صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 07
کد خبر: ۶۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

دستگیری عاملان درگیری با ماموران پلیس راه/ متهمان به زندان معرفی شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری عاملان درگیری با ماموران پلیس راه شهرستان نکا خبر داد.

رویداد۲۴-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری عاملان درگیری با ماموران پلیس راه شهرستان نکا خبر داد.حجت الاسلام و المسلمین "جعفری"  از دستگیری عاملان درگیری با ماموران پلیس راه شهرستان نکا خبر داد.

وی  افزود: ماموران پلیس راه شهرستان در حین انجام وظیفه مورد تهدید با سلاح سرد و اهانت دو نفر متهم که سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک بودند، قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ادامه داد: ماموران وفق مقررات قصد انتقال موتور سیکلت موصوف به پارکینگ عمومی را داشته اند که افراد مذکور با قمه و چاقو با ماموران پلیس درگیر شده و آنان را مورد تهدید قرار می‌دهند که در همین حین افراد حاضر در صحنه نیز مبادرت به تهیه  فیلم و انتشار آن در فضای مجازی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: بلافاصله پس از گزارش ماموران توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا دستور قضائی برای دستگیری متهمان صادر و افراد مذکور پس از دستگیری با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

وی با بیان این مطلب که متهمان دارای سوابق کیفری در زمینه درگیری و ضرب و جرح عمدی نیز بوده اند، خاطرنشان کرد: پرونده تحت نظارت دادستان شهرستان در حال رسیدگی قضائی قرار دارد.

منبع: ایلنا
نظرات شما