آرشیو

تشخیص آریتمی قلبی چگونه است؟

آریتمی‌های قلبی اغلب طبیعت دوره‌ای دارند و بدون هشدار می‌آیند و می‌روند. در این مطلب درباره چگونگی تشخیص آریتمی قلبی می‌گوییم.

علت سردرد‌های صبحگاهی چیست؟

سردرد‌های صبح زود می‌توانند به دلایل مختلفی رخ دهند. ممکن است گهگاه بعد از یک خواب بد یا تحت فشار بودن سردرد بگیرید، یا ممکن است این سردرد‌ها را به طور منظم تجربه کنید. سردرد‌های صبح زود ممکن است نتیجه تغییر در فیزیولوژی بدن شما باشند. در ساعات اولیه صبح، سطح کاهش درد داخلی بدن شما ممکن است کاهش یابد. علاوه بر این، بدن شما ممکن است در این زمان بیشتر آدرنالین تولید کند که باعث حملات میگرنی می‌شود.

همه چیز درباره تب دنگی در ایران

تب دنگی در ایران خیلی‌ها را نگران کرده است. در این مطلب سعی می‌کنیم اطلاعات مفیدی برای مقابله با این بیماری ارائه دهیم و شما را با آن آشنا کنیم.

نارسیست کیست؟

نارسیسم، یکی از انواع اختلالات شخصیت است که در آن افراد دچار احساس خودبزرگ بینی، نیاز شدید به توجه و تحسین، روابط دو قطبی و عدم همدلی با دیگران هستند. در این مقاله می خوانیم که نارسیست کیست و فردی که دچار اختلال نارسیسم است چه علائمی دارد؟

نکات ضروری برای مراقبت از مو در تابستان

همان‌گونه‌که در هر فصل خوراکی‌ها و پوشیدنی‌ها تغییر می‌کنند مراقبت‌ها هم باید تغییر کنند درواقع اگر پوست و مویی سالم می‌خواهید باید مراقبت‌هایتان در هر فصل با فصل دیگر متفاوت باشد.

تاثیر غذا بر خرابی دندان

با پژوهش‌های اخیر که بیماری‌های لثه را به بیماری‌های قلبی و دیابت و حتا شاید آلزایمر مربوط می‌داند، خیلی از ما استفاده از نخ دندان را شروع کرده‌ایم. نگهداری و مراقبت از دندان‌ها و لثه چقدر اهمیت دارد و بهترین راه برای آن چیست؟

ارتباط کمبود آهن با خستگی چیست؟

آیا شما هم جزو کسانی هستید که معمولا احساس خستگی دارید و سرحال از خواب بیدار نمی‌شوید؟ اگر این‌گونه است باید در مورد آهن بدنتان و اندازه آن شک کنید.

بهترین زمان تست قند خون چه وقت است؟

اگر دیابت دارید باید به طور مرتب بتوانید قند خون خود را تست کنید تا از تغییرات ناگهانی قند خونتان آگاه شوید. در این مطلب درباره بهترین زمان تست قند خون ناشتا بخوانید.

با این چربی لاغر می‌شوید

یکی از واقعیاتی که همواره در برابر ما قرار دارد وجود چربی در بدن است که البته لازم و ضروریست. چربی در بدن همه ما وجود دارد و خیلی از مردم می‌خواهند مقدار آن را پایین بیاورند.
پربازدید ها