آرشیو

بهترین نوع قهوه برای کبد چرب

کبد یکی از مهم‌ترین اندام‌های داخلی بدن انسان است که بیش از ۵۰۰ عملکرد مختلف به آن نسبت داده می‌شود. در این مقاله بهترین نوع قهوه برای کبد چرب را معرفی می‌کنیم.

بهترین زمان مصرف ویتامین E

ویتامین E یکی از چهار ویتامین محلول در چربی است و برای سلامتی شما ضروری است. در این مطلب درباره بهترین زمان مصرف ویتامین E بخوانید.

آیا اوتیسم به معنای اختلال در همدلی است؟

آیا افراد اوتیستیک واقعاً می‌توانند با دیگران همدردی یا همدردی کنند؟ آیا می‌توان پاسخ‌های احساسی مانند همدلی را آموزش داد؟ در این مقاله به اوتیسم و موضوع همدلی افراد اوتیسمی می‌پردازیم.

ارتباط سیستم ایمنی بدن با بیماری ام‌اس چیست؟

در این مقاله، نحوه عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن و اتفاقاتی که در ام اس رخ می‌دهد، می‌خوانید. همچنین درباره اینکه چگونه دارو‌های مختلف اصلاح کننده بیماری می‌توانند به مهار چنین حملاتی کمک کنند، می‌خوانیم.

آیا EQ مهم‌تر از IQ است؟

هوش هیجانی شامل ادراک هیجانی، توانایی استدلال با استفاده از احساسات، توانایی درک احساسات و توانایی مدیریت احساسات است. در این مقاله به اهمیت و روش‌های بالا بردن EQ می‌پردازیم.

درمان آلرژی غذایی شدید

درمان آلرژی غذایی نه تنها شامل دارو‌ها و درمان‌هایی برای درمان یا کاهش علائم آلرژی می‌شود، بلکه تغییر سبک زندگی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد محرک آلرژی‌زا در غذا‌ها (معروف به آلرژن ها) مهم است.

فواید رژیم کم کربوهیدرات برای کودکان

رژیم کم کربوهیدرات دقیقا چیست و آیا برای کودکان بی خطر است؟ آیا کاهش کربوهیدرات‌های غذایی می‌تواند به نوجوانانی که اضافه وزن دارند کمک کند؟ در این مطلب درباره این موضوعات اطلاعات کسب کنید.

ویپ بهتر است یا سیگار؟

ویپ  یک پدیده نسبتا جدید است، به این معنی که تحقیقاتی در مورد اثرات بلندمدت سیگار‌های الکترونیکی که معمولاً سیگار‌های الکترونیکی نامیده می‌شود، در مقایسه با سیگار وجود ندارد. به طور کلی، به نظر می‌رسد سیگار‌های الکترونیکی نسبت به سیگار کشیدن کمتر مضر هستند. سیگار‌های الکترونیکی برخی از نگرانی‌های سلامتی مشابه با سیگار را ایجاد می‌کنند، از جمله اعتیاد و آسیب به قلب و ریه‌ها نیز در کشیدن ویپ وجود دارد.

علل و عوامل خطر بیماری تیروئید

زمانی که تیروئید بیش از حد یا خیلی کم از این هورمون‌ها را تولید می‌کند، باعث می‌شود غده به درستی کار نکند که منجر به اختلالاتی مانند پرکاری تیروئید و کم کاری تیروئید، دو نوع شایع بیماری تیروئید می‌شود. در این مقاله بیشتر درباره علت بیماری تیروئید اطلاعات کسب کنید.

گرده کدام درختان باعث آلرژی بهاری می‌شود؟ +درمان

آلرژی زمانی ایجاد می‌شود که سیستم ایمنی بدن چیزی را در محیط تشخیص دهد و نسبت به آن واکنش بیش از حد نشان دهد که معمولاً در اکثر افراد مشکلی ایجاد نمی‌کند. درباره آلرژی و آلرژن‌های موثر در آن در این مطلب بخوانید.

برنامه غذایی هفتگی برای رژیم غذایی بدون قند

رژیم‌های غذایی بدون قند این روز‌ها طرفداران زیدی پیدا کرده است. به ویژه اینکه هدف این رژیم غذایی ارتقای سلامت بهتر با کاهش خطر چاقی، دیابت و بیماری قلبی است که با مصرف بیش از حد قند مرتبط است. در این مقاله یک رژیم غذایی مفید بدون قند به شما ارائه می‌کنیم.

دلایل ابتلا به آسم در بزرگسالی

آسم و علائم آن می‌تواند در هر زمانی ظاهر شود. حتی اگر سابقه آسم در دوران کودکی خود نداشته باشید، می‌توانید بعداً در زندگی به آن مبتلا شوید. آسم بزرگسالان ممکن است به طور ناگهانی به دلیل مختلفی از عوامل رخ دهد. درباره آسم در بزرگسالی بیشتر بدانید.

چربی اشباع چیست و آیا مضر است؟

چربی‌های اشباع شده در دمای اتاق جامد هستند. آن‌ها در محصولات حیوانی مانند گوشت گاو، گوشت خوک، شیر و پنیر یافت می‌شوند. تحقیقات در مورد سالم بودن یا نبودن آن‌ها مختلط است.

ریسک‌ها و خطرات عمل‌های لاغری

لاغری چیزیست که نه تنها در ایران بل‌که در تمام دنیا هر ساله افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشد و افراد به دلیل تبلیغات گسترده روی این موضوع دست به هر کاری می‌زنند تا هر روز لاغر و لاغرتر شوند.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین