آرشیو

صحن علنی مجلس ۶ مردادماه ۱۴۰۰

جلسه علنی مجلس صبح چهارشنبه ۶ مرداد ماه به ریاست علی نیکزاد برگزار شد و بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت. بعد از تنفس مجلس به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جلسه غیرعلنی در پارلمان برای بررسی طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی برگزار شد. در تصاویر روز عکس‌های این جلسه را بینید.

صحن علنی ۴ مرداد مجلس

جلسه علنی نوبت صبح مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف، دوشنبه ۴ مرداد با دستور کار بررسی درخواست عده‌ای از نمایندگان به منظور رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی آعاز شد. در تصاویر روز عکس‌هایی از صحن علنی ۴ مرداد مجلس شورای اسلامی را ببینید.

زاینده‌رود دوباره بی‌آب شد

خروجی سد زاینده رود اصفهان ۲۸ تیرماه کاهش یافت و طی چند روز گذشته بستر زاینده رود دوباره بی آب شده است. تنها باقی مانده‌ی آب زاینده رود چند گودال آب در بستر رود است تا پرنده‌های سطح شهر به امید آن‌ها از گرمای تابستان به آن‌پناه ببرند و ما دوباره باید زاینده رود خشک را ببینیم. در تصاویر روز عکس‌هایی از بی‌آبی زاینده رود را ببینید.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور

روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد. این رقابت‌ها از روز شنبه ۲۶۶ تیرماه آغاز شده است. در تصاویر روز عکس‌هایی از این رقابت بزرگ را ببینید.

بازار و پیک پنجم کرونا

با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز در تهران، بازار بزرگ تهران به غیر از مشاغل گروه یک رسما از تاریخ یکشنبه ۱۳ تیرماه تعطیل اعلام شد.

خشکسالی در روستای کلاته عرب‌ها

روستای کلاته عرب‌ها، روستایی از توابع بخش مرکزی مشهد است که با ۹۰ خانوار و نزدیک به ۲۰۰ نفر جمعیت هنوز فاقد گازکشی و از نظر زیرساخت جاده‌ای نابسامانی دارد.

مزارع خاموش بیت کوین

عامل اصلی شیوع پدیده استخراج غیرمجاز رمز ارزها در ایران، وجود تعرفه‌های تخفیفی حامل‌های انرژی و بسیار ناچیز در مقایسه با قیمت‌های جهانی است.  در حال حاضر ،ایران جزو هفت کشوری است که بیشترین میزان استخراج رمز ارز جهان در آنها انجام می شود.

روزهای بحرانی تالاب هورالعظیم

تالاب "هورالعظیم" این روز‌ها حال خوشی ندارد؛ نیزار‌های زرد و سوخته، بخش‌های خشک و کم‌آب و آب‌تنی گاومیش‌ها با آب آلوده؛ همه نشان از روز‌های بحرانی تالاب دارد.

خاموشی‌های بی برنامه تهران

وقوع خاموشی‌های پی در پی و البته بدون برنامه و اطلاع قبلی، مشکلات زیادی را برای صنوف مختلف و شهروندان به وجود آورده و بسیاری از مردم نسبت به این مساله معترض شده‌اند. در تصاویر روز عکس هایی از خاموشی های بی برنامه تهران را ببینید.

خشکی هورالعظیم در دشت آزادگان

کاهش بارندگی و در پی آن خشکسالی در تابستان سال جاری شرایط بسیار سختی را برای تالاب هورالعظیم در خوزستان به وجود آورده است. خشکسالی در تالاب هورالعظیم که در غرب استان خوزستان در انتهای رود کرخه در منطقه مرزی دشت آزادگان واقع شده ‌است باعث مرگ ماهیان و سایر موجودات زنده در تالاب شده است و همچنین مشکلاتی را برای ساکنان حاشیه تالاب در زمینه تامین آب دام‌ها و... به وجود آورده است.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین