تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

مازنی رییس کمیسیون فرهنگی شد/ ذوالقدر و مسعودی نواب رییس

یک نماینده اصلاح‌طلب عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب حجت‌الاسلام احمد مازنی به‌عنوان رییس این کمیسیون و همچنین برگزیده شدن ذوالقدر و مسعودی به‌عنوان نواب رییس این کمیسیون خبر داد.

رویداد۲۴-یک نماینده اصلاح‌طلب عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب حجت‌الاسلام احمد مازنی به‌عنوان رییس این کمیسیون و همچنین برگزیده شدن ذوالقدر و مسعودی به‌عنوان نواب رییس این کمیسیون خبر داد.سید فاطمه ذوالقدر با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون فرهنگی رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رییسه این کمیسیون در اجلاسیه سوم برگزار شد که بر این اساس، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده اصلاح‌طلب تهران به ریاست این کمیسیون رسید.

وی افزود: همچنین بنده به‌عنوان نایب رییس نخست انتخاب شدم و اصغر مسعودی نماینده نیریز و استهبان نیز به‌عنوان نایب رییس دوم این کمیسیون برگزیده شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به ابقای احد آزادی‌خواه نماینده اصولگرای ملایر در سمت سخنگوی کمیسیون فرهنگی، از انتخاب دبیران این کمیسیون نیز خبر داد و اظهار داشت: علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر به‌عنوان دبیر نخست و سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده اصولگرای اردستان نیز به‌عنوان دبیر دوم هیات رییسه کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان