تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

فضاسازی تیم اطلاع رسانی دولت، علیه اطرافیان روحانی!

روز گذشته "رسانه" منتسب به دبیرشورای اطلاع رسانی دولت در اقدامی عجیب و مشکوک، خبر از حذف یکی از "وزرای" نزدیک به رئیس جمهور در کابینه آینده داد.
رویداد۲۴-تیم اطلاع رسانی دولت که در سالهای اخیر همواره بعنوان پاشنه آشیل "روحانی" مطرح بوده و خرد و کلان در کشور نسبت به ضعف عملکرد آنها اعتراض کرده اند، در ایام اخیر وارد پروژه ای جدید و البته خطرناک شده است.

در این باره روز گذشته "رسانه" منتسب به دبیرشورای اطلاع رسانی دولت در اقدامی عجیب و مشکوک، خبر از حذف یکی "وزرای" نزدیک به رئیس جمهور در کابینه آینده داد و این در حالیست که مسئولان بلندپایه دولت در هفته های اخیر بارها اعلام کرده اند هرگونه گمانه زنی و "فهرست سازی" درخصوص کابینه آینده مجعول بوده و هیچکس از ترکیب نهایی کابینه دوازدهم مطلع نیست.


از سوی دیگر باتوجه به ابعاد وسیع و مخرب اینگونه اخبار انتحاری در آستانه تشکیل دولت جدید، لازم است شخص محمد نهاوندیان بعنوان بالاترین مقام مسئول در نهادریاست جمهوری، نسبت به تحرکات هزینه ساز زیردستانش صراحتا اعلام موضع نموده و درصورت بی اطلاعی، اینگونه رفتارهای خودسرانه(!) را محکوم نماید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در آخرین ماه های حیاتش با انتقاد از تیم اطلاع رسانی دولت گفت: متأسفانه به خاطر عدم همکاری صداوسیما، دولت نتوانست برای مردم توضیح دهد، ضمن اینکه تیم اطلاع رسانی دولت هم ضعیف است و در حدّ اقدامات و دستاوردهای دولت نیست.

منبع: ناطقان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان