تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

بدهی عجیب و باورنکردنی پرسپولیس به بشار رسن

باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با بشار رسن با یک دردسر اساسی مواجه شده است.

بشار رسن

رویداد۲۴ پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند به راحتی با  بشار رسن کنار بیایند. بشار در تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان کرده بود مدیران پرسپولیس به او گفته‌اند بعد از پایان اردوی قطر به این بازیکن پول می‌دهند، اما او فقط دو هفته به باشگاه فرصت تسویه‌حساب داده و پس از آن، امکان دارد از پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

طلب بشار از باشگاه چشمگیر است و این هافبک عراقی که نشان داده حواشی زیادی هم دارد، اصلاً نمی‌خواهد بیش از این، زمانی در اختیار باشگاه بگذارد.

او ۳۳۰ هزار دلار از سرخپوشان طلبکار است که با توجه به نرخ این روزهای دلار در بازار آزاد، مبلغی بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود! طلب بشار فقط بخش کوچکی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس است که هواداران از آن مطلع می‌شوند. البته موضوع به همین سادگی هم حل‌شدنی نیست.

اگر حتی باشگاه بتواند این رقم را تهیه کند، برای پرداخت پول مشکل دارد زیرا قرارداد این بازیکن بر مبنای دلار است و از این رو، سرخپوشان مجبورند در جایی خارج از کشورمان به بشار پول بدهند.

همین امر، موضوع را پیچیده‌تر می‌کند زیرا تهیه ۳۳۰ هزار دلار در این شرایط برای باشگاه بسیار سخت است. آن‌ها اگر چنین پولی داشتند، قطعاً به دنبال توافق فوری با برانکو، بودیمیر، زلاتکو و مارکو می‌رفتند یا قسط دوم مطالبات سرمربی تیم‌شان را پرداخت می‌کردند. چنین پولی در حساب باشگاه نیست و پرسپولیسی‌ها نهایتاً موفق به درآمدزایی ۲۰۰ هزاردلاری طی دو هفته آینده شوند که در این صورت، چنین پولی باید هزینه اردوی قطر یا سایر مسائل داخل تیم شود.


بیشتر بخوانید: بشار رسن با اختلاف در صدر نظرسنجی بهترین بازیکن سال عراق


غیر از بشار، باقی بازیکنان هم طلبکار هستند، اما فعلاً هیچ‌یک از آن‌ها به اندازه این هافبک عراقی، پرسپولیس را برای دریافت پول تحت فشار نگذاشته‌اند. محمدحسن انصاری‌فرد برای راضی نگه داشتن بشار رسن راه سختی در پیش دارد زیرا او شاید در ظاهر، مصاحبه‌های مثبتی انجام داده و مدام از عشق به هواداران بگوید، اما هفته‌ای دو، سه مرتبه مدیربرنامه‌هایش را برای دریافت طلب، به دفتر باشگاه می‌فرستد!

موضوع بعدی، پیشنهاد پرداخت ۱۲۰ هزار دلاری در عراق به این بازیکن بود که شنیدیم این پیشنهاد نیز توسط بشار مورد موافقت قرار گرفت ولی باشگاه که به تازگی برای گابریل کالدرون نزدیک به این رقم پول در قطر واریز کرده، توانایی آن را ندارد که این رقم را به بشار بدهد. بشار نیز به کمتر از ۱۲۰ هزار دلار که حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود، راضی نیست و از مدیران باشگاه خواسته این مشکل را هرچه زودتر حل کنند. باید دید پرونده هافبک عراقی که مورد علاقه گابریل کالدرون هم قرار گرفته، به کجا می‌کشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بشار رسن ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان