تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

۵۶ مدرسه در سیل سیستان و بلوچستان تخریب شدند

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان نوسازی در استان سیستان و بلوچستان مستقر است و تلاش می‌کند تا وقفه‌ای در کار کلاس‌ها ایجاد نشود.
سیل سیستان و بلوچستان
رویداد۲۴ محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش نسل آفتاب در جمع خبرنگاران درباره میزان خسارت‌های سیل استان سیستان و بلوچستان به مدارس این استان و اقداماتی که انجام شده است، گفت: روز گذشته ما از نزدیک از مناطق سیل زده بازدید کردیم و اقداماتی هم انجام شد. طبق بررسی‌های به عمل آمده حدود ۵۶ مدرسه در لیست تخریبی‌های ما بوده که در این رخداد آسیب دیدند و باید تجهیز و تعمیر شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۲۸۶ مدرسه نیاز به تعمیرات و نوسازی دارند بخش عمده تجهیزات این مدارس از بین رفته و بعضا آسیب دیده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: روز گذشته ۲۰ کامیون شامل تجهیزات میز و نیمکت و سایر ملزومات مورد نیاز مدارس در نظر گرفته شده است و ۴۰ میلیارد تومان هم تعهد خیرین برای ساخت و تجهیز مدارس بوده که در حال حاضر تعهد برای ۲۰ مدرسه مقرر شده ساخته شود.

حاجی میرزایی گفت: سازمان نوسازی در استان مستقر است و تلاش می‌کند تا وقفه‌ای در کار کلاس‌ها ایجاد نشود. جریان آموزشی برقرار است، برای بازسازی این‌ها باید اقدامات به سرعت انجام شود.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
پیشخوان