تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
حاجی‌بابایی:

اعتراض مردم به فساد و اشرافی‌گری در دولت است/ مجلس قدرتمند می‌خواهیم

رئیس فراکسیون ولایی مجلس گفت: مردم نسبت به فساد، اشرافی‌گری و بی‌تدبیری در دولت یازدهم و دوازدهم اعتراض دارند و دنبال افرادی برای مجلس یازدهم هستند که ضد فساد و ویژه‌خواری باشند.

اعتراض مردم به فساد واشرافی‌گری دردولت است/مجلس قدرتمند می‌خواهیم

رویداد۲۴ حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه متأسفانه دولت در زمینه صنعت موفقیت قابل توجهی نداشته است، گفت: دولت عملکرد حداقلی در زمینه اجرای برنامه ششم توسعه داشته، به همین دلیل اقتصاد و تولید کشور دچار مشکلات اساسی شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرانی‌های اخیر نرخ ارز و بنزین توان تولید کنندگان را به شدت کاهش داده و صنعت کشور را دچار توقف و رکود عمیق کرده است.

وی با بیان اینکه عملکرد نظارتی مجلس دهم قابل قبول نیست، اظهار داشت: نگاه مردم از اعتماد به غرب، به توجه به ظرفیت داخلی معطوف شده است.


بیشتر بخوانید: جلوگیری از تخلف با سوت‌زنی!/ افشاگران فساد چقدر امنیت دارند؟


رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فضای عمومی جامعه و تولید کنندگان به سمت حمایت از تولید داخل است و مردم می‌خواهند دولت امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهد تا بتوانند تولید را در داخل گسترش دهند.

وی با بیان اینکه پشت پرده واردات کالا منافع فردی و گروهی است، اظهار داشت: در حوزه واردات، دست‌هایی در کار است که به قدرت وصل هستند. بزرگترین ضربه را واردات به تولید کشور می‌زند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نارضایتی عمومی در زمینه عملکرد اقتصادی دولت افزایش یافته است، مقام معظم رهبری برای عبور از این بحران بیشترین هزینه را تقبل کردند. جریان‌های سیاسی نباید برای پیروزی در انتخابات آینده به نارضایتی مردم از دولت دل خوش کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: مردم نسبت به فساد، اشرافی‌گری و بی‌تدبیری در دولت یازدهم و دوازدهم اعتراض دارند و به دنبال افرادی برای حضور در مجلس یازدهم هستند که در راستای حمایت از محرومین، مبارزه با فساد و اشرافی گری و مقابله با رانت‌خواری عمل کنند و اراده جدی بر حمایت از تولید داخل داشته باشند.

حاجی‌بابایی اظهار داشت: مردم به دنبال مجلسی کارآمد هستند که نظارت قدرتمند داشته باشد و با هرگونه فساد و رانت خواری و ویژه‌خواری مبارزه کند.

وی ادامه داد: مردم افرادی را برای مجلس یازدهم بر می‌انگیزند که در سابقه خود و خانواده‌هایشان شائبه فساد و رانت خواری وجود نداشته باشد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اگر نتوانیم پاسخ مطالبات مردم را به صورت عاقلانه بدهیم مردم راه دیگری را انتخاب خواهند کرد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
parsa
|
Netherlands
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
2
اینو من میشناسم خیلی دروغگو و ... هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
2
فکر میکنی کسی رای می ده؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
2
اعتراض مردم به حکومت است نه فقط دولت
دانسته ادرس غلط می دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
0
حاجی بابایی فساد واشرافی گری در اکثریت قریب به اتفاق شماها وجود دارد ، اصلاح طلب و اصولگرا ودولت ومجلس وفلان شوراو مجمع هم فرقی از این لحاظ ندارند ، به قول معروف خودت را به آن راه نزن !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
0
نخیر فقط دولت نیست ماشالا یکی از یکی بدترید شماها اینهمه اسم و چهره ی معروف هستند که بچه هاشون زندگی و ماشین و مقاگ لاکچری دارند کدوم مسوولی هست که بچه ی فوق و لیسانس و دکتری بیکار داشته باشه که مثلا اسنپ کار کنه یا فروشنده یه مغازه باشه یا چند سال باشه که هی توی ازمونای استخدامی شرکت میکنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان