آرشیو

بهترین رستوران‌های کاشان

کاشان شهریست که به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد میزبان گردشگران بسیاریست که نیاز دارند پس از گردش در این شهر زیبا با خوراکی خوش‌مزه لذت خود را چندبرابر کنند.

بهترین جاذبه‌های گردشگری ایذه

در این نوشته می‌خواهیم جایی را به شما معرفی کنیم که شاید حتا به فکرتان هم نرسیده باشید این شهر این اندازه جاذبه‌های گردشگری داشته باشد.

بهترین نوع قهوه برای کبد چرب

کبد یکی از مهم‌ترین اندام‌های داخلی بدن انسان است که بیش از ۵۰۰ عملکرد مختلف به آن نسبت داده می‌شود. در این مقاله بهترین نوع قهوه برای کبد چرب را معرفی می‌کنیم.

بهترین زمان مصرف ویتامین E

ویتامین E یکی از چهار ویتامین محلول در چربی است و برای سلامتی شما ضروری است. در این مطلب درباره بهترین زمان مصرف ویتامین E بخوانید.

آیا اوتیسم به معنای اختلال در همدلی است؟

آیا افراد اوتیستیک واقعاً می‌توانند با دیگران همدردی یا همدردی کنند؟ آیا می‌توان پاسخ‌های احساسی مانند همدلی را آموزش داد؟ در این مقاله به اوتیسم و موضوع همدلی افراد اوتیسمی می‌پردازیم.

ارتباط سیستم ایمنی بدن با بیماری ام‌اس چیست؟

در این مقاله، نحوه عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن و اتفاقاتی که در ام اس رخ می‌دهد، می‌خوانید. همچنین درباره اینکه چگونه دارو‌های مختلف اصلاح کننده بیماری می‌توانند به مهار چنین حملاتی کمک کنند، می‌خوانیم.

آیا EQ مهم‌تر از IQ است؟

هوش هیجانی شامل ادراک هیجانی، توانایی استدلال با استفاده از احساسات، توانایی درک احساسات و توانایی مدیریت احساسات است. در این مقاله به اهمیت و روش‌های بالا بردن EQ می‌پردازیم.

رژیم غذایی ADHD برای کودکان

زندگی با اختلال کم توجهی- بیش فعالی می‌تواند برای هر فردی چالش برانگیز باشد، اما کودکان مبتلا به ADHD ممکن است دوران سختی داشته باشند. کودکان هنوز خیلی از مهارت‌های زندگی را یاد نگرفته اند، چه رسد به اینکه توانایی کار در چالش‌های رایج ADHD را داشته باشند. در چنین شرایطی والدین می‌توانند رژیم غذایی مناسب برای کودکان‌ای دی اچ دی را دنبال کنند. در این مطلب بیاموزید که رژیم ADHD چیست و آیا می‌تواند به کودکان کمک کند یا خیر.

راه‌کارهایی برای کنترل خشم

همه ما خشم و عصبانیت را تجربه کرده‌ایم و معمولا هم از واکنش‌ها و حرف‌هایی که در این زمان زده‌ایم ناخشنودیم و دوست داریم زمان به عقب برگردد تا بتوانیم خشممان را کنترل کنیم.

هر آن‌چه باید درباره روغن سویا بدانید

امروز در بازار انواع و اقسام روغن‌ها وجود دارند که هر یک را از یک ماده اصلی گرفته‌اند اما روغن‌ها معمولا از دانه‌های خوراکی استخراج می‌شوند. روغن سویا یکی از این روغن‌هاست.

درمان آلرژی غذایی شدید

درمان آلرژی غذایی نه تنها شامل دارو‌ها و درمان‌هایی برای درمان یا کاهش علائم آلرژی می‌شود، بلکه تغییر سبک زندگی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد محرک آلرژی‌زا در غذا‌ها (معروف به آلرژن ها) مهم است.

فواید رژیم کم کربوهیدرات برای کودکان

رژیم کم کربوهیدرات دقیقا چیست و آیا برای کودکان بی خطر است؟ آیا کاهش کربوهیدرات‌های غذایی می‌تواند به نوجوانانی که اضافه وزن دارند کمک کند؟ در این مطلب درباره این موضوعات اطلاعات کسب کنید.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین