فهمیدی که یک حسن عباسی تو دولت احمدی‌نژاد چندین ماه زندان بود و دو آقای علی شریعتی هم مثل حسن عباسی بخاطر مدرک دانشگاهی مورد هجمه افرادی مثل شما بود
ارسلان
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
درود بر دکتر عباسی ببندین این سایتتون رو
آمنه
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
به نظرمن نویسنده آدم خائن ودروغگویی است که فرق انسانهای دلسوز ووطن پرست راباکسانی که بدنبال نابودی دین وکشورماهستند،نمیداندو ازهر راهی برای لطمه زدن به انسان بزرگی چون دکترعباسی استفاده میکندغافل ازاینکه کسی که خدابه اوعزت میدهد وعزیزش میکندباحرفهای یک عده وطن فروش وهتاک ذلیل نمیشود،سلام ودرود خداوندبر اوباد
ستار
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
فقط حسن عباسی
کی گفته کسی حسابش نمیکنه؟
اگه حسابش نمی کردند که نمی داختنش زندان
ناشناس
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
سلام
حسن عباسی را اگر ندانیم که کیست و چیست (که البته منیک میدانیم) دست کم میدانیم که کی و چی نیست.
حسن عباسی دزد نیست
حسن عباسی رانت خوار نیست
حسن عباسی چپاولگر و غارتگر بیت المال نیست
حسن عباسی اپورتونیست نیست
حسن عباسی ویژه خوار نیست
حسن عباسی وطن فروش نیست
و دریک کلان خلاصه اینکه حسن عباسی لیبرال نیست حسن عباسی مسلمان است نه مسلمان نما.
محمد
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
یعنی یک نفر با فهم و شعور تو کل این مجموعه رویداد 24 نیست که مطلبی قبل از بارگزاری مطالعه کنه؟؟؟!!!
منوچهرشریفی هشجین
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
سلام حسن عباسی دلاوری است که رانتی ازجایی نگرفته ازرزمندگان جبهه وجنگه هرچی هم میگه ولله به صلاح ولایت نظام ومردم هست البته طبیعی هست خیلی هاخوششان نمی اد ولی مرد تمام تمام انقلابی هست .حاج حسن تنهانیس خیلی پیشمرگ داره وماتا اخر سربازشیم حمایتش میکنیم حتی به قیمت جانمان .خودتون بهترمیدونین ماجونمون کف دستمون هست یاحقحاجی تنهات نمیذاریم .منوچهرشریفی هشجین
محود
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
اگر عباسی از نظر شما عددی نیست چرا اینقدر علیه‌ش مطلب مینویسید.پس معلوم میشه جاهایی از شماها رو سوزونده که جلز ولزتون بلندشده.درود بر عباسی
ناشناس
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
درود خدا و صالحان براستاد گرانقدر و شجاع و مالک اشترهای زمان جناب استاد حسن عباسی عزیز و دوست داشتنی......
ایرج باباجانپور
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
اگه حسن عباسی رو کسی بحساب نمیاره،میشه بگید چرا این مقاله رو درباره ش نوشتین؟؟؟؟
محمد
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
با سلام هه کم اوردین به این چیزا دل خوش کردین عین عمار ولی رو کی جز دکتر حسن عباسی جواب داد رییس تو هه حیف ک دکتر گفتند میلیون ها عباسی فدای اسلام و دنبال حواشی و شانتاژمث اربابانتان نیستن وگرنه کفن پوش به میدان میامدیم #حسن عباسی تنها نیست
احتمالا
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
بسم الله الرحمن رحيم اونايي كه براي دفاع حريم حرم به سوريه مشرف شدن ميگن كه باعرض پوزش البته كاباره هاي سوريه هنوز دايروفعاليت ميكنه يعني هنوزمتوجه نيستن كه كشورشون داره ازدستشون ميره نكنه ماوشمامثل اوناباشيم امثال اقاي عباسي بشيرونذير جامعه خواب زده امروزندوباعث روشنگري وبصارت جامعه هستندكه مردم سوريه ومانندان ازاين نعمت بي نصيبندوگرنه به اين دچار نبودندبرادروخواهرمن يك دهم مثل عباسي براي اداره ده كشور زياده اگه قدرشون بدونيم
محمد
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
با سلام اگر می خواهید ضد حسن عباسی حرف بزنید از همان اول بگویید ما اصلاح طلب هستیم بعد بگوییم بعد بزرگانی چون فارابی مگه مدرک دکتری داشته اند
ناشناس
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
این قدر مردم را تحمیق نکنید،بروید و کمی مطالب نیویورک تیمز هم در مورد مرد استراتژی ایران بخوانید
Organic design
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
با سلام .
اول اینکه سوی سخن با امثال ۲۴ رویداده که فکر نکنه با صد تا کامنت مهم شده و کسی حسابش میکنه اول عزیزم باید نگاه به همه موضوعاتت کنی ببینی برا کدوم موضوعاتت این همه بهت لطف شده بقولن .وقتی درباره یه شخصی مثل عباسی حرف بزنی خود بخود خودت رو انداختی تو بغل یه موضوع مهم و ی ادم مهم در ایران و این بطور طبیعی اسم شمارو هم بلند میکنه .این نیست که شما فکر کنید خیلی مهمید وقتی اسم عباسی موضوع شما باشه هر کسی توی اینترنت یه سرچ بزنه عباسی مطمئنن مطالب شما هم چون اسم عباسی رو اوردین میاد بالا و چون بیشترین دروغ پردازی رو کردین مطمئنن جهت روشنگری بیشترین حجم از مطالب رو هم باهاش مواجه خواهید بود و این توهم رو از سرتون بکنید بیرون که فکر کنید مهم هستید .جبهه ای که شما باهاش روبرو هستید بقول خود عباسی یه جبهه ای هست که اگر عباسی رو بندازید زندان هزاران عباسی دیگه با تحلیل قدرتمند وجود داره که روی صندلی عباسی ها بشینه و جواب امثال شمارو بده ...
و در اخر بگم عزیزم که شما لقمتون بزرگ برداشتی الان پریده توی گلوت فک و گلوتو کشاد کرده و توهم زدی که ۲۴ رویداد بزرگه مثلا
احمد
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
تمام بیانات گذاشته شده ادعاء هایی بدون دلیل برای آقای حسن عباسی است در حالی که با گوش دادن جلسات نظریه پردازی عباسی می توان به ارزش این نظر ها پی برد.
شما که نمی توانید توان نظریه پردازی در تمام مسائل را ببینید به توهین روی اوردید.
ذهن استاد حسن عباسی نظام مند است و ذهن نظام مند توان تحلیل تمام مسائل اطراف خود را دارد.
*******کمی منطقی تر******
نظرات شما