تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در غرفه رویداد۲۴:

قانون تحریم کاتسا هیچ تاثیری بر صنعت بیمه ندارد

رئیس‌کل بیمه مرکزی معتقد است که پس از برجام مشکلات بیمه‌ای و کشتی‌رانی حل‌شده است و تحریم‌های جدید امریکا مانند کاتسا هیچ تأثیری در صنعت بیمه نخواهد داشت.
رویداد۲۴رئیس‌کل بیمه مرکزی معتقد است که پس از برجام مشکلات بیمه‌ای و کشتی‌رانی حل‌شده است و تحریم‌های آمریکا ذیل قانون کاتسا هیچ تأثیری در صنعت بیمه نخواهد داشت.

عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بیمه مرکزی با حضور در غرفه رویداد۲۴، در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، با اشاره به حواشی ایجادشده پیرامون بیمه اجباری (ایران) برای زائران اربعین، گفت: ما نظرمان را به بیمه ایران اعلام کرده‌ایم. به نظر ما کارگزار بیمه در این حد در بین دو سازمان دولتی نمی‌تواند کارمزد بگیرد.

همتی بابیان اینکه احتمالاً گرفتن این حق بیمه متوقف خواهد شد، تصریح کرد: ما نظرمان را به بیمه ایران انتقال داده‌ایم و بیمه ایران هم قطعاً نظر بیمه مرکزی را اجرا خواهند کرد.

رئیس‌کل بیمه مرکزی با اشاره به آخرین تحولات برجام در صنعت بیمه، گفت: بسیار خوب بوده است، حداقل در بخش بیمه بعد از برجام توفیقات خوبی داشتیم. ما عمده خواسته‌ای که از خارجی‌ها داشتیم پوشش اتکایی برای حوادث فاجعه‌آمیز و پروژه‌های بزرگمان بود که خوشبختانه راه بازشده است و در حال انجام فعالیت هستیم.

همتی بابیان اینکه بعد از برجام مشکلاتی که در کشتی‌رانی داشتیم نیز حل‌شده است، خاطرنشان کرد: قوانین و تحریم‌های جدید آمریکا مانند کاتسا، هیچ تأثیری در صنعت بیمه کشور نخواهد داشت.

رئیس‌کل بیمه مرکزی درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا ذیل قانون کاتسا تاکید کرد: قوانین و تحریم‌های جدید آمریکا مانند کاتسا، هیچ تأثیری در صنعت بیمه کشور نخواهد داشت.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان