آرشیو

جبران خسارت حوادث آسانسور با خدمات آنلاین بیمه معلم

این روزها که آپارتمان‌ها جای خانه‌های ویلایی و یک طبقه را گرفته‌اند، اولین سوال خریداران و حتی مستاجران به جای این که «چند متره؟»، «همسایه‌هاش خوبن؟» یا «پارکینگ داره؟» این است که «آسانسور داره؟!». گویا آسانسور به یک ابزار الزامی برای زندگی آپارتمان‌نشیان تبدیل شده، اما کمتر کسی به خطرات مرتبط با این وسیله آگاهی دارد.

افسانه ابری سرپرست مدیریت شعبۀ استان فارس بیمه سرمد شد

در مراسمی با حضور محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش، حامد فرشباف سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان و سید رازق بهیار مقدم مشاور مدیرعامل و سرپرست حوزه مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تشکر از حمیدرضا دهقان مدیر شعبه استان فارس، افسانه ابری به‌عنوان سرپرست مدیریت استان فارس بیمه سرمد معرفی شد.

شبکه فروش، حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی صنعت بیمه

یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها، به همت بیمه کوثر برگزار شد. خانواده بیمه کوثر در بیست و نهم مهرماه و همزمان با ایام گرامی‌داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران، نمایندگان و کارگزاران‌ صنعت بیمه بود.

بهترین متخصصین دامپزشکی

دامپزشکی علمی است که به مطالعه، تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های حیوانات می‌پردازد. دکتر دامپزشک با استفاده از ابزارها و آزمایش‌های لازم، نقش کلیدی در حفظ سلامت حیوانات خانگی، دام‌ها و حیوانات وحشی دارد. علاوه‌بر مراقبت‌های درمانی، دامپزشکان در زمینه‌های مختلفی مانند بهداشت عمومی، ایمنی غذایی و تحقیقات علمی نیز فعالیت می‌کنند.

علت ماندن آب در بسکت اسپرسوساز چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از پایان کار با اسپرسوساز، باقیمانده قهوه یا همان «پک قهوه» را در بسکت بررسی کنید و متوجه شوید که قهوه حالت آبکی و خیس به خود گرفته است. این مسئله می‌تواند نگران‌کننده باشد و شما را به فکر بیندازد که چه عاملی باعث بروز این مشکل شده است؟...

افزایش 60 درصدی سود تلفیقی هلدینگ‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از افزایش چشمگیر سود خالص هلدینگ‌های این صندوق در پایان سال مالی منتهی به 31 شهریور 1403خبر داد و اعلام کرد: جمع سود خالص حسابرسی نشده درون گروهی هلدینگ‌ها (سود تلفیقی) برای نخستین بار در تاریخ فعالیت این صندوق با افزایش 60 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل به بیش از 61 هزار میلیارد ریال رسید.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین