تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
تلویزیون جزئیات حادثه اهواز را پوشش نداد؛

برنامه‌های صداوسیما هنگام حمله تروریستی اهواز/ از نظارت بر زنجیره غذایی تا نشست خبری وزیر آموزش و پرورش!

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در اقدامی عجیب جزییات حادثه تروریستی در اهواز را پوشش نداد.

برنامه‌های صداو سیما هنگام حمله تروریستی در اهواز/ از نظارت زنجیره غذایی تا نشست خبری وزیر آموزش و پرورش!

رویداد۲۴  شبکه خبر هنگام حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح، از پوشش دقیق خبر سر باز زد و در حالیکه مردم منتظر بودند اخبار این حادثه را از رسانه‌ای که خود را رسانه ملی می‌داند، ببینید، برنامه‌هایی همچون تصاویر تکراری رژه نیروهای مسلح در تهران (در حالیکه روحانی مراسم را ترک کرده بود، شبکه خبر علامت زنده را همچنان روی تصاویر خود نگاه داشته بود) اخبار هواشناسی، گفت‌وگو درباره نظارت بر زنجیره تولید مواد غذایی، ایمنی جاده‌ها و بستن کمربند ایمنی، برنامه مسابقات جهانی والیبال، نشست خبری شفر، بازدید جهانگیری از انبار گمرک و نشست خبری وزیر آموزش و پرورش از تلویزیون پخش شد.

نکته عجیب آنکه تصاویر حمله تروریستی مربوط به سوریه که گفته می‌شد در ادلب بوده از تلویزیون پخش شد، اما تصاویر حمله تروریستی در اهواز جایی در تلویزیون ملی ایران نداشت.

شبکه استانی خوزستان که تصاویر را به صورت زنده پخش می‌کرد، تنها تا لحظه تیراندازی مراسم را پوشش داد و بعد از آن اقدام به قطع تصاویر زنده از چگونگی حادثه کرد. این در حالی است که گفته شده حتی دو نفر از عوامل صداوسیما نیز مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرنگار رویداد۲۴، شبکه خبر به صورت زیرنویس خبر داد که این اتفاق افتاده است و به جز یک گفتگو با امیر شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح، خبر دیگری از این حادثه مخابره نکرد. این اتفاق در حالی افتاد که چندین خبر مهم از جمله شهادت ۲۴ نفر و مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر از هموطنانمان توسط صدا وسیما پوشش داده نشد.
 
با توجه به اینکه بخش خبر صدا و سیما زیر مجموعه معاونت سیاسی صدا و سیماست، به نظر می‌رسد این معاونت هنوز به این نتیجه نرسیده که اخباری که همه مردم در جریان آن قرار گرفته‌اند را پخش کند! در نهایت تصاویری از این حادثه در خبر ساعت ۱۶ منتشر شد، در حالیکه این حادثه ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده بود.
 
رسانه‌های فارس و تسنیم نیز گزارش خبری از این حادثه منتشر نکردند. گفته شده مدیران خبرگزاری تسنیم حاضر نشده‌اند عکس‌های اختصاصی این حادثه که توسط مرتضی جابریان گرفته شده را منتشر کند و اعلام کرده‌اند انتشار عکس‌ها آب به اسیاب دشمن ریختن است چون تصویر خوبی از اقتدار ایران نشان نمی‌دهد. عکس‌های مرتضی جابریان در ایسنا منتشر شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان