تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
داستان بی‌انت‌های استرا ادامه دارد

استراماچونی واقعا با هواداران استقلال صادق بوده؟

هنوز تکلیف بازگشت آندره‌آ استراماچونی به ایران مشخص نیست و استقلالی‌ها از این نظر بلاتکلیف هستند.

استعفای استراماچونی

رویداد۲۴ ماجرای تیم فوتبال استقلال با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی اش دیگر به جا‌های باریک رسیده. نه دیگر از آن هیاهو‌های پرغوغای هواداران در خیابان و شبکه‌های اجتماعی خبری است و نه از مدیرانی که برای حفظ صندلی خود و یا به دست آوردن آن انواع و اقسام وعده‌ها را برای بازگشت سرمربی موفق استقلال می‌دادند و نه دیگر تصویری از بغض استراماچونی یا چمدان‌های بازنشده او در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

داستان استقلال و استرا بیش از اندازه کش پیدا کرده و همین مطلب طرفین ماجرا را خسته کرده و ظاهرا باعث شده که برای به کرسی نشاندن حرف خود به هر حربه‌ای متوسل شوند و در این میان تناقض گویی‌هایی هم به چشم می‌خورد. تناقض گویی‌هایی هم از سوی مدیران باشگاه استقلال که مورد وثوق و اعتماد هواداران نیستند و همچنین از سوی سرمربی ایتالیایی آبی‌ها که هواداران استقلال هم کم کم از رفتار‌های او خسته شده اند.

بیشتر بخوانید:


یک روز صحبت از شرط استراماچونی مبنی بر کاهش مدت قرارداد و افزایش دستمزدش است و روز دیگر همین شروط از کانال‌های مختلف از سوی مربی آبی‌ها تکذیب می‌شود. یک روز دیگر دو طرف بر سر نحوه پرداخت مبلغ توافق شده اظهار نظر‌هایی می‌کنند که ۱۸۰ درجه باهم تفاوت دارد تا این نکته بیش از همیشه بر همگان عیان شود که یک طرف ماجرا قطعا راست نمی‌گوید.

یک سوال از آقای سرمربی

آندره آ استراماچونی روز گذشته در یکی از متن‌های منصوب به خود نوشت:" نمی‌دانم که آیا من سرمربی خوبی هستم یا نه، اما قطعاً انسان صادقی هستم. " حالا بازگشت او به ایران می‌تواند آزمون بزرگی برای اثبات صداقت او به هواداران استقلال باشد. استراماچونی در روز‌های ابتدایی دوری اش از تهران به صراحت اعلام کرده بود در صورتی که پرداخت مبلغ دستمزدش از طریق قانونی و شفاف انجام پذیرد، هیچ مشکلی ندارد و بلافاصله به ایران بازخواهد گشت. مسئولان باشگاه استقلال هم هرچند دیر، اما در نهایت این مشکل را حل کردند و مبلغ مورد نظر استراماچونی را به حساب جدید او در ایتالیا واریز کردند و او هم آن را دریافت کرد.

حالا پرسش اصلی از سرمربی محبوب استقلالی‌ها این است که چرا علی رغم حل شدن این مشکل مهم پس از چند روز بازهم اراده چندانی برای بازگشت به شغلش از خود نشان نمی‌دهد؟ شاید بتوان عدم حضور استراماچونی در ایران طی روز‌های اخیر را به تعطیلات کریسمس و همچنین تعطیلات نیم فصل لیگ برتر مرتبط دانست و در نهایت باید دید تا چند روز دیگر که موعد آغاز تمرینات استقلال برای نیم فصل دوم است، استرا به قول خود عمل خواهد کرد یا داستان او و استقلال پایانی تلخ خواهد داشت؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان