تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
عضو شورای مرکزی جمنا در گفت‎وگو رویداد۲۴:

اصولگرایان به جمع‌بندی برسند از پایگاه اجتماعی احمدی‌نژاد استفاده می‌کنیم

عضو شورای مرکزی جمنا درپاسخ به این سوال که آیا در آینده از پایگاه اجتماعی احمدی نژاد استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: دوستان به هر جمع بعدی برسند که ما بتوانیم از بالاترین ظرفیت استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم.
رویداد۲۴- عضو شورای مرکزی جمنا درپاسخ به این سوال که آیا در آینده از پایگاه اجتماعی احمدی نژاد استفاده خواهد کرد یا خیر گفت:  دوستان به هر جمع بعدی برسند که ما بتوانیم از بالاترین ظرفیت استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با حضور در غرفه رویداد۲۴ در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص اینکه اعضای شورای مشورتی همان اعضای جمنا هستند و این شورا با دوباره تشکیل شدنش قرار است چه هدفی را دنبال کند، گفت: در دوره انتخابات یک حرکتی شکل گرفت تحت عنوان جمنا و یک عملیات انتخاباتی انجام داد.  اینکه عملکرد آن مورد بحث قرار بگیرد، کار پسندیده‌ای بوده است. 

وی در ادامه افزود: باید بحث و بررسی شود که کجای کار اشکال دارد و آیا نیاز است به همین شکل ادامه پیدا کند یا باید اصلاح شود یا گسترش یابد. این‌ها باید مورد مشورت قرار گیرد. بنابراین اصل مشورت، پیگیری و کار اشکال ندارد. 

حاجی بابایی تأکید کرد: در مورد سؤالی که مطرح کردید، ممکن است من هم با شما همراه باشم اما این دلیل نمی‌شود نشست برگزار نکنیم و درباره آینده فکر و بحث نکنیم؛ ازاین‌جهت آن را مثبت می‌بینم و این‌طور نیست که بگویم با همان رویه گذشته باید ادامه داد.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود عمده پایگاه اجتماعی اصولگرایان در حال حاضر نزدیک به آقای احمدی‌نژاد و پایگاه اجتماعی حول محور ایشان است، آیا برنامه‌ای دارید که در آینده از پایگاه اجتماعی ایشان استفاده‌ای کنید، گفت: ما باید به سمتی حرکت کنیم که از همه ظرفیت‌های نظام استفاده کنیم هر طور که بشود. این مسئله نیاز به مشورت و پیگیری همه دوستانی که کنار هم می‌نشینند و بحث می‌کنند دارد.

این عضو جمنا تصریح کرد:  دوستان به هر جمع بعدی برسند که ما بتوانیم از بالاترین ظرفیت استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی در انتخابات آینده با آقای احمدی‌نژاد وارد تعامل می‌شوید، گفت: بحث کلی در مورد مسائل گوناگون به‌صورت عملیاتی انجام می‌پذیرد و اینکه ما بتوانیم به یک جمع‌بندی و وحدت برسیم. در این وحدت هرچه که بتواند با آن فرمول و تعریفی که دوستان ارائه می‌کنند، شدنی باشد باید دنبال کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
اگر از اجنه هم استفاده کنید بازهم شکست خواهید خورد همان طورکه رییسی به خاطر دوستی باشما متاسفانه شکست خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
مردم ایران ازتو امثال تو بیزارن"رانت خواران منافق ظالم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان