تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸

واکنش دژاگه به فحاشی هواداران و درگیری با شجاع

هافبک باتجربه تیم تراکتور پس از شکست مقابل پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

واکنش دژاگه به فحاشی هواداران و درگیری با شجاعرویداد۲۴ اشکان دژاگه هافبک ملی پوش تیم تراکتور تبریز پس از شکست 2-0 تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها بود.

او در ابتدا گفت: خب پرسپولیس و تراکتور دو تیم بزرگ هستند و دوست دارند بازی را ببرند. هم ما در زمین و هم هواداران. فکر نمی کنم اتفاق بدی افتاده باشد و فکر می کنم بازی خوبی بود. متاسفانه امروز نتوانستیم امتیاز بگیریم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

دژاگه درباره توهین های هواداران پرسپولیس زیاد صحبت نکرد و در این خصوص گفت: فوتبال است دیگر!

سوال بعدی از کاپیتان تیم ملی و تراکتور در مورد قهرمانی با تراکتور بود و اینکه آیا هنوز به این موضوع امیدوار است یا خیر که او افزود: هنوز خیلی بازی مانده است و باید برای بازی های بعد تمرکز کنیم و امتیازات را بگیریم. امروز سخت بود و نیاز داشتیم به سه امتیاز ولی فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

دژاگه همچنین درباره درگیری با شجاع خلیل زاده بیان کرد: شجاع عزیز من است. او را خیلی وقت است که می شناسم و خودش می داند که چقدر دوستش دارم.

اشکان در پاسخ به سوالی در خصوص سرمربی بعدی تیم ملی هم گفت: من خبری ندارم.گزینه های مطرح شده مربی های بزرگی هستند ولی در نهایت خودشان باید تصمیم بگیرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان