آرشیو

تلاش مهرعلیزاده برای جلب اعتماد اصلاح طلبان/ اصلاح طلبان وارد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شوند؟

با وجود آنکه محسن مهرعلیزاده با انتشار مواضع و سخنان تند علیه ابراهیم رئیسی، اصولگرایان و شورای نگهبان در تلاش است تا نظر اصلاح طلبان را جلب کند، اما جبهه اصلاحات ایران به صراحت اعلام کرده که در انتخابات ۱۴۰۰ هیچ نامزدی ندارد.

به اعضای ستاد جهانگیری فشار آوردند که به ستاد مهرعلیزاده بروند/ به دنبال نتیجه تضمین شده هستند نه مشارکت

محمود صادقی می‌گوید اعضای ستاد آقای جهانگیری را هم از برخی جا‌ها تحت فشار گذاشته‌اند که بروند در ستاد مهرعلیزاده فعالیت کنند. خب تلاش زیادی دارند که ابتکار عمل اصلاح طلبان را برهم بزنند و این مستلزم این است که اصلاح طلبان هوشیار باشند و اجازه ندهند چنین سخنانی به افکار عمومی القا شود.

این هفت نفر/ درباره نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۰ چه می‌دانیم؟

ابراهیم رئیسی با چهار نامزد پوششی و ضربه گیر راهی انتخابات ۱۴۰۰ شده است تا در غیاب اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی احتمالا با محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی رقابت کند! گزارش رویداد‌۲۴ را بخوانید تا بدانید چه کسانی قرار است به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشند.

تکرار سناریوی مجلس برای ریاست جمهوری/ درهایی که در نجف به روی رئیسی بسته شد، در تهران به رویش باز شدند

روزنامه نگاران ایرانی و عرب دنبال کننده تحولات انتخابات ریاست جمهوری ایران معتقدند که رد صلاحیت علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری، مهیا کردن فضا برای ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی پس از شکست وی در مقابل روحانی در انتخابات پیشین است؛ چرا که باقی ماندن جهانگیری و لاریجانی در جریان رقابت‌های انتخاباتی به معنای عدم تضمین پیروزی رئیسی نظر به رقابت شدیدی است که بین آن‌ها جریان خواهد گرفت، است.

دردسر جدید کاندیدا‌های انتخابات ۱۴۰۰ / اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها به خاطر چه کسانی طولانی شده است؟

منابع آگاه دلیل طولانی شدن بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را وضعیت دو کاندیدا ذکر کرده‌اند که یکی به دلیل بیماری و دیگری به دلیل تابعیت مضاعف فرزندش مورد بازبینی جدی‌تری قرار گرفته است. رویداد۲۴ وضعیت کاندیدا‌ها را از حیث این دو مساله مورد بررسی قرار داده است.

دوقطبی رئیسی - لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ / ایران با غرب چه خواهد کرد؟

ناظران مسائل ایران می‌گویند که کاندیداتوری رئیسی در مقابل لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ یک مانور سیاسی دوگانه از سوی حکومت ایران در گفتمان سیاسی‌اش در قبال غرب است؛ گفتمانی که به باور بسیاری از تحلیلگران نظام ایران بر اساس شرایط کنونی خود آن را اتخاذ کرده است.

بسیج اصولگرایان ارتدکس علیه لاریجانی / جنگ لفظی کاندیدا‌های انتخابات ۱۴۰۰ آغاز شده است؟

امروز شلوغترین روز ستاد انتخابات کشور بود. از ساعات اولیه صبح شنبه علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، ابراهیم رییسی، محسن رضایی و محمد شریعتمداری رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کردند.

تمسخر ثبت‌نام کنندگان عادی انتخابات، به رد صلاحیت‌ها مقبولیت می‌دهد/ باید از نظارت استصوابی عبور کرد

صادق زیباکلام می‌گوید با تمسخر ثبت‌نام کنندگان انتخابات ۱۴۰۰ می‌خواهند مکارانه از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان حمایت کند و به مردم بگوید خود را جای شورای نگهبان بگذارید، آن خانم یا آقا را چه کنیم؟

احمد جنتی و ۳۰ سال انتخابات ریاست جمهوری ایران/ پیرمرد شورای نگهبان چه برنامه‌ای برای ۱۴۰۰ دارد؟

محمود احمدی نژاد گفته صداوسیما دکور برنامه انتخاباتی‌اش را آماده کرده است؛ این یعنی او مدعی است از هماکنون تعداد کاندیدا‌هایی که برای انتخابات ۱۴۰۰ تایید صلاحیت خواهند شد، از قبل مشخص است. رویداد ۲۴ به همین مناسبت نگاهی به وضعیت بررسی صلاحیت‌ها در ۲۰ سال گذشته کرده است.

احمدی نژاد تمام شده است/ او به دنبال ایجاد دو قطبی با حاکمیت است

غلامعلی رجایی درباره ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ می‌گوید: احمدی نژاد به دنبال دوگانه سازی است. یکبار با آیت الله هاشمی و این بار ایجاد دوگانه‌ای میان خودش و نظام. او می‌خواهد خود را صدای ملت بداند که در یک دو گانگی مقابل نظام بایستد.

لشکر یک‌نفره!/ مسعود پزشکیان ؛ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ که از کار تشکیلاتی گریزان است

مسعود پزشکیان شانس چهارم اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ است. رویداد‌۲۴ وضعیت این کاندیدای اصلاح طلب را برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری بررسی کرده و این موضوع را تحلیل کرده که آیا او کاندیدای پوششی خواهد بود؟

شرایط محمدرضا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ چگونه است؟

محمدرضا عارف نفر پنجم لیست نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ است. رویداد‌۲۴ ظرفیت عارف را در محورهای «قابلیت اجماع»، «رای‌آوری»، «شناخت سیاست خارجی»، «اقتصاد» «و ارتباط با حاکمیت» را بررسی کرده است.

شأن نماینده جمع کردن امضا برای دعوت از رئیس جمهور نیست/ رئیسی برای قوه قضاییه مفید است نه ریاست جمهوری

عباسی می‌گوید: ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس را کنار گذاشت که رییس قوه قضاییه شود، پس این سمت برایش اولویت پیدا کرد. حال بهتر است مسیر خود را تا انتها در این سمت دنبال کند و به سراغ انتخابات ۱۴۰۰ نرود
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین