آرشیو

غذا‌های نوروزی ترکمنستان

در کشور ترکمنستان، فرهنگ غذایی هم به نوبه خود اهمیت بسیار بالایی به عید نوروز می‌دهد و آن‌ها با تهیه و پخت غذا‌های سنتی، سعی در ماندگار کردن جشن‌های نوروز خود می‌کنند.

طرز تهیه انواع دسر شب عید

دسر‌های جذاب و خوشمزه هم می‌توانند پای ثابت میهمانی‌ها و شب‌نشینی‌های عید باشند. تهیه دسر مناسب شب عید، نیاز به یک دستور جذاب و دقیق و کمی تلاش دارد تا به عید و دیدار‌های شما طعم دیگری ببخشد.

بهترین عیدی برای عروس

ما ایرانی‌ها رسوم ویژه و خاصی داریم که یکی از آ‌ن‌ها رسم عیدی‌دادن به‌ویژه به عروس تازه‌وارد به خانواده است.

بهترین جاذبه‌های گردشگری کیش

با توجه به فصل بهار و خصوصاً تعطیلات نوروز، بسیاری از مسافران برای تفریح و گردش به جزیره کیش سفر می‌کنند. به همین دلیل، شناخت بهترین جاذبه‌های گردشگری کیش در این فصل بسیار مهم است. در ادامه، به شما با جذاب‌ترین جا‌های دیدنی کیش در بهار آشنا خواهیم شد.

تزیین آجیل عید نوروز

تزیین میز پذیرایی عید نوروز از اهمیت زیادی برخوردار است و برای اینکه تزئینات میز پذیرایی خاص و جذاب‌تر به نظر برسد بهتر است، شما انواع تنقلات و شیرینی و میوه‌ها را تزیین کنید و سپس آن‌ها را روی میز قرار دهید.

بهترین عیدی برای مردان

حتما شما هم با این مشکل خرید هدیه برای مردان روبه‌رو شده‌اید مشکلی که به‌راستی وجود دارد و خریدن هدیه برای آن‌ها به‌راستی دشوار است.

بهترین اشعار درباره عید نوروز

از آن جایی که برخی از اسطوره‌های ایرانی‌ها، شاعران سده‌های گذشته بودند و اکثریت مردم، خواندن و شنیدن اشعار را دوست دارند، اشعار برجسته و برگزیده شاعران به نام ایران را در خصوص عید نوروز، برای شما گردآوری کردیم.

عید نوروز در ایران و آداب آن

براساس این آئین، ایرانیان باستان، آمدن بهار را جشن می‌گیرند. این جشن‌ها آداب و رسومی دارد که می‌تواند فوق‌العاده زیبا باشد.

بهترین عیدی برای بچه‌ها

نوروز و تعطیلات برای بچه‌ها به شکل دیگریست و مسلما آن‌ها از این حال و هوا لذت بسیاری می‌برد و تمام فکر و ذکرشان هم عیدی‌هایشان است.

بهترین تزیین سفره هفت‌سین

نوروز بزرگ‌ترین عید ما ایرانی‌هاست و تمامی پارسی‌زبانان این روز را جشن می‌گیرند و با تمام وجود پاسش می‌دارند.

استایل مردانه در سال ۱۴۰۳

رنگ سال ۲۰۲۴ یا همان رنگ سال ۱۴۰۳ که امسال معرفی شده است، رنگ نارنجی هلو مخملی است. رنگ‌های «هلویی»، «زردآلویی» یا «صورتی هلویی» را تصور کنید.

آجیل عید نوروز شامل چیست؟

آجیل عید را می‌توان یکی از مهم‌ترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی دانست که در ایام عید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین عیدی برای گیمر‌ها

عیدی‌دادن و گرفتن هر دو رسم خوبیست که همه را از کوچک و بزرگ به وجود می‌آورد و شاد می‌کند و چه خوب است که چیزی به کسی هدیه دهیم که مناسب علایق و شخصیت آن فرد باشد.

ایده برای استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

در اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۳، رنگ سال ۲۰۲۴ توسط موسسه پانتون اعلام شد. نام رسمی این رنگ peach fuzz است. رنگ هلویی مخملی. این رنگ را نماد آرامش و خوش بینی می‌دانند و استفاده از آن در استایل‌های مختلف، می‌تواند باعث ایجاد طراوت و شادابی شود.

بهترین عیدی برای همسر

عیدی‌دادن از رسوم بسیار زیباییست که تنها در کشور ما هم مرسوم نیست و بیش‌تر کشورهای دنیا به هنگام سال نو به هم هدیه می‌دهند. دادن هدیه همواره سبب شادی دیگران می‌شود به‌ویژه اگر آن فرد کسی باشد که برای ما اهمیت بسیاری دارد و به او علاقه‌مندیم.

چک لیست خرید شب عید

همه‌ی ما در روزهای نزدیک به سال نو خریدهای زیادی داریم که گه‌گاه برخی از آن‌ها برای دقیقه‌ی نود می‌ماند و استرس زیادی به ما تحمیل می‌شود.

۱۶ مورد از بهترین غذا‌ها با پروتئین بالا

پروتئین نه تنها برای سلامتی شما ضروری است، بلکه مصرف آن می‌تواند احساس سیری و رضایت شما را تامین کند و وزن سالم برای شما به ارمغان بیاورد. مقدار توصیه شده رژیم غذایی (RDA) برای پروتئین ۰.۳۶ گرم پروتئین به ازای هر ۰.۸ گرم وزن بدنتان تعیین شده است.
پربازدید ها