صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 18
کد خبر: ۹۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶

فرصتی دیگر برای با هم بودن

دومین جشنواره بزرگ موسسه خیریه کهریزک با عنوان «فرصتی دیگر برای باهم بودن» با همکاری معاونت فرهنگی هنری مترو تهران ، همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق (ع) در روزهای 13 و 14 آذرماه در مترو امام خمینی (ره)، با هدف بخشیدن حس خوب به عموم مردم برگزار شد.

رویداد۲۴-دومین جشنواره بزرگ موسسه خیریه کهریزک با عنوان «فرصتی دیگر برای باهم بودن» با همکاری معاونت فرهنگی هنری مترو تهران ، همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق (ع) در روزهای 13 و 14 آذرماه در مترو امام خمینی (ره)، با هدف بخشیدن حس خوب به عموم مردم برگزار شد.  در این جشنواره مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک با اجرای موسیقی و برنامه های متنوع برنامه های زیادی را اجرا کردند که با استقبال مردم روبرو شد. همچنین تلاش شد تا به معرفی دستاوردها و دغدغه های زندگی 3000 مددجوی سالمند، معلول،کودکان اوتیسم و بیماران مبتلا به ام اس پرداخته شود.

غرفه های مشاوره اوتیسم، مشاوره دیابت و جلوگیری از آن، رنگ آمیزی و نقاشی چهره کودکان شرکت کننده در جشن از جمله حاشیه های این جشنواره به شمار می رود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
نظر: