صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 26
کد خبر: ۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵
تاتنهام به ۵ امتیازی صدر رسید

قرمز‌ها داربی منچستر را بردند

منچستریونایتد در داربی شهر منچستر با یک گل سیتی را در خانه خودش شکست داد تا کار فیروزه‌ای پوشان برای کسب سهمیه سخت شود.
رویداد۲۴-منچستریونایتد در داربی شهر منچستر با یک گل سیتی را در خانه خودش شکست داد تا کار فیروزه‌ای پوشان برای کسب سهمیه سخت شود.

به گزارش رویداد۲۴، هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ بر‌تر با برگزاری ۴ دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده منچستریونایتد در خانه سیتی به دیدار این تیم رفت و موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد. این دیدار تقابل دو تیمی بود که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کردند. یونایتد‌ها در نیمه نخست با سه بازیکن در حمله بازی را هجومی شروع کردند و در دقیقه ۱۶ روی پاس خوان ماتا و ضربه راشفورد جوان به گل برتری رسید. راشفورد با این گل به جوان‌ترین گلزن تاریخ دربی شهر منچس‌تر بدل شد.

در این نیمه رحیم استرلینگ مصدوم شد تا کار برای سیتی سخت‌تر از قبل شود. سیتی که در بازی قبل دو بازیکن دیگر خود را مصدوم شده دید باز هم با بدشانسی روبرو شد. پس از مصدوم شدن کمپانی و اوتامندی در بازی مقابل دیناموکیف، امروز در دربی منچس‌تر، ابتدا استرلینگ و سپس جو هارت مصدوم شدند.

در نیمه دوم سیتی ابتکار عمل را در دست گرفت ولی باز هم حملات یونایتد خطرناک بود. دقیقه ۵۴بازی روی پاس رو به بیرون دارمیانِ پیش تاخته، فرصتی طلایی برای مارکوس رشفورد فراهم شد تا خودش و تیمش را دو گله کند اما ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه منچسترسیتی، توسط فرناندینیو به بیرون زده شد. بعد از مصدومیت هارت در نیمه دوم سیتی رو به جلو شد و حتی یک بار نیز با ضربه آگوئرو دیرک دروازه حریف را نیز به لرزه درآورد. به این ترتیب این دیدار در ‌‌نهایت با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به پایان رسید تا همچون دیدار رفت این قرمز‌ها باشند که فاتح داربی شهر منچس‌تر می‌شوند.

تاتنهام تیم دوم جدول که برای کم کردن فاصله با لسترسیتی صدرنشین نیاز به برتری برابر بورنموث داشت، توانست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد. گلهای این بازی را هری کین در دقایق ۱ و ۱۶ و کریستین اریکسن در دقیقه ۵۲ به ثمر رساندند تا تاتنهام با ۶۱ امتیاز در تعقیب لسترسیتی صدر نشین باقی بماند. به این ترتیب فاصله ۵ امتیازی تاتنهام با لسترسیتی صدرنشین حفظ شد.

نیوکاسل در اولین دیدار بنیتس به دیدار ساندرلند رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فو برای ساندرلند و می‌تروویچ برای نیوکاسل گلزنی کردند تا یک انتیاز اولین گام بنیتس با تیم جدید خود باشد.

لیورپول نیز که برابر ساوت همپتون با دو گل پیش بود در ‌‌نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. ابتدا فیلیپ کوتینیو و دانیل استوریج برای قرمزپوشان شهر آنفیلد گلزنی کردند و حتی یک پنالتی را نیز بازیکنان ساوت همپتون از دست دادند ولی در ادامه سادیو مانه دو بار در دقایق ۶۴ و ۸۶ ئ گزاتزیانو پله ایتالیایی در دقیقه ۸۳ برای تیمش گلزنی کردند تا این دیدار با برتری ۳ بر ۲ ساوت همچتون به پایان برسد و لیورپول نیز با این نتیجه دیگر نباید شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد.
منبع: ورزش سه
نظرات شما