آرشیو

امیرحسین هاشمی کیست؟

امیرحسین هاشمی، هنرپیشه جوانی است که در این روز‌ها بیش از همیشه در صحنه‌های سینما و تلویزیون حضور دارد. در این مقاله، به همراه شما، با بیوگرافی امیرحسین هاشمی آشنا خواهیم شد.

رابعه اسکویی کیست؟

بیوگرافی کامل بازیگر سینما و تلویزیون، رابعه اسکویی، به همراه فیلم و سریال‌های او و عکس‌های شخصی و حرفه‌ای این هنرمند را در ادامه ببینید.

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی که به تازگی در رئالیتی شو شب‌های مافیایی زودیاک دیده شده است، در این مقاله قصد داریم بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر جوان کشورمان به همراه عکس‌های خانوادگی با همسر و پدر و مادرش را بررسی کنیم.

مارگو رابی کیست؟

مارگو رابی، یکی از بازیگران استرالیایی هالیوود است که به خاطر بازی در فیلم "گرگ وال استریت" و ایفای نقش هارلی کویین در فیلم‌های "جوخه انتحاری ۱ و ۲" شناخته شده است. در ادامه، به بررسی بیوگرافی مارگو رابی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

امیرحسین مدرس کیست؟

امیرحسین مدرس، بازیگر، مجری و خواننده ایرانی است که در سال‌های اخیر با کار‌های خود در صدا و سیما ایران بیشتر شناخته شده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی امیرحسین مدرس بیشتر آشنا شوید.

هانده ارچل کیست؟

هانده ارچل یکی از بازیگران جوان ترکیه‌ای است که در ایران تعداد زیادی طرفدار دارد. هانده ارچل با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف، جمعیت زیادی از طرفداران را به خود جذب کرده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی هانده ارچل بیشتر آشنا شوید.

پارسا پیروزفر کیست؟

پارسا پیروزفر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و نمایش‌نامه ایرانیست که سال‌ها پیش به دلیل چهره خاص و زیبایش بسیار سر زبان‌ها افتاد.

ناصر عبداللهی کیست؟

بیوگرافی ناصر عبداللهی خواننده پرآوازه پاپ در سال‌های دور موسیقی ایران است که در ادامهمقاله با ما همراه باشید تا با جزئیات زندگی او و همسرش (اول و دوم) با حواشی ماجرای مرگ ناصر عبدالهی را در ادامه بخوانید.

فرناز رهنما کیست؟

فرناز رهنما، بازیگر زنی است که در صنعت سینما و تلویزیون ایران فعالیت می‌کند. او در سریال معروف "ساختمان پزشکان" و همچنین فیلم "بعد از ظهر سگی" به عنوان یکی از بازیگران حضور داشته است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی فرناز رهنما بیشتر آشنا شوید.

محمدرضا احمدی کیست؟

بیوگرافی محمدرضا احمدی، گزارشگر فوتبال، همراه با عکس‌های دخترش و داستان زندگی با همسرش وحواشی سفر محمدرضا احمدی به کانادا را در ادامه بخوانید.

رضا داوودنژاد کیست؟

فیلم «مصائب شیرین»، نام رضا داوودنژاد را بر سر زبان‌ها انداخت و همین باعث شد، او نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شود و دعوت برای حضور در جشنوار سینمایی فوکوئوکای ژاپن را برایش به ارمغان آورد. او سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ درگذشت.

مرجانه گلچین کیست؟

بیوگرافی مرجانه گلچین و همسرش کریم آتشی به همراه کارنامه هنری او را در ادامه بخوانید.

۱۰ سریال برتر تاریخ که نوروز باید تماشا کنید

تعطیلات نوروز فرصت بی‌نظیری است تا اوقات فراغت خود را با شادی و خوشحالی سپری کنید. تعطیلات نوروزی زمان مناسبی است تا سریال‌های جدید یا حتی کمی قدیمی‌تری که تاکنون فرصت دیدن آن‌ها را نداشته‌اید، تماشا کنید. اکنون می‌توانید در این روزها، کنار خانواده‌تان بنشینید و از این سریال‌های جذاب لذت ببرید.

یکتا ناصر کیست؟

یکتا ناصر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران، در تهران به دنیا آمد و به تازگی اخباری از طلاق و اختلافات او با منوچهر هادی در رسانه‌ها فراگیر شده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی یکتا ناصر و حواشی زندگی او بیشتر آشنا شوید.

فرامرز اصلانی کیست؟

فرامرز اصلانی، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا محبوب ایرانی بود که با تلفیق موسیقی پاپ غربی و شعر فارسی، آثاری بسیار ماندگار خلق کرد. او در فروردین ۱۴۰۳ در لندن در سن ۷۰ سالگی درگذشت.
آخرین اخبار
پربازدید ها