آرشیو

دستمزد ۱۴۰۳ تغییر می‌کند؟

پس از گذشت یک ماه از تصویب حداقل دستمزد کارگران در اسفندماه گذشته اخباری مبنی بر اصلاح آن منتشر شده است. حداقل حقوق و دستمزد امسال تنها ۳۵ درصد افزایش یافت که بدون توافق نمایندگان کارگران به تصویب رسید. محسن باقری، نماینده کارگران در شورای عالی کار، امیدوار است در صورت تشکیل جلسه جدید شورای عالی کار، با سایر شرکای اجتماعی خود به توافق برسند. هم‌چنین برخی نمایندگان مجلس با استقبال از پیشنهاد دولت خواستار ورود به تعیین مزد کارگران شدند.

تولید پژو پارس با دستور رئیسی ادامه دارد!

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قرار بر این بود که پژو پارس به دلیل اینکه استانداردها را رعایت نکرده بود تولید آن متوقف شود که با رفع مشکلاتی که اعلام کردند و با دستور رئیس جمهور به تولید ادامه می‌دهد. سایپا قول داده است که مشکل قطعه را رفع کند و بدون افزایش قیمت خودروهایی که ثبت نام کرده است را تحویل دهد.

کنایه کارشناس مذهبی به رئیسی: چرا برای گران کردن مسابقه گذاشتید؟

رفیعی، کارشناس مذهبی گفت: چرا برای گران کردن مسابقه گذاشتید؟ برخی در مناظرات ریاست جمهوری به گرانی ارز و کالا اعتراض داشتند، اما الان همان اتفاقات تکرار می‌شود. وی افزود: چرا پول مملکت باید انقدر در برابر حوادث دنیا آسیب پذیر باشد؟ یک جایی تیر شلیک می‌شود یا کسی ترور می‌شود ارزش پول ملی ما پایین می‌آید.

ویدئویی قدیمی از ابراهیم رئیسی که دوباره وایرال شد

ویدئویی از صحبت‌های ابراهیم رئیسی درباره سکه ۱۷ میلیون تومانی در زمان ریاست‌جمهوری حسن روحانی دوباره وایرال شده است. رشد بی‌سابقه دلار در چند روز اخیر قیمت سکه و طلا را به شدت گران کرده و قیمت سکه در بازار به مرز ۴۳ میلیون تومان رسیده است.

فروش ماهی ۵۱ میلیون تومانی در بازار شمال!

ویدیویی در فضای مجازی از فروش (به روش چوب زدن) یک نوع ماهی آزاد به قیمت ۵۱ میلیون تومان در بازار منتشر شد که واکنش‌های زیادی از نامتعادل بودن قیمت‌ها در بازار ماهی‌فروشان را به دنبال داشت.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین