تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

عصبانیت دوباره استراماچونی: هیچ‌کس به من نگفت ۲ بازی در پلی‌آف آسیا داریم!

استراماچونی تأکید دارد وقتی مشغول مذاکره با استقلال بود و حتی در تابستان که او برنامه تمرین تدوین می‌کرد هیچ‌کس به او نگفته بود تیم در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲ بازی دارد.

عصبانیت دوباره استراماچونی: هیچ‌کس به من نگفت ۲ بازی در پلی‌آف آسیا داریم!

رویداد۲۴ استقلال حالا برنامه مسابقات خودش را به طور کامل عوض شده می‌بیند. جدال با سپاهان لغو شد و براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (برخلاف ادعای مهدی تاج) استقلال باید فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را از مرحله پلی‌آف شروع کند و طی روز‌های دوم و هشتم بهمن به میدان برود (البته در صورت پیروزی در جدال اول، مسابقه دوم برقرار خواهد شد) شرایط مسابقات و لغو بازی استقلال – سپاهان در چارچوب جام حذفی باعث ناراحتی و عصبانیت آندره‌آ استراماچونی شده است. مرد ایتالیایی تأکید دارد که برنامه تمرینی‌اش با این رویه به طور کامل برهم خورده و همه چیز قاطی شده است، چون نمی‌داند چه زمانی باید در چارچوب جام حذفی بازی کند و پلی‌آف لیگ قهرمانان هم شده قوز بالای قوز.

استراماچونی تأکید دارد وقتی مشغول مذاکره با استقلال بود و حتی در تابستان که او برنامه تمرین تدوین می‌کرد هیچ‌کس به او نگفته بود تیم در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲ بازی دارد و همه تأکید داشتند کار برای آبی‌ها در لیگ قهرمانان از یک پلی‌آف قبل از مرحله گروهی شروع می‌شود، ولی حالا برنامه‌های تمرینی تیم به طور کامل برهم می‌ریزد، چون هم تمرینات برهم می‌ریزد، هم میزان تعطیلات عوض می‌شود و هم اینکه باید براساس ۲ بازی اضافه بدنسازی و برنامه‌ریزی تاکتیکی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: زمان احتمالی بازگشت استراماچونی به ایران


تازه به همه این موارد باید آنالیز رقبا را هم افزود. حالا استقلال جدا از تمام اتفاقات مذکور باید بازی با سپاهان در چارچوب جام حذفی را هم در پرونده کاری خودش بگنجاند و جمع این شرایط قطعاً نظم هارمونی تیم را برهم می‌زند. اگر استراماچونی برگردد، روز‌های بسیار دشواری را پیش روی خودش خواهد داشت، چون استقلال ۳ بازی بسیار مهم پیش روی خودش دارد که هر سه حکم مسابقات حذفی را داشته و هیچ‌کدام در تقویم او ثبت نشده بود. تازه دربی پایتخت نیز اگر تاریخش عوض نشود، روز ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد. مسابقه‌ای که نتیجه آن به مراتب مهمتر از ۳ امتیازی است که رد و بدل می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استراماچونی
نظرات شما
پیشخوان