تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلخوری قلعه نویی از انصاری فرد

امیر قلعه نویی از حواشی که هفته‌های اخیر علیه او و تیمش به وجود آمده دلخور است و از انصاری فرد توقع داشته شعار‌های هواداران پرسپولیس علیه خودش را پیگیری کند.

قلعه نویی

رویداد۲۴سپاهان در این فصل عملکرد خوبی داشته و بدون باخت در صدر جدول قرار دارد. با این وجود در هفته‌های اخیر هجمه‌های زیادی علیه داوری بازی‌های این تیم وجود داشته و قلعه نویی هم چند کنفرانس حاشیه ساز داشته است. اتفاقات هفته‌های اخیر باعث ناراحتی قلعه نویی هم شده و واکنش سرمربی سپاهان را به همراه داشته است. قلعه نویی دلیل این هجمه‌ها علیه خودش و تیمش را نتایج خوب سال‌های اخیر می‌داند.

قلعه نویی دیشب‌ها در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی از محمدحسن انصاری فرد به خاطر شعار‌های هواداران پرسپولیس در بازی‌های این تیم علیه خودش انتقاد کرد و گفت: آقای انصاری فرد! من چرا باید این رفتار‌ها را ببینم و تحمل کنم؟ من توقع دارم ایشان این رفتار‌ها را پیگیری کند.
 

بیشتر بخوانید:



او درباره اتفاقات بعد از بازی شهرخودرو هم گفت: کسی که در مشهد آن حرف‌ها را زد در صفحه شخصی اش فقط از تیم شهرخودرو عکس نداشت! او یک جا به عنوان خبرنگار حضور داشت، بعد کنار یحیی گل محمدی به عنوان مدیر روابط عمومی تیم شهرخودرو نشسته بود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
1
2
درود
انتظار ما ازآقای قلعه نویی، که به حج رفته، و باید مواظب رفتار، گفتار، و اعمال خود باشه، برآورده نمی شه، اونوقت برای کنترل لومپن ها چطور باید پیش رفت داشت؟
همه شنیدن: نطفه ی حرام خواندن کسانی که به او کلماتی بمراتب آرومتر از این فوش، گفته اند، آیا قابل بخششه؟
کسی با خودش برخورد نمی کنه، عادلانه و طبیعی است؟
قهرمانی های آلوده، به اعتراف آقای واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال، داور، و بازیکن مطرح حریف را قبل از بازی خریدن، جزو اتهامات اوست، خوب حالا از آدم های عادی که کنترل زبان و ... خود را ندارند، چه توقعی باید داشت؟
این خصلت ها که اکثرا ثابت شده اند، و اگه نشده قابل لمسه، با حاجی بودن سازگاری داره؟
نظرات شما
پیشخوان