تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
نماینده مجلس و فرماندار شهر شوش، در گفت‎وگو با رویداد۲۴ خبر دادند

شروع به کار دوباره مجتمع نیشکر هفت تپه پس از چند روز تعطیلی

عدنان غزی، فرماندار شوش اعلام خبر تعطیل شدن شرکت صنعتی نیشکر هفته تپه به رویداد 24 گفت: کارخانه برای دو سه روز تعطیل شده بود و از امروز صبح دوباره فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون موضوع تعطیلی کارخانه حل شده است و همه کارمندان سرکار هستند.
شروع به کار دوباره مجتمع نیشکر هفت تپه پس از چند روز تعطیلی
رویداد۲۴بر اساس اعلام نماینده مردم شوش در مجلس و همچنین فرماندار شهرستان شوش، کارخانه نیشکر هفت تپه پس از چند روز تعطیلی از صبح امروز دوباره بازگشایی شده و کارگران این کارخانه به سر کار خود بازگشتند.

صبح امروز  تیتر برخی روزنامه‎ها تعطیلی کارخانه نیشکر هفت تپه تلخ بود. خبری به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شهرستان شوش که اعلام کرده بود مجتمع نیشکر هفت تپه موقتا تعطیل شده است. براساس این گزارش تاخیر در پرداخت حقوق ماه‌های دی، بهمن و نیز پاداش و عیدی پایان سال کارگران و کارکنان بخش‌های مختلف موجب اختلال در روند کار و تولید این شرکت از اوایل هفته گذشته شده است. به همین دلیل طی اطلاعیه از سوی روابط عمومی اعلام شد که این شرکت صنعتی از جمعه (۱۸ اسفند ماه) با توجه به توقف بهره‌برداری همه بخش‌های مدیریتی، اداری و سایر بخش‌های زیرمجموعه وابسته  نیز تعطیل است. 

مجمتع نیشکر هفت تپه  از اولین شرکت های صنعتی بود که کارگران آن نسبت به معوقات حقوق شان اعتراض کردند. اکنون باتوجه به تعطیلی این گروه صنعتی نتیجه پاسخ اعتراضات چه خواهد شد و مسئولان چه راهکاری در نظر گرفتند، جای سوال داشت.  

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس در گفت‎وگو با رویداد۲۴ درباره خبر تعطیل شدن شرکت صنعتی نیشکر هفته تپه گفت:«دیشب تصمیم گرفته شد که کارخانه دوباره فعال شود. شب گذشته مسئولان مربوطه جلسه 6 ساعته‎ای داشتند که تصمیم گرفته شد کارخانه باز شود و فعالیت خود را ادامه دهد». 

عدنان غزی، فرماندار شوش در گفت‎وگو با رویداد۲۴ و در تایید اظهارات نماینده شوش گفت: کارخانه برای دو سه روز تعطیل شده بود و از امروز صبح دوباره فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون موضوع تعطیلی کارخانه حل شده است و همه کارمندان سرکار هستند. 

او ادامه داد: کارگران دو ماه حقوق و عیدی معوقه دارند که آن هم در همین یکی، دو روز پرداخت می شود. 

وی افزود: اکنون در مرحله راه اندازی خط تولید نیز هستیم. 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان