آرشیو

بهترین نوع قهوه برای سلامتی

سالم‌ترین قهوه بین مصرف کنندگان متفاوت است. برخی از عوامل مرتبط عبارتند از محتوای کافئین، روش دم کردن، و اینکه آیا قهوه حاوی مواد اضافی است یا خیر. در این مطلب درباره بهترین نوع قهوه بخوانید.

بهترین مارک سشوار

هیچ چیز ضروری‌تر از داشتن یک سشوار خوب در منزل نیست. در این مقاله بهترین مارک سشوارهای جدید را به شما معرفی می کنیم.

بهترین نوع قهوه برای کبد چرب

کبد یکی از مهم‌ترین اندام‌های داخلی بدن انسان است که بیش از ۵۰۰ عملکرد مختلف به آن نسبت داده می‌شود. در این مقاله بهترین نوع قهوه برای کبد چرب را معرفی می‌کنیم.

بهترین زمان مصرف ویتامین E

ویتامین E یکی از چهار ویتامین محلول در چربی است و برای سلامتی شما ضروری است. در این مطلب درباره بهترین زمان مصرف ویتامین E بخوانید.

بهترین مارک کولر گازی

فهرستی از بهترین مدل‌های داخلی و خارجی کولر گازی موجود در بازار ایران را معرفی می‌کنیم تا خرید راحت‌ و مطمئن‌تری داشته باشید.

رژیم غذایی ADHD برای کودکان

زندگی با اختلال کم توجهی- بیش فعالی می‌تواند برای هر فردی چالش برانگیز باشد، اما کودکان مبتلا به ADHD ممکن است دوران سختی داشته باشند. کودکان هنوز خیلی از مهارت‌های زندگی را یاد نگرفته اند، چه رسد به اینکه توانایی کار در چالش‌های رایج ADHD را داشته باشند. در چنین شرایطی والدین می‌توانند رژیم غذایی مناسب برای کودکان‌ای دی اچ دی را دنبال کنند. در این مطلب بیاموزید که رژیم ADHD چیست و آیا می‌تواند به کودکان کمک کند یا خیر.

درمان آلرژی غذایی شدید

درمان آلرژی غذایی نه تنها شامل دارو‌ها و درمان‌هایی برای درمان یا کاهش علائم آلرژی می‌شود، بلکه تغییر سبک زندگی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد محرک آلرژی‌زا در غذا‌ها (معروف به آلرژن ها) مهم است.

فواید رژیم کم کربوهیدرات برای کودکان

رژیم کم کربوهیدرات دقیقا چیست و آیا برای کودکان بی خطر است؟ آیا کاهش کربوهیدرات‌های غذایی می‌تواند به نوجوانانی که اضافه وزن دارند کمک کند؟ در این مطلب درباره این موضوعات اطلاعات کسب کنید.

ویپ بهتر است یا سیگار؟

ویپ  یک پدیده نسبتا جدید است، به این معنی که تحقیقاتی در مورد اثرات بلندمدت سیگار‌های الکترونیکی که معمولاً سیگار‌های الکترونیکی نامیده می‌شود، در مقایسه با سیگار وجود ندارد. به طور کلی، به نظر می‌رسد سیگار‌های الکترونیکی نسبت به سیگار کشیدن کمتر مضر هستند. سیگار‌های الکترونیکی برخی از نگرانی‌های سلامتی مشابه با سیگار را ایجاد می‌کنند، از جمله اعتیاد و آسیب به قلب و ریه‌ها نیز در کشیدن ویپ وجود دارد.

کیست مویی دنبالچه چیست؟

ضایعاتی که به صورت شایع در افراد رخ می‌دهند، شامل وجود کیست مویی است که باعث بروز مشکلات متعددی می‌شود. اما نگران نباشید، زیرا در حال حاضر راهکار‌های درمانی بیشتری برای رفع این عارضه وجود دارد؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک مقاله جامع در ارتباط با این بیماری را برای شما تهیه کنیم و در اختیارتان قرار دهیم.

کیست بارتولین چیست؟

کیست بارتولین یک نوع اختلال در دستگاه تناسلی زنان است. اگر لوله‌ها و مجاری این غده‌ها بسته شوند، مایع تولید شده در غده بارتولین به صورت کیست باقی می‌ماند و عارضه کیست بارتولین ایجاد می‌شود. درمان کیست بارتولین در صورت بودن در اندازه کوچک، نسبتاً آسانتر است، اما در برخی موارد ممکن است برای فرد مشکل‌آفرین باشد.

علل و عوامل خطر بیماری تیروئید

زمانی که تیروئید بیش از حد یا خیلی کم از این هورمون‌ها را تولید می‌کند، باعث می‌شود غده به درستی کار نکند که منجر به اختلالاتی مانند پرکاری تیروئید و کم کاری تیروئید، دو نوع شایع بیماری تیروئید می‌شود. در این مقاله بیشتر درباره علت بیماری تیروئید اطلاعات کسب کنید.

گرده کدام درختان باعث آلرژی بهاری می‌شود؟ +درمان

آلرژی زمانی ایجاد می‌شود که سیستم ایمنی بدن چیزی را در محیط تشخیص دهد و نسبت به آن واکنش بیش از حد نشان دهد که معمولاً در اکثر افراد مشکلی ایجاد نمی‌کند. درباره آلرژی و آلرژن‌های موثر در آن در این مطلب بخوانید.

اینلوئنسر کیست و تفاوت آن با بلاگری چیست؟

اگر شما در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و ... فعالیت می‌کنید، قطعاً تا به حال به عنوان "اینفلوئنسر" شناخته شده‌اید. اما شاید دقیقاً ندانید که اصطلاح "اینفلوئنسر" چه معنایی دارد؟ در این مقاله، ما از گاو بنفش قصد داریم به این مسائل پرداخته و توضیح دهیم که اینفلوئنسر چه کسی است، شغل اینفلوئنسر چیست و در واقع چه تفاوتی بین اینفلوئنسر و بلاگر وجود دارد.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین