آرشیو

مهناز افشار کیست؟

بیوگرافی مهناز افشار، بازیگر پرحاشیه و همچنین درباره زندگی شخصی، مهاجرت و فعالیت‌های وی را در این مطلب بخوانید.

استورمی دنیلز کیست و رابطه پنهانی او با ترامپ چیست؟

چندی پیش بود که ادعای یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی مبنی بر رابطه با دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا مشکلاتی را برای وی ایجاد کرد. مشکلاتی که هنوز هم در آستانه انتخابات آمریکا مورد توجه قرار گرفته است. درباره استورمی دنیلز در این مطلب بخوانید.

نسرین جوادزاده کیست؟

بیوگرافی نسرین جوادزاده بازیگر و همسرش گوکان آلکان با عکس‌های دونفره و ناگفته‌های زندگی شخصی و علایق او را در ادامه مقاله بخوانید.

معرفی فیلم مست عشق حسن فتحی

ساخته حسن فتحی، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفت و حالا بعد از چند سال رنگ پرده دیده است. این فیلم یکی از پروژه‌های مهم و بین‌المللی سینمای ایران درباره شخصیت محبوب عارفان و صالحان مولانا جلال‌الدین محمد بلخی است. در ادامه، مروری خواهیم داشت بر متن و حاشیه و اطلاعات فیلم "مست عشق".

نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها کیست؟

نازنین بنیادی متولد ۱۳۵۹ در تهران است. کودکی‌اش را در انگلیس گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او که اکنون در سینمای آمریکا بازی می‌کند، به اپوزیسیون جمهوری اسلامی پیوسته و از رضا پهلوی حمایت می‌کند.

داستان سریال پوست شیر با بازی شهاب حسینی

سریال پوست شیر جدیدترین عنوان شبکه نمایش خانگی است که به زودی قرار است از فیلم نت عرضه شود. این سریال که یک درام و جنایی است، توسط جمشید محمودی کارگردانی شده است. در این سریال جنایی، شهاب حسینی، هادی حجازی فر و پانته آ بهرام بازی کرده‌اند.

داستان فیلم شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند

شب، داخلی، دیوار سومین فیلمی است که به کارگردانی وحید جلیلوند ساخته می‌شود، این فیلم به تازگی در جشنواره ونیز اکران و پس از آن در جشنواره تورنتو اکران خواهد شد. با ما همراه باشید تا با خلاصه داستان و بازیگران فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار بیشتر آشنا شوید.

معرفی فیلم سینمایی ابلق ساخته نرگس آبیار

فیلم سینمایی ابلق اثر نرگس آبیار است که در سی نهمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و به تازگی و در ۲۶ مرداد ماه در سراسر سینما‌های کشور اکران عمومی شد، ابلق در هفته اول خود فروش بسیار موفقی داشته است، به همین بهانه با ما همراه باشید تا با خلاصه داستان و بازیگران فیلم سینمایی ابلق بیشتر آشنا شوید.

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

سریال خون سرد جدید‌ترین سریال ساخته شده در شبکه نمایش خانگی است که در ژانر جنایی تهیه شده است. داستان این سریال درباره دستگیری عوامل پرونده‌های آزار جنسی زنان است.

معرفی کامل سریال خاندان اژدها پیش درآمد سریال گیم آف ترونز

فرایند ساخت اولین اسپین آف سریال بازی تاج و تخت با نام خاندان اژد‌ها (House of the Dragon) که پیش درآمدی از سریال گیم آف ترونز است تکمیل شده است و شبکه HBO به صورت اختصاصی اولین تصاویر را از این مجموعه منتشر کرد. سریال خاندان اژد‌ها روز ۲۱ آگوست سال ۲۰۲۲ برای اولین بار عرضه خواهد شد که قبل از آن برای منتقدان به صورت ویژه به نمایش گذاشته شده است و توانسته نظر منتقدان را جلب کند.

ترسناکترین فیلمهای سینمایی ایران

ژانر وحشت یکی از پرطرفدار‌ترین ژانر‌های سینماست. فیلم‌های ترسناک از زیر شاخه‌های مختلفی تشکیل می‌شوند، از جمله فیلم‌های مربوط به ارواح، فیلم‌های هیولایی و فیلم‌های اسلشر. اما در سینمای ایران به علت نبودن بستر لازم فیلم سازی در این ژانر و ریسک بالای آن، فیلم سازان کمتر به ژانر وحشت توجه کرده‌اند.

بهترین فیلمهای سینمایی علمی و تخیلی

با گذشت زمان و با رشد سینما، ابزار‌های سینمایی و جلوه‌های بصری، فیلمسازان بیشتر به سمت ساخت فیلم‌های علمی - تخیلی رفته‌اند. در قرن حاضر، فیلم‌های علمی تخیلی زیادی با موضوع‌های مختلفی ساخته شده اند و هرچه زمان جلوتر می‌رود مخاطبان بیشتر طرفدار ژانر علمی و تخیلی می‌شوند.

بهترین فیلم و سریال‌های ماه محرم

سال‌ها است که در ایام محرم فیلم و سریال‌هایی با مضامین مذهبی ساخته می‌شوند که برخی از آن‌ها به علت فیلم نامه و بازیگری خوب، در ذهن مخاطبان از جایگاه ویژه‌ای برخودار هستند، به همین بهانه قصد داریم تا تعدادی از بهترین فیلم‌ها با موضوع عزاداری محرم یا واقعه کربلا را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های سینمایی کیت وینسلت

کیت وینسلت از محبوب‌ترین بازیگران زن سینمای جهان است که اصالتا اهل کشور انگلیس است. مشهورترین نقشی که او در آن بازی کرده است، فیلم سینمایی تایتانیک است. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلم‌های کیت وینسلت را به شما معرفی کنیم.

تصاویر چهره‌های سیاسی پای صندوق‌های رای

رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری، در ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد در سراسر ایران آغاز شد. در تصاویر روز عکس‌های چهره‌های سیاسی را پای صندوق‌های رای ۱۴۰۰ ببینید.

تصادف مرگبار قطار و کامیون در تایوان

به گزارش نیویورک تایمز صبح روز جمعه یک آوریل ۲۰۲۱ در شرق تایوان بدنبال برخورد یک قطار با کامیون در داخل تونلی و انحراف قطار از ریل دست کم ۵۰ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۵۰ نفر هم زخمی شدند. در بین تصادفی‌های این حادثه یک کودک ۶ ساله هم جان خود را از دست داد. گفته می‌شود این حادثه بدترین تصادف ۴ دهه اخیر بوده است. در تصاویر روز عکس‌های این تصادف مرگبار قطار با کامیون در تایوان را ببینید.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین