آرشیو

رقابت‌های ورزشی بانوان را از تلویزیون پخش نمی‌کنند، اما زن برهنه منتشر می‌شود!/ عملکرد صداوسیما تاثیری جز بی‌اعتمادی ندارد

محمدجواد حق‌شناس در واکنش به انتشار تصویر زن برهنه از صداوسیما گفته بسیار بد است که رقابت ورزشی بانوان را از تلویزیون پخش نمی‌کنند، اما زن برهنه منتشر می‌شود!

چرا نیرو‌های امنیتی ۱۰ روز پیش وارد دانشگاه شریف نشدند؟/ احتمالا آنجا اتفاقی افتاده که وارد شدند

سیدمحمد موحد نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به ورود نیروهای امنیتی و لباس شخصی به دانشگاه شریف می‌گوید: سوال من این است که چرا نیرو‌های امنیتی ۱۰ یا ۲۰ روز پیش وارد دانشگاه شریف نشدند؟ پس باید بررسی شود انگیزه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه چه بوده است.

کسی که ۳۰ سال قانع نشده، چطور با یک جلسه گشت ارشاد قانع می‌شود؟/ آستانه صبر مردم پایین آمده است

سیدالبرز حسینی می‌گوید: جای تامل دارد که این سیستم، افراد را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهند و به مکانی می‌برند تا در ظرف نیم ساعت یا یک ساعت آن‌ها را آموزش دهند. فردی که حدود ۳۰ سال در نظام آموزشی و فرهنگی کشور تربیت شده و به این نقطه رسیده است، چطور می‌تواند در یک جلسه کوتاه گشت ارشاد قانع شود.

به خاطر یک تار مو بازداشت می‌کنید اما برای توجیه خودتان تصویر زن برهنه پخش می‌کنید!

پخش تصویر زن برهنه در بخش خبری صداوسیما بازتاب بسیار زیادی داشت. اما این تصویر برای چه پخش شد و هدف از آن چه بود و مهمتر اینکه آیا با انتشار آن به اهدافی که مد نظر بود، دست یافته شد؟ رویداد۲۴ در این گزارش بررسی کرده که چگونه صداوسیما می‌خواست با تحریک احساسات مذهبی مردم فضا را تغییر دهد.

محمود احمدی نژاد در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ چه می‌کند؟

هر گاه نام اعتراضات مردم به میان می‌آید، بعید است که نام محمود احمدی نژاد در ذهن زنده نشود، چه اینکه یکی از بزرگترین اعتراضات سراسری در کشور در دوره ریاست جمهوری او در سال ۸۸ رخ داد. احمدی نژاد البته روایتی جدید از آن سال دارد؛ روایتی که کسی جرات بیان آن ندارد.

علت توقف مذاکرات وین چیست؟

بعید است که قبل از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا، هیچ توافقی با ایران حاصل شود، اما یک دیپلمات اروپایی گفته آن‌ها امیدوارند قبل از نشست شورای حکام در نوامبر، گشایش‌هایی حاصل شود.

چند نکته درباره بازداشت شروین حاجی‌پور/ کسی تحمل یک ترانه اعتراضی ساده را هم ندارد!

مدنی‌ترین شکل اعتراض به یک حادثه، اقدامی مسالمت‌آمیزی نظیر ساختن موسیقی یا انتشار یک نوشته اعتراضی است، عجیب آنکه در شرایط کنونی تحمل اعتراضی در همین حد ساده هم وجود ندارد؛ چنانچه بازداشت شروین حاجی پور و دستگیری حسین ماهینی نشان می‌دهد که اساسا چیزی به نام اعتراض به رسمیت شناخته نمی‌شود.

مطالبه حجاب اجباری خواست اکثریت جامعه است/ سلبریتی‌های مفت‌خور مردم را به اغتشاش دعوت کردند

احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس می‌گوید: مطالبه حجاب اجباری خواست اکثریت جامعه ماست. عده‌ای از ابتدای انقلاب هم عقده داشتند و هر از چندگاهی هم حرکت‌هایی انجام می‌دهند، اما اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران، حتی آن‌هایی که بدحجابند، حجاب را قبول دارند

اگر نقش ساداتی‌نژاد در ثبت جعلی کوتاژ پررنگ باشد، او را استیضاح می‌کنیم/ دادستان همه متهمان را بازداشت کرده است

بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید: در بحث کوتاژهای جعلی که در سیستم وزارت جهادکشاورزی رخ داد باید دید نقش آقای ساداتی‌نژاد چه بوده است. اگر نقش آقای وزیر پررنگ بوده یا حمایتی از جانب ایشان صورت گرفته باشد، می‌تواند منجر به استیضاح او گردد.

آیا اینترنت استارلینک می‌تواند به زودی در اختیار ایرانیان قرار گیرد؟

در صورتی که ایلان ماسک بخواهد اینترنت استارلینک را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد، از دو طریق می‌تواند اقدام کند؛ راه اول همکاری با دولت مستقر در ایران و خرید خدمات این شرکت توسط دولت ایران و راه دوم تامین منابع مالی مورد نظر و منابع سیاسی لازم به منظور استقرار تسهیلات و پایانه‌های انتقال داده در ایران است.

اعتراضات پس از فوت مهسا امینی ساخته معاندان نظام است/ چرا خبر قتل میترا استاد اینهمه واکنش نداشت؟

پروین صالحی مبارکه می‌گوید: اعتراضات رخ داده پس از فوت مهسا امینی، ساخته دست معارضان نظام است؛ وگرنه چند سال پیش، شاهد قتل میترا استاد توسط شهردار سابق تهران بودیم و خبر آن به این اندازه نپیچید.

مدافعان پلیس نباید فوت مهسا امینی را ساده تلقی کنند/ روش اجرای قانون توسط گشت ارشاد ایراد دارد

سیدکریم حسینی می‌گوید: با صراحت باید اعلام شود که چرا مهسا امینی جانش را از دست داده که پلیس در این زمینه اعلام آمادگی کرده است. از سوی دیگر نباید به دلیل دفاع از یک طرف، طرف مقابل را بکوبیم، بنابراین آن‌هایی که می‌خواهند از پلیس دفاع کنند نباید این قضیه را ساده یا بی‌اهمیت تلقی کنند.

یک فرد از کردستان تا تهران در حال فیلمبرداری از مهسا امینی بوده است/ خانواده امینی قربانی سناریو‌ی فتنه‌گران شد

احمدحسین فلاحی نماینده همدان می‌گوید: خانم مهسا امینی از زمانی که از کردستان به سمت تهران حرکت می‌کند، فردی از او تا تهران و سپس بیمارستان و آی‌سی‌یو فیلمبرداری می‌کند.

در سر مهسا امینی یک غده بوده است/ چون خون مهسا رقیق بوده، از گوشش خون بیرون زده است

جلال رشیدی کوچی عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس در خصوص فوت مهسا امینی گفته مهسا یک غده در سر داشته که بعد از عمل، دچار بیماری دیابت بی‌مزه شده که برای درمان آن، دارو مصرف می‌کرده که این دارو خون را رقیق کرده و یکی از دلایلی که از گوش او خون آمده به دلیل رقیق بودن خونش بوده است
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین